Category Archives: 2.7BiT

Audi A6 C5 AllRoad 2.7BiTurbo BES 250KM -> 330KM 462NM STAGE 2

Audi A6 C5 AllRoad 2.7BiTurbo BES 250KM -> 330KM 462NM STAGE 2

1

23

Modyfikacje STAGE 2
-Lekka modyfikacja K03 (hybrydy)
-Downpipe
-Strojenie

wykres_27tt

Audi A6 2.7 BiTurbo quattro AJK 230KM -> 310KM 412NM STAGE 1

Audi A6 C5 Avant przyjechało na mody z Rzeszowa

Pod maską klasyczny piec 2.7 BiTurbo quattro AJK seryjnie 230KM 310NM.

1 2

Auto zostało porządnie przygotowane do modyfikacji
– Usunięte wszelkie nieszczelności silnika i układu dolotowego
-Turbosprężarki 2x K03 po kompleksowej regeneracji
– 2x Metalowe Zawory DV ( bardzo NIE polecam, szczegóły niżej)

Diagnostyka seryjnego samochodu potwierdziła że jest to bardzo zdrowa seria.
 Potwierdził to pomiar mocy – auto wygenerowało 232KM.

dv

Wstępny etap strojenia zakończył się fiaskiem gdyż jak się okazało metalowe zawory DV na wyższym ciśnieniu  doładowania zaledwie 0,85bara okazały się nieszczelne , zacinały się powodując w zależności od humoru niedoładowanie a następnie niekontrolowane przeładowanie i tryb awaryjny 🙂

Uporaliśmy się z tym montując ORYGINALNE fabryczne zawory DV z ASO 


3

Problem został całkowicie wyeliminowany a auto wreszcie zaczęło reagować na każdą korekte zgodnie z przewidywaniami.

Ostatecznie doprowadzone do stanu idealnego 2.7 BiTurbo odwdzięczyło się generując 310KM i 412NM na niskim doładowaniu rzędu 0,95bara@6000rpm *

 

 wykres1

*Dla głodnych mocy , obecne nastawy programu są bardzo bezpieczne , EGT nie przekracza 950C na LPG, w przyszłości możliwe jest osiągnięcie przyrostu do 330-340KM przy odpowiednich modach wspomagających typu FMIC/Downpipe.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube