Category Archives: Audi A6/S6/RS6

Audi A6 C7 2.0TFSI CYNB 252KM -> STAGE 1 295KM 410NM !

Audi A6 C7 FaceLift 2.0TFSI CYNB 252KM -> STAGE 1 295KM 410NM !

Audi przyjechało do GREGOR10 na małe modyfikacje Stage 1.

Wykonane modyfikacje :
– chiptuning STAGE 1 – indywidualnie strojenie by GREGOR10
– usuniecie limitera V-max (wersja USA)

 Seria wygenerowała 253KM i 363NM.

Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 295KM i 410NM !


Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 407KM 740NM!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 407KM 740NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rękach. 


Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

Skupiliśmy się na zapewnieniu długowieczności tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  Właściciel potwierdził, że plan został osiągnięty. Niesamowita ‚płynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciągnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Modyfikacje:
-Strojenie chiptuning
– Intercooler Wagner

Po strojeniu efekt przeszedł nasze oczekiwania.
Diesel generuje 407KM 740NM!!!


Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A6 C7 3.0TFSI CGXB 310KM -> STAGE 2 441KM / 555NM!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI CGXB 310KM   ->   STAGE 2  441KM / 552NM!!!


Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.

 

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.

Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.


Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu
 315KM i 458NM.
Wykonany został od podstaw chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
Auto dysponuje osiągami na poziomie ok 4.6sek 0-100km/h a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 441KM i 555NM!!!
Zapraszamy!

Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 441KM / 556NM !

Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM  -> STAGE 2 441KM / 556NM  !

 

Pragniemy zaprezentować Audi A6 C6, które przyjechało na  STAGE 2+ dla 3.0TFSI.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka
kompresora jak również indywidualne mapowanie silnika by GREGOR10
Dodatkowo seryjne katy zastąpione zostało sportowymi.

 
Po wymianie koła kompresora w silniku, który według producenta powinien mieć 290KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 310KM i 441NM.

 

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 441KM i 556NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza niesamowicie, ze względu na ultra responsywną i agresywną charakterystykę. Prezentowany 3.0TFSI daje niesamowitą frajdę z jazdy!

 

Audi A6 C7 2.0TDI CNHA 190KM -> STAGE 1 218KM / 456NM!!!

Audi A6 C7 2.0TDI CNHA 190KM ->  STAGE 1 218KM / 456NM!!!


Do GREGOR10 zawitało Audi A6 C7 na STAGE 1 chiptuning.
Seria wygenerowała 190KM 395NM.
Auto 100% seryjne.

Po indywidualnym strojeniu STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10
uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach  218KM i 456NM!

Audi A6 C7 2.0TDI CSUE 136KM -> STAGE 1 179KM / 391NM!!!

Audi A6 C7 2.0TDI CSUE 136KM ->  STAGE 1 179KM / 391NM!!!

Do GREGOR10 zawitało Audi A6 C7 na STAGE 1 chiptuning.
Seria wygenerowała 145KM 315NM.
Auto 100% seryjne.

Po indywidualnym strojeniu STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10
uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach  179KM i 391NM!

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube