Category Archives: VW

GOLF 6R z turbiną DAZA 2.5TFSI- zobacz start z LC!

Dzisiaj krótka relacja z modyfikacji Golfa 2.0TFSI z turbiną od 2.5 TFSI DAZA mechanicznie przygotowanego w PITSTOP.
Zobaczcie jak uzyskałem 440 KM i 530 Nm oraz efekty przyspieszenia!
Pozdrawiam, Gregor10

VW GOLF 7.5R 2.0TSI 310KM DJHA DSG STAGE 2 -> 387KM 515Nm

VW GOLF 7.5R 2.0TSI 310KM DJHA DSG STAGE 2 -> 387KM 515Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na poprawkę chiptuningu po innej firmie tuningowej.


Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe

Samochód miał już wgrany program innej firmy tuningowej.

Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.

Według relacji właściciela, samochód miał dysponować mocą 380KM, jednak pomiary wykazały jedynie 365KM i 576Nm.
Po indywidualnym strojeniu sterownika SIMOS 18 uzyskałem 388KM i 515Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 4.0-4.1s.

VW GOLF 7R 2.0TSI 300KM CJXC DSG STAGE 2 -> 376KM 504Nm

VW GOLF 7R 2.0TSI 300KM CJXC DSG STAGE 2 -> 376KM 504Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 2 ECU+TCU skrzyni biegów.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe ze sportowym katalizatorem Milltek,
-Dolot powietrza VW R600,

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax który wynosił 250 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 376KM 504Nm
Auto jeździ niesamowicie !

VW GOLF 7R 2.0TSI 292KM CYFB DSG STAGE 2 -> 388KM 511Nm

VW GOLF 7R 2.0TSI 292KM CYFB DSG STAGE 2 -> 388KM 511Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 2 ECU+TCU skrzyni biegów.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe -decat
-Dolot powietrza

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.


Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 388KM i 511Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!

Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 3.9- 4.0s. 

W GOLF 7 GTI Performance 230KM DSG STAGE 1 -> 330KM 464Nm

W GOLF 7 GTI Performance 230KM DSG STAGE 1 -> 330KM 464Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 1 silnika oraz skrzyni biegów DSG.

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 1 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.


Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 330KM i 464Nm.
Auto jeździ niesamowicie!
Pomiar przyśpieszenie w zakresie 100-200km/h wykazał 12.2s.

VW GOLF 7 GTI CXCA 210KM USA Manual STAGE 2 -> 322KM 438Nm

VW GOLF 7 GTI CXCA 210KM USA Manual STAGE 2 -> 322KM 438Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning stage 2.

W samochodzie właściciel zamontował:
-Downpipe
-Większy intercooler.

Moim zadaniem było wystrojenie auta na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 210 Km/h.


Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 322KM i 438Nm.
Auto jeździ niesamowicie!

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube