Category Archives: Audi A7/S7

Audi A7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 440KM / 556NM!!!

Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM   ->   STAGE 2  440KM / 556NM!!!


Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.

Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 310KM i 438NM.



Wykonany został od podstaw chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.


Auto dysponuje osiągami 0-100km/h na poziomie powtarzalnych 4.3sek,  a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca. 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 440KM i 556NM!!!
Zapraszamy!

Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM -> STAGE 2 433KM / 539NM!!!

Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM   ->   STAGE 2  433KM / 539NM!!!


Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.


Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 315KM i 458NM.
Wykonany został od podstaw chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
Auto dysponuje osiągami na poziomie powtarzalnych 4.3sek 0-100km/h a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 433KM i 539NM!!!
Zapraszamy!

Audi A7 4G 3.0TFSI CREC 333KM-> STAGE 2 445KM / 554NM

Audi A7 3.0TFSI  333KM CREC USA 2016MY USA ->  A7 STAGE 2 CREC 445KM / 554NM!!!


W opisywanym modelu A7 2016MY występuje sterownik SIMOS 16.
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania, a także wiedzy i doświadczenia.
STAGE 2 obejmuje sportowe koło kompresora 3.0TFSI CREC + indywidualne strojenie by GREGOR10.

  Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie wykazały, że silnik osiąga moc rzędu 336KM i 446NM.

Gwarantujemy, iż obecnie tylko my jesteśmy w stanie optymalnie wykorzystać potencjał modyfikacji Stage 2 SILNIKA CREC.


Jednostka 3.0TFSI występująca też w S4 /S5/A6 C6/A8/Q7/SQ5/Q5 itp. charakteryzuje się olbrzymim potencjałem na modyfikacje elektroniczne.

Modyfikacje STAGE 2, które przeprowadziliśmy to:
Indywidualny chiptuning  Stage 2 by GREGOR10
– Mniejsze kółko kompresora – STAGE 2

SILNIK 3.0TFSI CREC po STAGE 2 na paliwie Pb98 generuje 445KM i 554NM!!!

Audi A7 po modyfikacji STAGE 2 oferuje przyśpieszenie godne sportowego samochodu.
W ramach pakietu podnoszącego moc na życzenie klienta został również zdjęty seryjny limiter prędkości maksymalnej.


Polecamy gorąco STAGE 2 każdemu, kto chce przeobrazić małymi i bezpiecznymi modyfikacjami swoje A7 3.0TFSI w prawdziwego demona 🙂

Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM -> STAGE 1 385KM / 478NM!!!

Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM   ->   STAGE 1  385KM / 478NM!!!


Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 1.

W opisywanym modelu A7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Pomiar mocy silnika wykazał
328KM i 432NM.

Wykonany został od podstaw chiptuning który pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 385KM i 478NM!!!

Polecamy !

Audi A7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 405KM 777NM !

Audi A7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 405KM 777NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A7 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne TDI BiTurbo w naszych rękach,
z nieco bardziej spokojną charakterystyką oddawania mocy w stosunku do Passata 2.0BiTDI.

Pod maską 3.0TDI na pierwszy rzut oka , nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

Skupiliśmy się na zapewnieniu długowieczności tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  Właściciel potwierdził, że plan został osiągnięty. Niesamowita ‚płynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciągnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Jednostka z małym i co ważniejsze PEWNYM przebiegiem wygenerowała świetną serie dlatego też po modzie nie mogło być inaczej – efekt przeszedł nasze oczekiwania. Diesel po strojeniu generuje 405KM 777NM!!!

Należy także zwrócić uwagę na bezpieczne nastawy, EGT nie przekracza 900C.



Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A7 4G 3.0TFSI CREC 333KM-> STAGE 2 442KM / 551NM

Audi A7 3.0TFSI  333KM CREC USA 2016MY USA ->  A7 STAGE 2 CREC 442KM / 551NM  !!!

W opisywanym modelu A7 2016MY występuje sterownik SIMOS 16
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania a także wiedzy i doświadczenia.
STAGE 2 obejmuje sportowe koło kompresora 3.0TFSI CREC + indywidualne strojenie by GREGOR10.
A7 przyjechała już grubo doposażona przez właściciela – Pozdrawiamy z tego miejsca 🙂

 

 Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie wykazały, że silnik osiąga moc rzędu 337KM i 456NM.


Gwarantujemy, że tylko my jesteśmy w stanie optymalnie wykorzystać potencjał modyfikacji stage 2

Jednostka 3.0TFSI występująca też w S4 /S5/A6 C6/A8/Q7/SQ5/Q5 itp. charakteryzuje się olbrzymim potencjałem na modyfikacje elektroniczne.
Auto przyjechało już częściowo zmodyfikowane przez właściciela pod kątem takich smaczków jak:
-aktywny układ wydechowy sterowany z pilota,
-przednie reflektory MATRIX w rzadko występującej wersji BLACK

-zegary S6 C7 z białymi tarczami

Modyfikacje STAGE 2 które przeprowadziliśmy my to
Chiptuning  Stage 2 by GREGOR10
– Mniejsze kółko kompresora – STAGE 2

SILNIK 3.0TFSI CREC po STAGE 2 na paliwie Pb98 generuje 442KM i 551NM!!!

Audi A7 po modyfikacji STAGE 2 oferuje przyśpieszenie godne sportowego samochodu
W ramach pakietu podnoszącego moc na życzenie klienta został również zdjęty seryjny limiter prędkości maksymalnej.

 

Polecamy gorąco STAGE 2 każdemu, kto chce przeobrazić małymi i bezpiecznymi modyfikacjami swoje A7 3.0TFSI w prawdziwego demona 🙂

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube