Category Archives: Audi A3/S3

Audi A3 8V 2.0TFSI CTNC 220KM -> STAGE 1 296KM 451NM!

Audi A3 8V 2.0TFSI CTNC 220KM -> STAGE 1 296KM 451NM!


A3 przyjechało do GREGOR10 na chiptuning Stage 1.


Wykonane modyfikacje :
– Chiptuning tzn. indywidualnie strojony STAGE 1 by GREGOR10
A3-ka okazała się bardzo zdrową sztuką, seria wygenerowała 224KM i 352NM.

Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 296KM i 451NM !

Audi A3 8V 1.4TFSI CZCA 125KM -> STAGE 1 152KM 251NM !

Audi A3 8V 1.4TFSI CZCA 125KM -> STAGE 1 152KM 251NM!

A3 przyjechało do GREGOR10 na chiptuning Stage 1.


Wykonane modyfikacje :
– Chiptuning tzn. indywidualnie strojony STAGE 1 by GREGOR10

A3-ka okazała się bardzo zdrową sztuką, seria wygenerowała 129KM i 213NM.

Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 152KM i 251NM !

Audi A3 8P 1.8TFSI 160KM -> STAGE 1 204KM / 324NM!!!

Audi A3 8P 1.8TFSI 160KM ->   STAGE 1 204KM / 324NM!!!
|
Audi A3 przyjechało na małe mody 🙂
Pomiar mocy wykazał, że mamy do czynienia ze zdrową serią.

Wykonane zostało strojenie STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10.

Na paliwie PB98 uzyskaliśmy moc 204KM i 324NM!

Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 315KM 445NM STAGE 2

Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 315KM 445NM STAGE 2!!!Do GREGOR10 trafiło na strojenie Audi S3 8P  BHZ 2.0TFSI quattro 265KM
  
Modyfikacje STAGE 2:
-Downpipe 3 cale
– Układ dolotowy
-Czyszczenie układu dolotowego z nagaru

-Indywidualne strojenie by GREGOR10


Finalnie osiągnęliśmy wynik 315KM i 445NM  ! Niewielkie mody sprawiły że eSka dosłownie ‚fruwa’:)
Po dalszych modyfikacjach STAGE 3 typu FMIC+Pompa HPFP możemy atakować 360-370KM 🙂

VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 328KM 407NM STAGE 3

VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 328KM 380NM STAGE 3

Prezentujemy 5 generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.

VW GOLF MK5 2.0TFSI o mocy 200KM z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG!

Modyfikacje:
-Turbo K04-064

-FMIC
-TIP
-DP
-Wydech
-Wzmocniona Pompa paliwa
-Strojenie ECU+TCU by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku328KM 380NM!
Uzyskana moc jest ograniczona do maksymalnych bezpiecznych możliwości setupu.

VW GOLF MK7 1.6TDI 90KM CLHB -> 138KM 305NM

VW GOLF MK7 1.6TDI 105KM CLHB -> 140KM 320NM STAGE 1.

Prezentujemy VII generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.

Pomiar mocy na seryjnym oprogramowaniu wykazał 102KM i 250Nm. 

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku138KM 305NM!

 

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube