Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4

Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4

1 2  

Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykłe 300KM”. Aby osiągnąć taki wynik hybryda K04RS2 to za mało. Analizując temat dalej wychodzi na to, że K04TFSI to również za mało.

3 8

Tutaj potrzebna jest K04TFSI Hybryda!!!

10

Takiej turbosprężarki nie montuje się do seryjnego silnika. Konieczne było przeprowadzenie wielu modyfikacji:

5 7

k04 turbo
-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-064
-Silnik po kompletnej odbudowie
-Seryjna głowica z seryjnymi wałkami 😉
-Uszczelka pod głowice Athena
-Wzmocnione panewki Calico
-Kute korbowody IE USA
-Śruby ARP2000
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Wydajna pompa paliwa DeatschWerks
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75”
-BIG CUSTOM TIP  3″
-Duży intercooler FMIC

-Wskaźniki Boost / Temp oleju/ EGT Defi ZD Advance
-APEXI AVC-R Boost controller
-APEXI Turbo Timer
-Chłodnia oleju 13rzędowa + termostat Mocal
-Hamulce EBC Turbo Groove  + Klocki Yellow Stuff

46

Indywidualne strojenie zaowocowało wynikiem 370KM 465Nm !
Leon K04TFSI H

Jest to najmocniejszy SEAT LEON 1.8T z hybrydową sprężarką K04TFSI z jakim mieliśmy przyjemność pracować!
Setup budowany od podstaw w GREGOR10.PL

Przyśpieszenie na zimowych oponach 225/40 18cali

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 1 reviews
by Lechu on Link do projektu

Do Gregora trafiłem całkiem nie przypadkiem, ponieważ dużo nasłyszałem się o indywidualnym podejściu do klienta, co okazało się szczerą prawdą. Pomógł mi w doborze części jeszcze przed przystąpieniem do prac. Jak szybko się okazało, dobór części z topowej półki okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż w połączeniu z nieocenioną wiedzą Grzegorza auto odwdzięcza się niespotykaną bezawaryjnością i stabilnością. Zastosował również rozwiązania, o których mało kto ma pojęcie. Co niektórzy twierdzą, że "gabinet pod maską" - taka dbałość o szczegóły. Strojenie indywidualne na takim poziomie, że mało kto wierzy w spalanie. 10.5l/100 km z włączoną klimą w cyklu mieszanym, absolutnie bez żałowania sobie, przy 370 KM / 465 Nm to bardzo dobry wynik. Odnośnie parametrów - Grzegorza dynomet zawsze mierzy bardzo miarodajnie. Na innej hamowni (top klasy) wypluł 380/471 przy doładowaniu 1.7 bara. Obecnie po konsultacji jest troszkę większe, co przekłada się na osiągi. Podsumowując rzetelność i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem mogę polecić Grzegorza.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube