Category Archives: Audi

Audi Q5 3.0TFSI CTUB 272KM -> STAGE 2 442KM / 559Nm!!!

Audi Q5 3.0TFSI CTUB 272KM -> STAGE 2 442KM / 559Nm!!!

Kolejny Jankes 3.0 TFSI oddał się w ręce ojca Gregora. 😉
Z radością prezentujemy Audi Q5 3.0 TFSI w wersji amerykańskiej.

STAGE 2 obejmuje strojenie by GREGOR10 +mniejsze sportowe kółko.
To nieinwazyjny zabieg, który daje piorunujące efekty!

Producent gwarantuje moc na poziomie 272KM na seryjnym sofcie. Zanim przystąpimy do modyfikacji softu zawsze mierzymy na hamowni moc wejściową. Dla tego modelu zanotowaliśmy około 279KM.

Naszą pracę cechuje zawsze indywidualne podejście do każdego samochodu.

Po bliskim kontakcie z GREGOR10 Audi Q5 ukazało swój ukryty power! Po pomiarze na hamowni możemy pochwalić przyrostem mocy wynoszącym ponad +163KM oraz +141Nm!!! 

Daje to łącznie moc 442 koni mechanicznych oraz 559 niutonometrów! 

Z taką bestią pod maską żaden „król lewego pasa” nigdy nie zepsuje Ci już dnia!

Uwolnij dziką furię w Twoim Q5 i ciesz się jazdą tak jak właściciel prezentowanego modelu!

Audi A7 3.0TFSI CREC 333KM -> STAGE 2 434KM / 536Nm!!!

Audi A7 3.0TFSI CREC 333KM   ->   STAGE 2  434KM / 536Nm!!!

Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikację  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A7 zamontowany jest sterownik SIMOS 16 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania. Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.

Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 339KM i 447NM. Wykonany został od podstaw chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy. Auto dysponuje osiągami na poziomie powtarzalnych 4.3sek 0-100km/h!

Audi A7 3.0 TFSI  po modyfikacji dysponuje mocą 434KM i 536Nm !!! Zapraszamy wszystkich, którzy chcą poczuć prawdziwą moc na drodze 🙂

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM

VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM 2017r, w najmocniejszej wersji, z symbolicznym przebiegiem, jeszcze na gwarancji przyjechał do GREGOR10 na strojenie STAGE 1

Modyfikacje elektroniczne:
-Indywidualne strojenie Simos18 by GREGOR10,
-Usunięty limiter prędkości Vmax .

Silnik 2.0TSI DJHC w Arteonie generuje według producenta 280KM. 
Pomiary mocy wykazały, że bez zmian w oprogramowaniu osiąga  284KM / 374NM !

VW deklaruje przyśpieszenie 0-100km/h na poziomie 5.6sekundy.
To świetny wynik, jednak dla właściciela to za zdecydowanie za mało 🙂
Dzięki modyfikacji softu by GREGOR10 silnik Arteona zmienia swe oblicze w diametralny sposób.

Arteon po indywidualnym strojeniu silnika 2.0TSI DJHC generuje moc 360KM 486NM !

Pomiary Racelogic wykazują przyśpieszenie na poziomie 4.6sekundy i to przy braku pełnej trakcji na 1 biegu ze względu na warunki pogodowe.
Na suchej nawierzchni czas 0-100km/h wynosi 4.3sek !

Arteon dzięki małej modyfikacji softu STAGE 1, stał się zaskakującym killerem, nie tracąc przy tym swojego dostojnego charakteru.
Ogromne przyśpieszenie zdecydowanie będzie zadziwiać wielu w trasie i w sprincie spod świateł 🙂

Najmocniejsza wersja Arteona daje niesamowite wrażenia podczas sprintu przy użyciu kontroli startu tzw. Launch Control.
Tak wygląda potężne przyśpieszenie po modyfikacji softu 2.0TSI 280KM Arteona, zapraszam do oglądania porównania przed i po: 

Zapraszamy właścicieli VW Arteonów na modyfikacje 🙂

Audi A8 D4 3.0TFSI CREC 333KM-> STAGE 2 450KM / 559NM

Audi A8 D4 3.0TFSI  333KM CREC ->  STAGE 2 CREC 450KM / 559NM!!!

