Category Archives: Audi TT

AUDI RS3 400KM 2019 DNWA Opf STAGE 2 | 515KM 640Nm | 100-200 Dragy | Popsy | GPF OFF | 95 vs 98 Oct GREGOR10

Dzisiaj zafundowałem Wam kolejną symfonie 5cylindrów – 2.5TFSI z 2019r
Tym razem nie DAZA a uwaga – DNWA – silnik wyposażony w filtr cząsteczek stałych !
Audi RS3 400KM DNWA OPF
Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10


W tym odcinku zobaczysz:
-Czy stockowe RS3 z filterm GPF trzyma serię ?
-Czasy DRAGY 0-100 oraz 100-200 przed i po modyfikacji !
-Dźwięk wydechu: seria vs downpipe oraz aktywację PopBANGS !
-Różnice w pomiarach mocy na serii na paliwie 95 i 98 oktanowym !
-Co daje odetkanie dolotu i wydechu w 2.5TFSI bez modyfikacji softu !
-Start 515 wściekłych koni z procedury startu LC !

Zmiany mechaniczne:
-downpipe w miejsce GPF /KAT
-duży dolot 4 cale CTS
-duże kolanko wlotu turbo CTS 4cale -większe orurowanie intercolera
-duży intercooler Airtec -większe kolanko wlotu przepustnicy CTS

Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10
-Indywidualne strojenie silnika
-Filtr OPF/GPF OFF
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Pop Bangs aktywowane STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu – Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!

FINALNIE na PB98 oktan uzyskałem 515KM 640NM !
Czasy dragy wykonane z 1/2 zbiornika paliwa 98okt
0-100km/h 3.46sek !
100-200 7.77sek !

SERIA 0-100km/h
STAGE 2 0-100km/h
SERIA 100-200 km/h
STAGE 2 100-200 km/h
Pomiar mocy seria 398KM /465NM PB98
Pomiar mocy STAGE 2 515KM / 640NM PB98

Poniżej link do relacji z modyfikacji innych 2.5TFSI
RS3 DAZA 501KM
https://www.youtube.com/watch?v=yKMzooxNyo0
TTRS DAZA 570KM https://www.youtube.com/watch?v=OgSwfyep6eA
RS3 RS3 CEPA 433KM https://www.youtube.com/watch?v=lND3_rIqlHA
RS Q3 CZGA 419KM
https://www.youtube.com/watch?v=4OMcXXSpSo0

Więcej informacji / MORE INFO ON SITE

http://GREGOR10.PL
Instagram GREGOR10_chiptuning
https://www.instagram.com/gregor10_chiptuning/?hl=pl
Facebook GREGOR10
https://www.facebook.com/gregor10pl
Zachęcam do oglądania i śledzenia kanału Youtube GREGOR10
https://www.youtube.com/channel/UC9ycp6F-Hzh7N0Il5Pll-vA

Zapraszam wszystkich użytkowników RS3 / TTRS / RS Q3

2.5TFSI na modyfikacje STAGE 1/2/3 w GREGOR10 !

Audi RS3 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10

Dzisiaj na tapecie 5cylindrów – 2.5TFSI – osławiona DAZA Audi RS3 8V 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10

Zmiany mechaniczne – downpipe.

Zmiany elektroniczne:
STAGE 1+ ECU sterownika silnika 2.5TFSI by GREGOR10
-indywidualne strojenie silnika + Vmax off

STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!

Finalnie po strojeniu 501KM / 623NM !

3 sekundy do 100 !!! 2.5TFSI DAZA STAGE 3 GREGOR10 570KM/690NM

Audi TT RS 2.5TFSI 400KM DAZA STAGE 3 -> 570KM / 690NM RON98

Modyfikacje mechaniczne :
Hybrid TURBO, Downpipe, Intercooler , Stock MPI injectors.
Moc 570HP / 690NM

Software : ECU+TCU , Pop Bangs , Vmax OFF,
Multimap switching – Power levels : 412HP/510HP/570HP

Czas RL 0-100km/h 3.0sek


Zapraszamy użytkowników silników 2.5TFSI na strojenie Stage 1/2/3/4 z opcją zmiany mocy z poziomu manetki tempomatu.
tel 731 226 888

Audi TT 2.0TFSI BWA 200KM -> STAGE 1 252KM 360Nm!

Audi TT 2.0TFSI BWA 200KM -> STAGE 1 252KM 360Nm!

TT-tka przyjechała na modyfikację STAGE 1 – chiptuning.
Diagnostyka i pomiary mocy wykazały, że silnik jest w bdb kondycji. Przystąpiliśmy do modyfikacji softu. : )

Po chiptuningu Audi TT dysponuje mocą 252KM i sporym momentem obrotowym wynoszącym 360Nm.

Audi TT to niewątpliwie auto z klasą. Jego „lekka” bryła idzie doskonale w parze z „ciężką” nogą kierowcy 😉

Zapraszamy wszystkich, którzy cenią sobie nie tylko szyk na drodze, ale i prawdziwą moc. Gwarantujemy zazdrosne spojrzenia innych kierowców!

Trabant 1.8T BAM quattro 225KM -> 301KM 383NM STAGE +2 !

Trabant 1.8T BAM quattro 225KM K04RS2 – > 300KM 380Nm STAGE +2 !

7

2 3

Przeprowadzone modyfikacje tego oto unikatowego pojazdu nie mieszczą się w klasycznych ramach opisywanych tutaj pojazdów 🙂
Pod maską Trabanta pracuje jak widać zakuty 1.8T BAM połączony z 6 biegową manualną skrzynią biegów..
W dodatku posiada również napęd na 4 koła – quattro ! 

4 5

6 7

Skupiając się typowo na przeprowadzonych modyfikacjach związanych z tuningiem silnika i podniesienia mocy wspomniana jednostka posiada:
-Wzmocniony silnik – ‚zakuty dół ‚  tj kute korbowody 1.8T BAM + pełna regeneracja silnika na nowych częściach
-Turbo hybrydowe K04RS2 by GREGOR10
-Duży intercooler centralny FMIC
-TIP 3cale
-DP 3cale
-Przelotowy układ wydechowy
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa BOSCH 550cc
-Pompa paliwa Bosch 044
-Kolektor wydechowy BARAN
-Indywidualne strojenie by GREGOR10

8 9

10 11

12

Po wielu godzinach dopieszczania parametrów sterujących pracą silnika
pomiar mocy tego unikatowego samochodu wykazał że…….
TRABANT dysponuje mocą 301KM i 383NM !

wykres
Moc przekazywana jest na wszystkie 4 koła dzięki czemu ważący 1150kg pojazd startuje spod świateł jak z procy,
zadziwiając przy tym każdego kierowce 😉

A tak wygląda przyśpieszenie po modyfikacjach

Audi TT 8N 1.8T BAM 225KM -> 321KM 391NM K04RS2 STAGE 2+

Audi TT 8N quattro 1.8T 225KM BAM -> 321KM 391NM K04RS2 STAGE 2+

Nietuzinkowa TT-ka przyjechała na mody do gregor10.pl

112 
Modyfikacje:
K04RS2 by gregor10
-BIG FMIC
-BIG TIP
-BIG WTRYSKI PB
-DP 3′
-Wydech przelotowy
-Instalacja LPG
-Indywidualnie strojenie – chiptuning

45 

Turbko K04RS2 po prawej.7
Auto zostało przygotowane do modyfikacji od zera wraz z odbudową silnika.

3
Indywidualne strojenie umożliwiło osiągnięcie mocy 321KM i 391NM .
Silnik wystrojony lightowo  – EGT nie przekracza 920C – jest bezpieczniej niż seria.

wykresk04rs2

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube