Category Archives: Audi A3/S3

Audi A3 quattro 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 303KM/ 438Nm!

AUDI A3 quattro przybyło do nas by zwiększyć moc na poziomie STAGE1.

Najnowsza generacja 2.0TFSI posiada niesamowite rezerwy mocy, które poprzez wykonanie profesjonalnego chiptuningu pozwalają na uzyskanie bardzo dużego przyrostu mocy już na pierwszym etapie modyfikacji, który opiera tylko na zmianach elektronicznych ( samo oprogramowanie bez zmian mechanicznych).

Przed wykonaiem modyfikacji, A3 została poddana pomiarowi mocy, który wykazał 225KM.

Wykonane modyfikacje :
– Chiptuning silnika ECU oraz TCU skrzyni biegów STRONIC by GREGOR10.

Po wykonaniu modyfikacji pomiar mocy wykazał przyrost na poziomie +80KM oraz +100Nm!!!

Daje to łącznie 303.4 KM oraz 438Nm!!!

ZAPRASZAMY!!!!

Audi A3 8P 2.0 TFSI CCZA 200KM –>STAGE 2 272KM 375Nm!!!

W naszym warsztacie tuningowym gościliśmy kolejne AUDI A3, tym 
razem z silnikiem w wersji z rozrządem napędzanym łańcuchem,
o kodzie silnika CCZA. Z takimi silnikami mamy do czynienia najczęściej w poliftowych A3 8P.

Co ciekawe, ten właśnie model silnika, w odróżnieniu od pierwszych egzemplarzy z turbosprężarką BW K03 posiada wydajniejszą turbosprężarkę IHI.

 Właściciel przyjechał do nas z wymienionym downpipem 
oraz wydechem przelotowym ze sterowanymi z pilota klapami.

Zostaliśmy poproszeni o wykonanie strojenia silnika STAGE 2 oraz skrzyni biegów STRONIC. Dodatkowo, uruchomiliśmy funkcję pop&bangs i wyłączyliśmy limiter obrotów silnika na postoju.

Na paliwie PB98 uzyskaliśmy moc 272.8 KM i 374.8Nm!!!  
 Wykonaliśmy pomiary przyśpieszeń  na serii 
0-100km/h – 6sek, po naszej modyfikacji zanotowaliśmy czas 
przyśpieszenia wynoszący 5 sekund.

                                                          ZAPRASZAMY!!!

Audi A3 8P 1.8TFSI CDAA 160KM -> STAGE 2 218KM / 313Nm!!!

Audi A3 przyjechało na małe mody  🙂

Pomiar mocy wykazał, że mamy do czynienia ze zdrową serią.

 Właściciel przyjechał do nas z wymienionym downpipem 
oraz wydechem przelotowym. 
Wykonane zostało strojenie STAGE 2 – Chiptuning by GREGOR10.

Na paliwie PB98 uzyskaliśmy moc 218KM i 313Nm!

                                                          ZAPRASZAMY!!!

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM 2017r, w najmocniejszej wersji, z symbolicznym przebiegiem, jeszcze na gwarancji przyjechał do GREGOR10 na strojenie STAGE 1

Modyfikacje elektroniczne:
-Indywidualne strojenie Simos18 by GREGOR10,
-Usunięty limiter prędkości Vmax .

Silnik 2.0TSI DJHC w Arteonie generuje według producenta 280KM. 
Pomiary mocy wykazały, że bez zmian w oprogramowaniu osiąga  284KM / 374NM !

VW deklaruje przyśpieszenie 0-100km/h na poziomie 5.6sekundy.
To świetny wynik, jednak dla właściciela to za zdecydowanie za mało 🙂
Dzięki modyfikacji softu by GREGOR10 silnik Arteona zmienia swe oblicze w diametralny sposób.

Arteon po indywidualnym strojeniu silnika 2.0TSI DJHC generuje moc 360KM 486NM !

Pomiary Racelogic wykazują przyśpieszenie na poziomie 4.6sekundy i to przy braku pełnej trakcji na 1 biegu ze względu na warunki pogodowe.
Na suchej nawierzchni czas 0-100km/h wynosi 4.3sek !

Arteon dzięki małej modyfikacji softu STAGE 1, stał się zaskakującym killerem, nie tracąc przy tym swojego dostojnego charakteru.
Ogromne przyśpieszenie zdecydowanie będzie zadziwiać wielu w trasie i w sprincie spod świateł 🙂

Najmocniejsza wersja Arteona daje niesamowite wrażenia podczas sprintu przy użyciu kontroli startu tzw. Launch Control.
Tak wygląda potężne przyśpieszenie po modyfikacji softu 2.0TSI 280KM Arteona, zapraszam do oglądania porównania przed i po: 

Zapraszamy właścicieli VW Arteonów na modyfikacje 🙂

Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 308KM 455NM

Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 308KM 455NM



A3 przyjechało do GREGOR10 na chiptuning Stage 1.

Wykonane modyfikacje:
– Indywidualne strojenie sterownika silnika ECU oraz TCU skrzyni S-tronic STAGE 1 by GREGOR10.
-Usunięcie Limitera V-max.



A3-ka okazała się zdrową sztuką, seria wygenerowała 232KM i 351NM.


Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 308KM i 455NM !

Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 390KM 487NM STAGE 3 !

Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 390KM 487NM STAGE 3 !

Prezentujemy STAGE 3 dla S3 8P

 

Modyfikacje:
-Hybrydowa Turbosprężarka K04-064 G400
-Downpipe
-Wydech
-Dolot TTs
-FMIC
-Pompa Autotech
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
-Aktywowany LC
-Aktywowane Pop&Bangs Crackle Sound
– Indywidualne strojenie na paliwie PB98 ECU +TCU DSG by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 390KM 487NM!
Pomiary czasów RL 0-100 4.1sek – niestety brak trakcji na 1 biegu uniemożliwił uzyskanie lepszego czasu 😉
Czas poczekać do wiosny 😉

Właściciel nadesłał filmik

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube