Category Archives: VW

VW GOLF GTI ED30 2.0TFSI BYD 230KM -> STAGE 2 310KM /449NM!!!

VW GOLF GTI ED30 2.0TFSI BYD 230KM -> STAGE 2 310KM /449NM!!!


Golf GTI w ciekawej edycji na 30 lecie (Edition30) GOLF-a przyjechał do nas na małe strojenie STAGE 2.

Modyfikacje:
-Downpipe 3″
-Soft DSG
-Indywidualne strojenie silnika by GREGOR10.

Jak wykazały pomiary mocy auto było już wcześniej modyfikowane silnik generował  285KM 408NM.
My wykonaliśmy strojenie od nowa pod aktualny STAGE 2.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik GOLF-a generuje moc 310KM 449NM !

VW SCIROCCO DSG 2.0TFSI 200KM -> STAGE 1 261KM /371NM!!!

VW SCIROCCO DSG 2.0TFSI 200KM -> STAGE 1 261KM /371NM!!!


Scirocco przyjechało do GREGOR10 na modyfikacje :
– Stage 1 chiptuning

Po indywidualny strojeniu uzyskaliśmy moc 261KM i 371NM na PB98.
Scirocco wreszcie nabrało werwy do jazdy i sprawia teraz masę frajdy  🙂
Polecamy !

VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA -> 505KM 604NM STAGE 4+ BigTurbo EFR7163

VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA  -> 505KM 604NM STAGE 4+ Forged



Prezentujemy STAGE 4+ dla szóstej generacji GOLF-a R.

 

Modyfikacje:
Silnik – 2.0TFSI CRZA
-Kute korby IE
-Kute Tłoki JE
-Panewki Calico
-Zawory Supertech
-Poprawiony układ smarowania
-Stockowe wałki rozrządu

Osprzęt silnika:
-Turbosprężarka Borg Warner EFR7163
-Kolektor dolotowy Integrated Engineering
-Downpipe 3cale
-Kolektor wydechowy baran
-Wydech
-Dolot 3.5cala
-FMIC
-Wydajniejsze wtryskiwacze paliwa
-Pompa Autotech
-Zawór ciśnienia paliwa 165 bar
-Pompa paliwa TTRS
-Sprzęgło Sachs Racing

-Poza tym dodatkowo:
-odchudzona kasta,
-opony r888
-lekkie felgi 
-klatka bezpieczeństwa Ireco 
-pasy szelkowe
i wiele innych modyfikacji….
– Indywidualne strojenie by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku505KM 604NM!

Tak przyśpieszał mając okolice 450KM.

To jednak nie koniec – następne modyfikacje już w trakcie 🙂
STAY TUNNED !

VW GOLF 6R 2.0TFSI CDLA 270KM -> 356KM 437NM STAGE 3

VW GOLF 6R 2.0TFSI CDLA 270KM -> 356KM 437NM STAGE 3.


Prezentujemy STAGE 3 dla szóstej generacji GOLF-a R.

 

Modyfikacje:
-Downpipe
-Wydech
-Dolot
-FMIC
-Pompa Autotech
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
– Indywidualne strojenie by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku356KM 437NM!

VW Passat B8 2.0TDI (BiTDI) CUAA 240KM -> 295 KM 566NM !

VW Passat B8 2.0TDI (BiTurbo) CUAA 240KM -> 295 KM 566NM!

Do GREGOR10 zawitał niecodzienny VW Passat B8 2.0TDI 4×4.


Dlaczego niecodzienny ? Otóż pod maską pracz  rzadko spotykany silniki 2.0TDI w wersji BiTurbo CUAA 240KM połączony ze skrzynia DSG DQ500.

Modyfikacje:
-Indywidualne strojenie silnika by GREGOR10

Wynik ? Na lightowych nastawach aż 295KM i 566NM ! *
*na maxa można nawet i 300KM! Skupiliśmy się jednak na bezpiecznych nastawach, a nie max wyniku.

Niesamowita jednostka, z ultra responsywną charakterystyką. Muśnięcie gazu  powoduje niemal natychmiastową reakcje.

Passarati w TDI po modyfikacji stał się niepozornym drogowym urwisem.

Z pewnością zaskoczy nie jednego spod świateł 🙂

VW Sharan 2.0TDI 140KM – 175KM 390NM

VW Sharan 2.0TDI 140KM – 175KM 390NM!



Do GREGOR10 zawitał Sharan 2.0TDI .

Seryjnie pod maską pracuje znany nam 2.0TDI 140KM.
Modyfikacje:
-Indywidualne strojenie by GREGOR10

Silnik VW  po strojeniu dysponuje mocą 175KM i 390NM!!!
DPF ON !



  • Facebook
  • Google+
  • YouTube