200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND Czytaj więcej »

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock! Czytaj więcej »

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm Czytaj więcej »

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC ! Czytaj więcej »

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec Czytaj więcej »

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland Czytaj więcej »

 

STAGE 3

Stage 3
Chiptuning + Kompleksowe zmiany mechaniczne w oparciu o Turbosprężarkę K04-064 2.0TFSI S3 8P.
Poziom 3 modyfikacji pozwala osiągnąć moc 300-350KM !*

87

Obejmuje wszystkie wersje silnikowe 1.8T ze sterownikami ME7.5.

Zarówno silniki montowane wzdłużnie jak i poprzecznie.

Kompleksowe Modyfikacje STAGE 3 powstały w oparciu o nasze autorskie rozwiązania.
Są to sprawdzone i przetestowane zestawy od GREGOR10.PL, które zapewniają maksymalną moc przy optymalnych i bezpiecznych parametrach pracy silnika po modyfikacji.

SERCEM STAGE 3 by GREGOR10 jest turbosprężarka pochodząca z S3 8P 2.0TFSI 265KM K04-064.
turbo-k04
Wybór turbosprężarki uzasadniony został dwoma kluczowymi cechami, które są charakterystyczne dla projektów od GREGOR10:
WYSOKA BEZAWARYJNOŚĆ
ŚWIETNA CHARAKTERYSTYKA ODDAWANIA MOCY W KAŻDYM ZAKRESIE OBROTOWYM

Zakres modyfikacji:

-Downpipe 3″,
-Przelotowy układ wydechowy 2.75″ na 2 tłumikach z seryjnymi końcówkami,
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa BOSCH,
-Wysokowydajna pompa paliwa,
-Układ dolotowy TIP 3”,
-Przeróbka przewodów wodno -olejowych ,
-Przeróbka kolektora wydechowego,
-Adapter kolektora wydechowego,
-Duży centralny intercooler (FMIC),
-Często także nowy DV/N75/cewki/odma/przepływomierz, świece zapłonowe, olej i filtry i wiele innych w zależności od stanu danej jednostki,
-Indywidualne strojenie sterownika silnika ME7.5.

Przykładowe projekty STAGE 3 w oparciu o turbo K04-064:

Audi TT 8N quattro 1.8T 225KM BAM -> 332KM 424NM K04TFSI

Seat Ibiza 2FL 1.8T AQX 156KM -> K04TFSI 348KM 424NM STAGE 3

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM – K04TFSI 315KM / 406NM

Seat Leon Cupra R 1.8T BAM 225KM -> K04TFSI 338KM 414NM STAGE 3

 Audi A3 8L 1.8T ARY K04TFSI -> 314KM 401NM STAGE 3

Rajdowy Seat Leon Cupra4 1.8T ARY 180KM -> K04TFSI 317KM 389NM STAGE 2

STAGE 4 obejmuje zarówno wszystkie wspomniane modyfikacje STAGE 3 w połączeniu z HYBRYDĄ K04-TFSI + montaż kutych korbowodów silnika.
Przykładowe modyfikacje Stage 4:

Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4

Legendarne Audi COUPE QUATTRO B2 1.8T K04TFSI Hybryda 353KM 450NM

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube