Category Archives: 4.0TFSI

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

W tym odcinku zobaczycie:-Audi S6 C7 4.0TFSI na STAGE 3
-Ile można realnie uzyskać mocy z S6 C7 na hybrydach z dotryskiem WMI na paliwie 98oktan,
Bezpieczne indywidualne nastawy softu – bez przeładowania ciśnienia turbosprężarek oraz cofania zapłonu.
-Jakie czasy 0-100 potrafi zrobić taki samochód po STAGE 3 oraz 100-200
Modyfikacje STAGE 3-Chiptuning GREGOR10 Stage 3 ECU+TCU DL501

Modyfikacje mechaniczne STAGE 3 dla S6 C7
-Turbiny Hybrydowe-
-Doloty
-Większy wymiennik ciepła
-Downpipe
-Wtrysk wody z metanolem WMI
Czasy DRAGY0-100 3.26sec bez trakcji 100-200 na poziomie 6.5sec

FINALNA MOC 730HP 900Nm Paliwo 98oktan +WMI

Czy będzie 500+ ?? Audi RS5 Chiptuning STAGE 1 Relacja ze strojenia.


Zapraszamy na strojenie Audi RS5 /RS4 2.9TFSI 450KM DECA oraz S5 3.0TFSI CWGD 354KM
Tel 731 226 888

Audi RS5 2.9TFSI i S5 3.0TFSI najnowszej generacji w GREGOR10 !!! Chiptuning STAGE 1 Relacja ze strojenia

Zapraszamy na strojenie Audi RS5 /RS4 2.9TFSI 450KM oraz S5 3.0TFSI 354KM
Tel 731 226 888

Audi S6 C7 4.0TFSI CEUC 420KM -> STAGE 3 625KM / 812Nm!!!

Audi S6 C7 4.0TFSI CEUC 420KM -> STAGE 3 625KM / 812Nm!!!

Następna sztuka 4.0TFSI przyjechała do GREGOR10 na strojenie.
Jedno z wielu modeli, które przyjechało już z wgranym softem przez innego „tunera”-nie był on jednak zestrojony pod osprzęt, który znajdował się pod maską.

Występował problem z szarpaniem przy przyśpieszeniu – mapy momentu były rozkalibrowane i sterownik ratował sytuacje wycofując zapłon.
Zadane ciśnienie doładowania było niebezpiecznie wysokie – sterownik wymagał ciśnienia 1.9bara….
Skrzynia biegów nie pracowała płynnie, a przy zmianach biegów dochodziło do uślizgu sprzęgieł…
Duże doładowanie przyczyniło się do wygenerowania przesadnego momentu obrotowego dla skrzyni Stronic – 868NM – jednak przepływy seryjnych turbosprężarek z RS6 , niezbyt wydajny wymiennik ciepła oraz rażące braki w strojeniu spowodowały, że silnik wygenerował zaledwie 557KM…

  Czasami minimalne zmiany potrafią wygenerować prawdziwe problemy, dlatego tak ważne jest, aby nie podejmować pochopnie decyzji o wyborze tunera- wiarygodność i wiedza praktyczna to coś na co pracuje się latami.

W opisywanym modelu S6 C7 zastosowany jest sterownik MED17.
Poprawna kalibracja oprogramowania sterownika silnika 4.0TFSI do obecnego setupu tj. turbosprężarek RS6, wymaga nie tylko profesjonalnego sprzętu a przede wszystkim odpowiedniej wiedzy z zakresu działania tego sterownika.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 4.0TFSI na modyfikacje.

S6ka posiada setup RS-owy, tj turbosprężaki z RS6 C7, downpipe oraz wydajniejszy wymiennik ciepła. Po indywidualnym strojeniu pomiar mocy wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 625KM i 810Nm- to wszystko na dużo niższym i bezpiecznym doładowaniu.
Wykonany został od podstaw indywidualnie strojony chiptuning pozwolił on na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
Auto dysponuje osiągami na poziomie
powtarzalnych 3.4sek 0-100km/h !!!

Skrzynia biegów pracuje płynnie, nie występuje uślizg sprzęgieł. W tym celu podniesione zostały odpowiednio ciśnienia na sprzęgłach. Dodatkowo uruchomiona poprawnie procedura LC- wcześniej auto miało LC ustawione na 7000rpm… tzw ‚odcince’…. Teraz auto przyśpiesza płynnie bez szarpnięć – jak fabryka- jednak szybciej bo jak wspomniałem pierwszą ‚setkę’ osiąga w 3.4sekundy.

SILNIK 4.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 625KM i 812Nm !!! Zapraszamy do modyfikacji
tel 731 226 888
inż. Grzegorz Mikrut !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube