200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND Czytaj więcej »

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock! Czytaj więcej »

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm Czytaj więcej »

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC ! Czytaj więcej »

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec Czytaj więcej »

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland Czytaj więcej »

 

Audi RS3 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10

Dzisiaj na tapecie 5cylindrów – 2.5TFSI – osławiona DAZA Audi RS3 8V 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10

Zmiany mechaniczne – downpipe.

Zmiany elektroniczne:

STAGE 1+ ECU sterownika silnika 2.5TFSI by GREGOR10 -indywidualne strojenie silnika + Vmax off

STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!