200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND Czytaj więcej »

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock! Czytaj więcej »

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm Czytaj więcej »

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC ! Czytaj więcej »

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec Czytaj więcej »

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland Czytaj więcej »

 

STAGE 2

Stage 2 BMW N54 3.0BiTurbo  (TwinTurbo) -> Chiptuning + Modyfikacja mechaniczna

  

Wersje 306KM   ( E90/91/92/93 335i / E82/88 135i / X6 E71 35iX, Z4 E89 35i )
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
(380-420Ps, 560Nm)
http://gregor10.pl/bmw-e92-335i-n54-306km-407km-566nm-stage-1/

Wersje 326KM  (E92 335iS)
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
(380-420Ps, 570Nm)

Wersje 326KM   ( Seria 7 F01/F02 740i 740Li)
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
(380-420Ps, 570Nm)

Wersje 340KM  ( Seria 1M Coupe E82 / Z4 E89 35iS)
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
(380-420Ps, 570Nm)

Opcjonalne czynności serwisowo -przygotowawcze STAGE 1 / 2 / 3

Opcjonalne typowe czynności serwisowo -przygotowawcze STAGE 1 / 2 / 3 dla N54

-Naprawa Klapek WG Turbosprężarek oraz  regeneracja
 Objawy – słaby ciąg od niskich obrotów, brak płynnego przyśpieszenia, tryb awaryjny, błąd 30ff


Czyszczenie z nagaru odłożonego na zaworach dolotowych
 Objawy sugerujące zebranie się nagaru – nierówna praca silnika, utrata mocy, tryb awaryjny,
 wypadanie zapłonu.

 Układ dolotowy przed i po czyszczeniu.

Dodatkowo możemy rozbudować STAGE 2 o układ dolotowy większej wydajności , przelotowy układ dolotowy i inne na życzenie.

 

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube