Category Archives: 3.0TFSI

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI BATTLE on DYNO Which is better on Stage 2? Factory Defects Dragy times

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI DYNO TEST
Which is better on Stage 2 ?
Good/Bad Sides Dragy 0-100km/h

BMW F30 340i xDrive 326Hp 450HP stock
Stage 2 Downpipe+Hpfp TU
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off Power
Result 98ron Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 455HP 658Nm
Dragy 0-100km/h in video


Audi S5 F5 3.0TFSI 354HP 500Nm Stock
Stage 2 Downpipe+Intercooler Wagner
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off
-HardCut revlimiter
-D/S mode indicator activated on dash
Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 445HP 660Nm
Dragy 0-100km/h in video
More info GREGOR10.PL

Audi S5 B9 3.0TFSI 354HP STAGE 1 400HP 580Nm

Kolejne Audi S5 seryjnie 354HP przyjechało z Rzeszowa od Lewego na klasyczny STAGE 1 GREGOR10
Zdrowa jednostka wygenerowaÅ‚a na bezpiecznych nastawach pod paliwo 98oktan – znakomity wynik 400HP 580NM !!


Audi S5 Cabrio 3.0TFSI Kompresor 333HP Stronic DualPulley – Stage 3 GREGOR10

W tym odcinku obejrzycie jak podnieść moc w S5 3.0TFSI do poziomu 470HP !
Zapraszam

AUDI S5 B9 555HP 750NM STAGE 3 Hybrid Turbo GREGOR10 +200HP +250Nm Power GAIN !

AUDI S5 B9 555HP 750NM STAGE 3 Hybrid Turbo GREGOR10
+200HP +250Nm Power GAIN !

W tym odcinku zobaczycie:
-S5 B9 na setupie STAGE 3 z turbina hybrydowa
-Jak przygotować osprzęt 3.0TFSI 550Koni
-Jakie czasy 0-100 , 100-200 robi taki samochód

Modyfikacje STAGE 3 -Chiptuning GREGOR10 Stage 3 ECU+TCU ZF8HP Modyfikacje mechaniczne
-Turbo Hybryda
-IC Wagner
-DP
-Dolot CTS

FINALNY WYNIK MOCY STAGE 3 GREGOR10 :
-PB100 555HP 750Nm

Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM CWGD V6 Turbo -> STAGE 1 411KM / 601NM !!!

Kolejne Audi S3 F5 3.0TFSI 354KM w GREGOR10
Super zdrowa sztuka przyjechała z RZESZOWA na modyfikacje STAGE 1

Audi S5 w rewelacyjnie zareagowało na modyfikacje STAGE 1
Silnik generuje po modyfikacji aż 411KM i 601NM !

Zapraszam wszystkich właścicieli S5 /S4 /RS5 /RS4 /Porsche z silnikami 3.0TFSI na modyfikacje oprogramowania w GREGOR10!

Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM CWGD V6 Turbo -> STAGE 1 412KM / 602NM !!!

Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM CWGD V6 Turbo -> STAGE 1 412KM / 602NM !!

S5ke napędza klasyczne, doładowane V6 z istotną zmianą ! Osławione 3.0TFSI EA837 z poprzedniej generacji doładowane było niezawodnym kompresorem.
W najnowszej generacji 3.0TFSI EA839 nie mamy kompresora, ale za to jest TURBO ! I muszÄ™ przyznać że……. od razu siÄ™ polubiliÅ›my 🙂

Silnik S5ki generuje fabrycznie 354KM i 500NM. Pomiary mocy wykazały, iż motor produkuje 352KM i 503NM.

Przystąpiłem do indywidualnego strojenia silnika 3.0TFSI 354KM CWGD Turbo.
Skomplikowany sterownik Bosch MG1 został skrupulatnie przeanalizowany pod kątem programowania.
Oprogramowanie sterujące pracą silnika zostało wyczytane i wgrywane do ECU za pomocą bezpiecznej metody bench read.

Wybrałem, zdefiniowałem i ostatecznie zmodyfikowałem wymagane mapy do modyfikacji parametrów STAGE 1 by GREGOR10.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 1-1024x503.png

Dzięki wiedzy zgromadzonej na przestrzeni lat i setek wykonanych projektów STAGE 1/2/3/4+ w GREGOR10 opracowałem dla nowej jednostki 3.0TFSI zupełnie bezpieczne nastawy zachowując niezbędny zapas i rezerwę nie tylko dla silnika, ale także uwzględniając wydajność turbosprężarki i osprzętu.

Silnik generuje niezły przyrost mocy +60Koni i +100Niutonometrów
Finalnie – 412KM i 602NM ! 

Po modyfikacji Stage 1, S5-ka dostała dosłownie jadu 🙂
Reakcja na dodanie gazu jest teraz wybitnie responsywna, a ponad 600Nm momentu obrotowego przy kickdown dosłownie wbija kierowce w fotel, dając dużo radości i frajdy z jazdy.
To wszystko samym programem, bez zmian mechanicznych – tzw STAGE 1 by GREGOR10.

Zapraszamy właścicieli najnowszych
3.0TFSI
S5 5F / S4 B9 / RS5 /RS4 / RS6 / RS7 / RS3 /A6 A7 C8 / A8 / SQ5 / RSQ8 / Porsche Panamera
na zastrzyk mocy od GREGOR10 !
tel 731 226 888
inż. Grzegorz Mikrut