Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4
Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4
Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykłe 300KM”. Aby osiągnąć taki wynik hybryda K04RS2 to za mało. Analizując temat dalej wychodzi na to, że K04TFSI to również za mało.
Tutaj potrzebna jest K04TFSI Hybryda!!!
Takiej turbosprężarki nie montuje się do seryjnego silnika. Konieczne było przeprowadzenie wielu modyfikacji:
-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-064
-Silnik po kompletnej odbudowie
-Seryjna głowica z seryjnymi wałkami 😉
-Uszczelka pod głowice Athena
-Wzmocnione panewki Calico
-Kute korbowody IE USA
-Śruby ARP2000
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Wydajna pompa paliwa DeatschWerks
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75”
-BIG CUSTOM TIP 3″
-Duży intercooler FMIC
-Wskaźniki Boost / Temp oleju/ EGT Defi ZD Advance
-APEXI AVC-R Boost controller
-APEXI Turbo Timer
-Chłodnia oleju 13rzędowa + termostat Mocal
-Hamulce EBC Turbo Groove + Klocki Yellow Stuff
Indywidualne strojenie zaowocowało wynikiem 370KM 465Nm !
Jest to najmocniejszy SEAT LEON 1.8T z hybrydową sprężarką K04TFSI z jakim mieliśmy przyjemność pracować!
Setup budowany od podstaw w GREGOR10.PL
Przyśpieszenie na zimowych oponach 225/40 18cali
Submit your review | |
Do Gregora trafiłem całkiem nie przypadkiem, ponieważ dużo nasłyszałem się o indywidualnym podejściu do klienta, co okazało się szczerą prawdą. Pomógł mi w doborze części jeszcze przed przystąpieniem do prac. Jak szybko się okazało, dobór części z topowej półki okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż w połączeniu z nieocenioną wiedzą Grzegorza auto odwdzięcza się niespotykaną bezawaryjnością i stabilnością. Zastosował również rozwiązania, o których mało kto ma pojęcie. Co niektórzy twierdzą, że "gabinet pod maską" - taka dbałość o szczegóły. Strojenie indywidualne na takim poziomie, że mało kto wierzy w spalanie. 10.5l/100 km z włączoną klimą w cyklu mieszanym, absolutnie bez żałowania sobie, przy 370 KM / 465 Nm to bardzo dobry wynik. Odnośnie parametrów - Grzegorza dynomet zawsze mierzy bardzo miarodajnie. Na innej hamowni (top klasy) wypluł 380/471 przy doładowaniu 1.7 bara. Obecnie po konsultacji jest troszkę większe, co przekłada się na osiągi. Podsumowując rzetelność i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem mogę polecić Grzegorza.