Category Archives: 3.0TFSI

Modyfikacje najnowszych Audi S5/ RS5 3.0TFSI oraz 2.9TFSI oraz BMW Porsche Mercedes już dostępne !

Długo wyczekiwany moment – najnowsze sterowniki Bosch MG1, MD1 złamane!
Zapraszamy na modyfikacje !

W ofercie dostępna szeroka gama modyfikacji najnowszych AUDI, BMW, Mercedes Porsche na sterownikach MG1 MD1 w GREGOR10.
Przykładowe silniki:
3.0 TFSI S4 S5 A6 A7 A8 Macan 354/340KM,
2.9 TFSI Biturbo RS4 RS5 Panamera 450KM
SQ7 4.0TDI, 3.0TDI, 2.0TFSI i wiele wiele innych.

Dla pierwszych klientów RABAT i wyjątkowa CENA !
Zapraszamy !
Tel. 731 226 888

Audi S5 FL 3.0TFSI CGWC 333KM -> STAGE 2 442KM 533NM

Audi S5 3.0TFSI CGWC 333KM  -> STAGE 2 442KM / 549NM!


Pragniemy zaprezentować Audi S5 FL USA  na
  STAGE 2 dla 3.0TFSI.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10. W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.
S5 posiada również przelotowy układ wydechowy.


 
Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 335KM i 462NM. Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 442KM i 533NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza dając niesamowitą frajdę z jazdy !

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic–> 453KM / 573NM !!!

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> 453KM / 573NM !!!

Audi S5 przyjechało na strojenie 3.0TFSI w GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 338KM i 443NM.

Zmienione zostało koło kompresora jak i koła pasowego na wale, usunięte katy,  a także wykonane zostało indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy  wynik 453KM i 573NM na PB98!!!
Właściciel zapowiada dalsze modyfikacje – zmianę kolektorów wydechowych , poprawę układu chłodzenia powietrza doładowanego  i atakujemy kolejne konie 🙂

Audi S5 3.0TFSI CAKA 333KM -> STAGE 3+ 501KM 618NM BLUE ULTRACHARGER

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM -> STAGE 3+ 501KM / 618NM Blue Ultracharger Hipercharger

Audi S5 –   STAGE 3  dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

 

 Modyfikacje STAGE 3+ by GREGOR10:

-Sportowe koło kompresora Stage 3+
– Sportowe koło na wale Stage 3+
– Duża przepustnica 3.0TFSI APR Ultracharger system – Hiperchager połączona z softem by Gregor10
-Wydajne chłodzenie powietrza doładowanego
-Sportowe katalizatory oraz pełen wydech AWE
-Dolot powietrza STAGE 3+ by GREGOR10
-Strojenie ECU silnika STAGE 3+ z dużą przepustnicą (PB98) by Gregor10
-Strojenie Skrzyni biegów S-tronic STAGE 3+ by Gregor10
-Uruchomienie Launch control  😉

Tak zmodyfikowane Audi S5 generuje moc 501KM i 618NM !!!

Audi S5 po modyfikacji STAGE 3+ z większą przepustnicą ma wyraźnie „odetkaną górę”.

Jako jedyni w Polsce oferujemy  strojenie  oprogramowania STAGE 3+ w połączeniu z dużą przepustnicą ULTRACHARGER / HIPERCHARGER !

ZAPRASZAMY !

Sztuką jest nie tylko dobór odpowiedniej przepustnicy, ale takie przygotowanie  oprogramowania, które będzie nią sterowało niezawodnie.
Nasz autorski soft zachowuje fabryczną kulturę pracy w każdym zakresie obrotów. Kierowca nie zauważy żadnej różnicy w jeździe na co dzień za wyjątkiem znacznego przyrostu mocy w górnym zakresie obrotów 🙂

Polecamy taką modyfikację wszystkim, którzy mają większe oczekiwania względem 3.0TFSI.

STAY TUNED !
Zapraszamy !

Audi S5 3.0TFSI CGWC 333KM -> STAGE 2 450KM 550NM BLACK

Audi S5 8T 3.0TFSI CGWC 333KM Stronic-> STAGE 2 450KM / 550NM !!!

Audi S5 – Tym razem STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 338KM i 443NM.

 


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 450KM i 550NM na PB98!!!

Audi S5 3.0TFSI CGWC 333KM -> STAGE 2 447KM 549NM Cabrio

Audi S5 3.0TFSI CGWC 333KM  -> STAGE 2 447KM / 549NM!


Pragniemy zaprezentować Audi S5 FL Cabrio, które przyjechało z UK  na
  STAGE 2 dla 3.0TFSI.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.


 

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 340KM i 446NM.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 447KM i 549NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza niesamowicie a otwarty dach potęguje wrażenia dając niesamowitą frajdę z jazdy !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube