Category Archives: Audi A3/S3

AUDI RS3 400KM 2019 DNWA Opf STAGE 2 | 515KM 640Nm | 100-200 Dragy | Popsy | GPF OFF | 95 vs 98 Oct GREGOR10

Dzisiaj zafundowałem Wam kolejną symfonie 5cylindrów – 2.5TFSI z 2019r
Tym razem nie DAZA a uwaga – DNWA – silnik wyposażony w filtr cząsteczek stałych !
Audi RS3 400KM DNWA OPF
Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10


W tym odcinku zobaczysz:
-Czy stockowe RS3 z filterm GPF trzyma serię ?
-Czasy DRAGY 0-100 oraz 100-200 przed i po modyfikacji !
-Dźwięk wydechu: seria vs downpipe oraz aktywację PopBANGS !
-Różnice w pomiarach mocy na serii na paliwie 95 i 98 oktanowym !
-Co daje odetkanie dolotu i wydechu w 2.5TFSI bez modyfikacji softu !
-Start 515 wściekłych koni z procedury startu LC !

Zmiany mechaniczne:
-downpipe w miejsce GPF /KAT
-duży dolot 4 cale CTS
-duże kolanko wlotu turbo CTS 4cale -większe orurowanie intercolera
-duży intercooler Airtec -większe kolanko wlotu przepustnicy CTS

Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10
-Indywidualne strojenie silnika
-Filtr OPF/GPF OFF
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Pop Bangs aktywowane STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu – Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!

FINALNIE na PB98 oktan uzyskałem 515KM 640NM !
Czasy dragy wykonane z 1/2 zbiornika paliwa 98okt
0-100km/h 3.46sek !
100-200 7.77sek !

SERIA 0-100km/h
STAGE 2 0-100km/h
SERIA 100-200 km/h
STAGE 2 100-200 km/h
Pomiar mocy seria 398KM /465NM PB98
Pomiar mocy STAGE 2 515KM / 640NM PB98

Poniżej link do relacji z modyfikacji innych 2.5TFSI
RS3 DAZA 501KM
https://www.youtube.com/watch?v=yKMzooxNyo0
TTRS DAZA 570KM https://www.youtube.com/watch?v=OgSwfyep6eA
RS3 RS3 CEPA 433KM https://www.youtube.com/watch?v=lND3_rIqlHA
RS Q3 CZGA 419KM
https://www.youtube.com/watch?v=4OMcXXSpSo0

Więcej informacji / MORE INFO ON SITE

http://GREGOR10.PL
Instagram GREGOR10_chiptuning
https://www.instagram.com/gregor10_chiptuning/?hl=pl
Facebook GREGOR10
https://www.facebook.com/gregor10pl
Zachęcam do oglądania i śledzenia kanału Youtube GREGOR10
https://www.youtube.com/channel/UC9ycp6F-Hzh7N0Il5Pll-vA

Zapraszam wszystkich użytkowników RS3 / TTRS / RS Q3

2.5TFSI na modyfikacje STAGE 1/2/3 w GREGOR10 !

Audi RS3 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10

Dzisiaj na tapecie 5cylindrów – 2.5TFSI – osławiona DAZA Audi RS3 8V 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10

Zmiany mechaniczne – downpipe.

Zmiany elektroniczne:
STAGE 1+ ECU sterownika silnika 2.5TFSI by GREGOR10
-indywidualne strojenie silnika + Vmax off

STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!

Finalnie po strojeniu 501KM / 623NM !

Audi S3 8V 2.0TSI 292KM CYFB Stronic STAGE 2 -> 391KM 518Nm

Audi S3 8V 2.0TSI 292KM CYFB Stronic STAGE 2 -> 391KM 518Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 2

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax która wynosiła 250 km/h


Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-podniesienie obrotów procedury startu.
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla S3 8V 2.0TSI 292KM.


Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w S3 uzyskałem 391KM i 518Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 4.0s.

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 386KM 499Nm

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 386KM 499Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe
-Turbo S3 8V IS38
-Zmodyfikowany dolot powietrza
-Wydajniejszy Intercooler powietrza
-Wydech S3

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax który wynosił 210 Km/h

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-podniesienie obrotów procedury startu,
– procedurę startu z doładowaniem,
-strzały z wydechu POP&BANGS,
-wskaźnik biegów na liczniku D1/S1,
-dwa poziomy obrotów przy starcie z procedury LC.
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla A3 8V 2.0TSI 224KM.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 386KM i 499Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 3.8s, 100-200km/h 9.6s – czasy zamieszczone w filmie poniżej.

Zapraszam do oglądania relacji ze strojenia tego jednego z najszybszych A3 w Polsce!


Jeśli znacie równie szybkie lub szybsze A3 8V 2.0TSI 224KM z turbina od S3 w Polsce piszcie komentarze na YT.

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 385KM 487Nm

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 385KM 487Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe,
-Turbo S3 8V IS38,
-Zmodyfikowany dolot powietrza,
-Wydajniejszy Intercooler powietrza,
-Wydech S3.

Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax którz wynosiła 210 Km/h


Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-podniesienie obrotów procedury startu.

*na życzenie dostępne poniższe funkcje:
-Procedura startu z doładowaniem,

-Strzały z wydechu POP&BANGS
-Wskaźnik biegów na liczniku D1/S1
– 2 poziomy obrotów przy starcie z procedury LC
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla A3 8V 2.0TSI 224KM.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 385KM i 487Nm
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiarz przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 4.2s, 100-200km/h ~10s.

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC DSG STAGE 3 -> 385KM 500Nm

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC DSG STAGE 3 -> 385KM 500Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe,
-Turbo S3 8V,
-Zmodyfikowany dolot powietrza,
-Wydajniejszy Intercooler powietrza,
-Wydech S3.

Samochód miał już wgrany program innej firmy tuningowej. Według zapewnień silnik miał rozwijać moc 400KM jednak okazało się na pomiarach że samochód dysponuje mocą 292KM po strojeniu….


Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax która wynosiła 210 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-podniesienie obrotów procedury startu.
*na życzenie
-procedura startu z doładowaniem,
-strzały z wydechu POP&BANGS
-wskaźnik biegów na liczniku D1/S1
-Dwa poziomy obrotów przy starcie z procedury LC.

Dostępna jest pełna oferta dla A3 8V 2.0TSI 224KM.

Po indywidualnym strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 385KM i 500Nm
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 4.0-4.1s.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube