Category Archives: 2.0TFSI

Audi A3 quattro 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 303KM/ 438Nm!

AUDI A3 quattro przybyło do nas by zwiększyć moc na poziomie STAGE1.

Najnowsza generacja 2.0TFSI posiada niesamowite rezerwy mocy, które poprzez wykonanie profesjonalnego chiptuningu pozwalają na uzyskanie bardzo dużego przyrostu mocy już na pierwszym etapie modyfikacji, który opiera tylko na zmianach elektronicznych ( samo oprogramowanie bez zmian mechanicznych).

Przed wykonaiem modyfikacji, A3 została poddana pomiarowi mocy, który wykazał 225KM.

Wykonane modyfikacje :
– Chiptuning silnika ECU oraz TCU skrzyni biegów STRONIC by GREGOR10.

Po wykonaniu modyfikacji pomiar mocy wykazał przyrost na poziomie +80KM oraz +100Nm!!!

Daje to łącznie 303.4 KM oraz 438Nm!!!

ZAPRASZAMY!!!!

Audi A3 8P 2.0 TFSI CCZA 200KM –>STAGE 2 272KM 375Nm!!!

W naszym warsztacie tuningowym gościliśmy kolejne AUDI A3, tym 
razem z silnikiem w wersji z rozrządem napędzanym łańcuchem,
o kodzie silnika CCZA. Z takimi silnikami mamy do czynienia najczęściej w poliftowych A3 8P.

Co ciekawe, ten właśnie model silnika, w odróżnieniu od pierwszych egzemplarzy z turbosprężarką BW K03 posiada wydajniejszą turbosprężarkę IHI.

 Właściciel przyjechał do nas z wymienionym downpipem 
oraz wydechem przelotowym ze sterowanymi z pilota klapami.

Zostaliśmy poproszeni o wykonanie strojenia silnika STAGE 2 oraz skrzyni biegów STRONIC. Dodatkowo, uruchomiliśmy funkcję pop&bangs i wyłączyliśmy limiter obrotów silnika na postoju.

Na paliwie PB98 uzyskaliśmy moc 272.8 KM i 374.8Nm!!!  
 Wykonaliśmy pomiary przyśpieszeń  na serii 
0-100km/h – 6sek, po naszej modyfikacji zanotowaliśmy czas 
przyśpieszenia wynoszący 5 sekund.

                                                          ZAPRASZAMY!!!

Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 308KM 455NM

Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 308KM 455NM



A3 przyjechało do GREGOR10 na chiptuning Stage 1.

Wykonane modyfikacje:
– Indywidualne strojenie sterownika silnika ECU oraz TCU skrzyni S-tronic STAGE 1 by GREGOR10.
-Usunięcie Limitera V-max.



A3-ka okazała się zdrową sztuką, seria wygenerowała 232KM i 351NM.


Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 308KM i 455NM !

Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 390KM 487NM STAGE 3 !

Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 390KM 487NM STAGE 3 !

Prezentujemy STAGE 3 dla S3 8P

 

Modyfikacje:
-Hybrydowa Turbosprężarka K04-064 G400
-Downpipe
-Wydech
-Dolot TTs
-FMIC
-Pompa Autotech
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
-Aktywowany LC
-Aktywowane Pop&Bangs Crackle Sound
– Indywidualne strojenie na paliwie PB98 ECU +TCU DSG by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 390KM 487NM!
Pomiary czasów RL 0-100 4.1sek – niestety brak trakcji na 1 biegu uniemożliwił uzyskanie lepszego czasu 😉
Czas poczekać do wiosny 😉

Właściciel nadesłał filmik

Audi S3 8P 2.0TFSI CDLA 265KM -> 360KM 449NM STAGE 3!!!

Audi S3 8P 2.0TFSI CDL 265KM -> 360KM 449NM STAGE 3!

Prezentujemy STAGE 3 dla Audi S3 8P z manualną skrzynią biegów, które przyjechało na naprawę i strojenie ze Słowacji.
Właściciel odwiedził wiele firm tuningowych w swoim kraju szukając pomocy w rozwiązaniu problemu z brakiem mocy. 

Ostatecznie auto trafiło do GREGOR10, gdzie po gruntownej diagnostyce problem został rozwiązany.

 


Następnie przystąpiliśmy do indywidualnego strojenia jednostki sterującej.

Modyfikacje:
-Downpipe
-Wydech
-Dolot REVO
-FMIC
-Pompa LOBA
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
-Usunięte walki balansujące z pompy oleju

Aktywowane Pop&Bangs Crackle Sound
– Indywidualne strojenie na paliwie PB98 ECU  by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku360KM 449NM!

Filmik przesłany przez właściciela prezentujący przyśpieszenie po modyfikacji:

Audi S3 8P 2.0TFSI CDLA 265KM -> 313KM 434NM STAGE 2!!!

Audi S3 8P 2.0TFSI CDLA DSG 265KM -> 313KM 434NM STAGE 2!!!


Do GREGOR10 trafiło na strojenie Audi S3 8P  CDLA 2.0TFSI quattro 265KM.
Po diagnostyce okazało się, że w samochodzie znajduje się już niewiadomego pochodzenia chiptuning.
My przywróciliśmy oprogramowanie do serii,  a następnie wykonaliśmy od zera chiptuning po naszemu.



Modyfikacje STAGE 2:

-Downpipe 3″
-Indywidualne strojenie  ECU+TCU DSG by GREGOR10
-Aktywowana funkcja Pop&Bangs Crackle Sound


Finalnie osiągnęliśmy wynik 313KM i 434NM  na bezpiecznych nastawach i nie jest to koniec możliwości K04.
Po dalszych modyfikacjach STAGE 3 typu Dolot+FMIC+Pompa HPFP możemy atakować 360-370KM 🙂

Start z LC