Category Archives: VW

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM 2017r, w najmocniejszej wersji, z symbolicznym przebiegiem, jeszcze na gwarancji przyjechał do GREGOR10 na strojenie STAGE 1

Modyfikacje elektroniczne:
-Indywidualne strojenie Simos18 by GREGOR10,
-Usunięty limiter prędkości Vmax .

Silnik 2.0TSI DJHC w Arteonie generuje według producenta 280KM. 
Pomiary mocy wykazały, że bez zmian w oprogramowaniu osiąga  284KM / 374NM !

VW deklaruje przyśpieszenie 0-100km/h na poziomie 5.6sekundy.
To świetny wynik, jednak dla właściciela to za zdecydowanie za mało 🙂
Dzięki modyfikacji softu by GREGOR10 silnik Arteona zmienia swe oblicze w diametralny sposób.

Arteon po indywidualnym strojeniu silnika 2.0TSI DJHC generuje moc 360KM 486NM !

Pomiary Racelogic wykazują przyśpieszenie na poziomie 4.6sekundy i to przy braku pełnej trakcji na 1 biegu ze względu na warunki pogodowe.
Na suchej nawierzchni czas 0-100km/h wynosi 4.3sek !

Arteon dzięki małej modyfikacji softu STAGE 1, stał się zaskakującym killerem, nie tracąc przy tym swojego dostojnego charakteru.
Ogromne przyśpieszenie zdecydowanie będzie zadziwiać wielu w trasie i w sprincie spod świateł 🙂

Najmocniejsza wersja Arteona daje niesamowite wrażenia podczas sprintu przy użyciu kontroli startu tzw. Launch Control.
Tak wygląda potężne przyśpieszenie po modyfikacji softu 2.0TSI 280KM Arteona, zapraszam do oglądania porównania przed i po: 

Zapraszamy właścicieli VW Arteonów na modyfikacje 🙂

VW GOLF VII 2.0TDI CRBC 150KM -> 179 KM 404NM!

VW GOLF VII 2.0TDI CRBC 150KM -> 179 KM 404NM!



Do GREGOR10 zawitał VW GOLF VII 2.0TDI CRBC 150KM.

Seryjnie pod maską pracuje znany nam 2.0TDI 150 KM CRBC z wodnym intercoolerem powietrza.
Modyfikacje:
-Indywidualne strojenie silnika by GREGOR10
-Wyłączenie systemu START-STOP

 

Silnik GOLFa po strojeniu dysponuje mocą 179KM i 404NM!!!
DPF ON!

 

VW GOLF MK6 2.0TSI 211KM -> 262KM 374NM STAGE 2

VW GOLF MK6 2.0TSI 211KM -> 262KM 374NM STAGE 2.


Prezentujemy 6 generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.

Modyfikacje:
-Dp
-Wyłączenie klapek w dolocie
-Strojenie by Gregor10

Indywidualne strojenie pozwoliło uzyskać 262KM i 374NM !

VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 320KM 427NM STAGE 3

VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 320KM 427NM STAGE 3

Prezentujemy 5 generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.


VW GOLF MK5 2.0TFSI o mocy 200KM z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG!

Modyfikacje:
-Turbo K04-064

-FMIC
-TIP
-Wtryski S3

-DP ze katalizatorem (ograniczył wynik)
-Wydech
-Wzmocniona Pompa paliwa

-Strojenie ECU+TCU by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku320KM 427NM!
Uzyskana moc jest ograniczona do maksymalnych bezpiecznych możliwości setupu.

 

VW GOLF GTI ED30 2.0TFSI BYD 230KM -> STAGE 2 310KM /449NM!!!

VW GOLF GTI ED30 2.0TFSI BYD 230KM -> STAGE 2 310KM /449NM!!!


Golf GTI w ciekawej edycji na 30 lecie (Edition30) GOLF-a przyjechał do nas na małe strojenie STAGE 2.

Modyfikacje:
-Downpipe 3″
-Soft DSG
-Indywidualne strojenie silnika by GREGOR10.

Jak wykazały pomiary mocy auto było już wcześniej modyfikowane silnik generował  285KM 408NM.
My wykonaliśmy strojenie od nowa pod aktualny STAGE 2.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik GOLF-a generuje moc 310KM 449NM !

VW SCIROCCO DSG 2.0TFSI 200KM -> STAGE 1 261KM /371NM!!!

VW SCIROCCO DSG 2.0TFSI 200KM -> STAGE 1 261KM /371NM!!!


Scirocco przyjechało do GREGOR10 na modyfikacje :
– Stage 1 chiptuning

Po indywidualny strojeniu uzyskaliśmy moc 261KM i 371NM na PB98.
Scirocco wreszcie nabrało werwy do jazdy i sprawia teraz masę frajdy  🙂
Polecamy !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube