Category Archives: Audi A7/S7
Audi S7 4.0TFSI 420KM CEUC V8 BiTurbo -> STAGE 2 538KM / 770NM !!!
AUDI S7 V8 4.0 BiTurbo 420KM w rękach GREGOR10 na kolejne modyfikacje tym razem STAGE 2.
Auto przyjechało z zamontowanymi katalizatorami sportowymi oraz wydechem MG MOTORSPORT. Naszym zadaniem było wystroić setup.
W opisywanym modelu S7 zastosowany jest sterownik MED17. Podczas modyfikacji STAGE 1 konieczne jest zmiana ponad 200 map silnika czyli niemal 20 razy więcej niż w popularnym silniku 1.8T.
Seryjnie auto generuje 420KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 431KM i 557Nm.
Po STAGE 2 silnik wygenerował ponad 538KM i 770 Nm.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 4.0TFSI na modyfikacje.
Audi S7 4.0TFSI 420KM CEUC V8 BiTurbo -> STAGE 2 HYBRYDY i AKRAPOVIC 531KM / 800NM !!!
AUDI S7 V8 4.0 BiTurbo 420KM w rękach GREGOR10 na kolejne modyfikacje tym razem STAGE 2.
Auto przyjechało z zamontowanymi hybrydami ABT oraz wydechem Akrapovic. Moim zadaniem było wystroić setup.
Seryjnie auto generuje 420KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 425KM i 581Nm.
W opisywanym modelu S7 zastosowany jest sterownik MED17. Podczas modyfikacji STAGE 1 konieczne jest zmiana ponad 200 map silnika czyli niemal 20 razy więcej niż w popularnym silniku 1.8T.
Po STAGE 2 silnik wygenerował ponad 531KM i 800 Nm. Ograniczeniem mocy w tym wypadku okazały się turbosprężarki których wydajność skończyła się przy 530KM.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 4.0TFSI na modyfikacje.
Audi S7 4.0TFSI 450KM CGTE V8 BiTurbo -> STAGE 1 526KM / 785NM !!!
AUDI S7 V8 4.0 BiTurbo 450KM w rękach GREGOR10 na kolejne modyfikacje tym razem STAGE 1.
Seryjnie auto generuje 450KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 467KM i 556Nm.
W opisywanym modelu S7 zastosowany jest sterownik MED17. Podczas modyfikacji STAGE 1 konieczne jest zmiana ponad 200 map silnika czyli niemal 20 razy więcej niż w popularnym silniku 1.8T.
Po STAGE 1 silnik wygenerował ponad 526KM i 785 Nm.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 4.0TFSI na modyfikacje.
O ile skróci się czas 0-100km/h w Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM po STAGE 1 ?
O ile skróci się czas 0-100km/h w Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM po STAGE 1?
Audi S5 3.0TFSI CWGD 354KM 500NM – STAGE 1 – 422KM 631NM
(paliwo 98oktan)
Czasy 0-100km/h w serii 4.5sek. Po stage 1?
Sami zobaczcie bo jest niezły przeskok!
Pomiary czasów 0-100km/h oraz wykres mocy po modyfikacji w filmiku!
Stay Tuned
GREGOR10
NAJSZYBSZA S5 W POLSCE!!! S5 3.0TFSI CWGD 550KM/ 770Nm Mod na seryjnym sterowniku (kwiecień 2020)
Audi S5 5F (B9) 3.0TFSI CWGD 354KM 500Nm STAGE 3 – 550KM / 770NM
-TURBO HYBRYDA PERUN TURBO
-DOWNPIPE
-INTERCOOLER
-DOLOT POWIETRZA
-INDYWIDUALNE STROJENIE NA SERYJNYM STEROWNIKU BOSCH MG1 – Jest to jedyna znana S5 na STAGE 3 w Polsce i prawdopodobnie na Å›wiecie wystrojona na ori komputerze.
Niebawem dalsze modyfikacje !
Zapraszamy na strojenie Audi A6 C8 / A7 / S5 5F /S4 B9 / Porsche 3.0TFSI
Tel 731 226 888