W opisywanym modelu A8 występuje sterownik SIMOS 16.
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania, a także wiedzy i doświadczenia.
STAGE 2 obejmuje sportowe koło kompresora 3.0TFSI CREC + indywidualne strojenie by GREGOR10.

Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie wykazały,
że silnik osiąga moc rzędu
 344KM i 443NM.


Gwarantujemy, iż obecnie tylko my jesteśmy w stanie optymalnie wykorzystać potencjał modyfikacji Stage 2 SILNIKA CREC.


Jednostka 3.0TFSI występująca też w S4 /S5/A6 C6/A8/Q7/SQ5/Q5 itp. charakteryzuje się olbrzymim potencjałem na modyfikacje elektroniczne.

Modyfikacje STAGE 2, które przeprowadziliśmy to:
– Indywidualny chiptuning  Stage 2 by GREGOR10
– Mniejsze kółko kompresora – STAGE 2

 SILNIK 3.0TFSI CREC po STAGE 2 na paliwie Pb98 generuje 450KM i 559NM!!!

Audi po modyfikacji STAGE 2 oferuje przyśpieszenie godne sportowego samochodu. Pomiary na RL wykazują czasy 0-100km/h na poziomie 4.5sek.

W ramach pakietu podnoszącego moc na życzenie klienta został również zdjęty seryjny limiter prędkości maksymalnej.

Polecamy gorąco STAGE 2 każdemu, kto chce przeobrazić małymi i bezpiecznymi modyfikacjami swoje Audi A8 3.0TFSI w prawdziwego potwora 🙂
A tak przyśpiesza po modyfikacji

Audi A4 Allroad B8 Lift CNCD 224KM S-tronic- > 301KM 456NM

Audi A4 Allroad B8 Lift CNCD 224KM S-tronic – > 301KM 456NM!

Nie pierwszy Allroad u nas, ale pierwszy A4 Allroad B8 lift w zjawiskowym kolorze IBIS WHITE.

Tym razem mieliśmy przyjemność gościć w Gregor10 uterenowioną wersję A4 avant, którą napędza silnik 2.0Tfsi 3 generacji, sprzężony z 7 biegową automatyczną skrzynią biegów S-tronic.


Audi przyjechało do GREGOR10 na chiptuning Stage 1. 

Wykonane modyfikacje:
– indywidualnie strojnie  sterownika ECU Siemens Simos 18.1 STAGE 1 by GREGOR10.
– indywidualne strojenie TCU S-tronic (przesunięcie wyżej limitera obrotów przy których następuje zmiana biegów, zniesienie limiterów momentu obrotowego i skrócenie czasów zmiany biegów). 

Pomiary mocy bez zmian w oprogramowaniu wykazały 229KM i 370NM! 

Audi po indywidualnym strojeniu na PB98 generuje moc 301KM i 456NM!!!

Nieoficjalny pomiar przyśpieszenia 0-100Km/h wykonany przez właściciela przy użyciu funkcji Launch Control dostępnej w S-tronic stawia to auto w szeregu z seryjnym S4 B8.

Teraz Audi jest nie tylko uterenowione ale również usportowione 🙂

Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 308KM 455NM

Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220KM -> STAGE 1 308KM 455NM



A3 przyjechało do GREGOR10 na chiptuning Stage 1.

Wykonane modyfikacje:
– Indywidualne strojenie sterownika silnika ECU oraz TCU skrzyni S-tronic STAGE 1 by GREGOR10.
-Usunięcie Limitera V-max.



A3-ka okazała się zdrową sztuką, seria wygenerowała 232KM i 351NM.


Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 308KM i 455NM !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube