Category Archives: VW
VW GOLF 8R 2.0TSI ZERO Nudy Czysta Frajda z Jazdy – Torque Splitter i DRIFT Mode GREGOR10 STAGE 1
VW GOLF 8R 2.0TSI ZERO Nudy Czysta Frajda z Jazdy – Torque Splitter i DRIFT Mode GREGOR10 STAGE 1
Fabrycznie 320HP
Stage 1 by GREGOR10 – 405HP Fuel 98RON
Testujemy 0-100km/h VW Golf 8R po Stage 1 na 410HP
Zapraszam do obejrzenia relacji z testów osiągów 0-100km/h DRAGY
Jest to pierwszy zmodyfikowany softem w Polsce 2.0Tsi
Kod silnika DNF (S3 8Y / Cupra Formentor / Cupra Leon / Golf 8R)
W rolach głównych VW GOLF 8R 410Koni 487Nm Software STAGE 1 by GREGOR10
Zapraszam do obejrzenia relacji video na Youtube poniżej !
Zapraszam na modyfikacje !
VW GOLF 8R 410KM 487Nm STAGE 1 CHIPTUNING Software ECU Simos 19.6 – Pierwszy w Polsce !
Pierwszy w Polsce VW GOLF 8R 2.0TSI 320KM DNFG na STAGE 1 ChipTuning softu silnika i skrzyni biegów.
Modyfikacje:
-STAGE 1 ECU SIMOS 19.6 GREGOR10
-STAGE 1 TCU DQ381 GREGOR10
Moc po modyfikacji 410KM 487NM
Zapraszam do obejrzenia relacji z podnoszenia mocy i wyników oraz różnic między poprzednią generacja GOLF-a 7R a 8R.
Zapraszam właścicieli 2.0TSI GOLF 8R oraz S3 8Y / Cupra Leon / Cupra Formentor itp na modyfikacje !
GREGOR10 Upala VW GOLF 8R ! Czy 8R spełnił moje oczekiwania ? DRAGY I MQB DNFG EVO4 2.0TSI 320HP
GOLF 8R 2.0TFSI DNFG EVO4 Modyfikacja na 365HP 471NM by GREGOR10 !
W tym odcinku zobaczycie co sądzę o nowym VW GOLF-ie 8R 2.0TSI 320KM DNFG EVO4, a także:
Modyfikacje:
-STAGE 0.5 BOX GREGOR10
-Modyfikacja dolotu powietrza
-Pomiary mocy na serii oraz po modyfikacjach
-Pomiary czasów przyśpieszeń DRAGY 0-100 oraz 100-200 przed i po
-Dźwięk wydechu Akprapovic
-Pop BANGS -Procedure Launch Control
-SÅ‚aby punkt Golfa 8R
Wynik finalny 365Koni 471Nm !
0-100km/h 4.68sec seria
0-100km/h 4.30sec STAGE 0.5 GREGOR10
100-200 przed 13.12sec , po STAGE 0.5 czas 100-200 spadł do 11.15sec !
Zapraszam na modyfikację użytkowników nowej platformy MQB !
GOLF 8R, 8GTI , Audi S3 8Y, RS3 8Y !!
GOLF 6R z turbinÄ… DAZA 2.5TFSI- zobacz start z LC!
Dzisiaj krótka relacja z modyfikacji Golfa 2.0TFSI z turbiną od 2.5 TFSI DAZA mechanicznie przygotowanego w PITSTOP.
Zobaczcie jak uzyskałem 440 KM i 530 Nm oraz efekty przyspieszenia!
Pozdrawiam, Gregor10
VW GOLF 7.5R 2.0TSI 310KM DJHA DSG STAGE 2 -> 387KM 515Nm
VW GOLF 7.5R 2.0TSI 310KM DJHA DSG STAGE 2 -> 387KM 515Nm
Golf Przyjechał do GREGOR10 na poprawkę chiptuningu po innej firmie tuningowej.
Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe
Samochód miał już wgrany program innej firmy tuningowej.
Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.
Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-wyÅ‚Ä…czenie „Kick down” w trybie manualnym.
Według relacji właściciela, samochód miał dysponować mocą 380KM, jednak pomiary wykazały jedynie 365KM i 576Nm.
Po indywidualnym strojeniu sterownika SIMOS 18 uzyskałem 388KM i 515Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 4.0-4.1s.