Category Archives: Audi A6/S6/RS6

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM USA -> STAGE 2 442KM 553NM

Audi A6 C7 3.0TFSI  310KM CTUA USA Tiptronic->   STAGE 2  442KM 553Nm !!!

Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.

W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.

Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.


Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie z zamontowany sportowym kółkiem wykazały, że silnik osiąga moc rzędu
312KM i 450NM.

 Chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 442KM i 553NM!!!


Zapraszamy !

Audi A6 C7 3.0TFSI CGWB 300KM -> STAGE 2 451KM / 539NM!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI CGWB 300KM   ->   STAGE 2  451KM / 539NM!!!


Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 .
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.

Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 311KM i 444NM.


Wykonany został od podstaw chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.


Auto dysponuje osiągami na poziomie ok 4.4sek 0-100km/h a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował potężny przyrost mocy + 151KM i +100NM względem serii.


Silnik dysponuje mocą 451KM i 546NM!!!



Zapraszamy!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> STAGE 2 415KM 771NM!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 415KM 771NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 z mało spotykanym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rękach. 


Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje się pod maską. 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

Skupiliśmy się na zapewnieniu długowieczności tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  Właściciel potwierdził, że plan został osiągnięty. Niesamowita ‚płynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciągnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Auto przyjechało do nas już z wykonanym stage 1 w innej firmie. Pomiar wykazał 373Km 732Nm.

Przeprowadzone modyfikacje:
– strojenie chiptuning,
– intercooler Wagner,
– usunięty DPF. 

Po strojeniu efekt zaskoczył klienta, góra dokręca się jak wiertarka do samego końca !
Diesel generuje 415KM 771NM!!!


Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A6 C7 2.0TFSI CYNB 252KM -> STAGE 1 295KM 410NM !

Audi A6 C7 FaceLift 2.0TFSI CYNB 252KM -> STAGE 1 295KM 410NM !

Audi przyjechało do GREGOR10 na małe modyfikacje Stage 1.

Wykonane modyfikacje :
– chiptuning STAGE 1 – indywidualnie strojenie by GREGOR10
– usuniecie limitera V-max (wersja USA)

 Seria wygenerowała 253KM i 363NM.

Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 295KM i 410NM !


Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 407KM 740NM!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 407KM 740NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rękach. 


Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

Skupiliśmy się na zapewnieniu długowieczności tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  Właściciel potwierdził, że plan został osiągnięty. Niesamowita ‚płynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciągnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Modyfikacje:
-Strojenie chiptuning
– Intercooler Wagner

Po strojeniu efekt przeszedł nasze oczekiwania.
Diesel generuje 407KM 740NM!!!


Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A6 C7 3.0TFSI CGXB 310KM -> STAGE 2 441KM / 555NM!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI CGXB 310KM   ->   STAGE 2  441KM / 552NM!!!


Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.

 

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.

Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.


Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu
 315KM i 458NM.
Wykonany został od podstaw chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
Auto dysponuje osiągami na poziomie ok 4.6sek 0-100km/h a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 441KM i 555NM!!!
Zapraszamy!

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube