Category Archives: Audi

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM Stronic–> STAGE 2 448KM / 544NM !!!

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM Stronic–> STAGE 2 448KM / 544NM !!!

Audi S4 – STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 342KM i 441NM.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 448KM i 544NM na PB98!!!

Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 3 351KM 472NM !

Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 3 K04-064 351KM 472NM !

Audi A5 przyjechało na delikatne poprawienie seryjnych osiągów 2litrowej benzyny o seryjnej mocy 211KM.
Jak się okazało mieliśmy do czynienia z zadbaną jednostką która wygenerowała seryjne parametry mocy bez żadnego wysiłku.
Modyfikacje:
-downpipe
-k04-064
-strojenie ECU silnika by GREGOR10.

Po indywidualnym strojeniu A5 uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego. Silnik generuje 351KM i 472NM !

Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> STAGE 2 435KM / 534NM !!!

Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic–> STAGE 2 435KM / 534NM !!!

Audi S4 –  STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 338KM i 444NM.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 435KM i 534NM na PB98!!!

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic–> 453KM / 573NM !!!

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> 453KM / 573NM !!!

Audi S5 przyjechało na strojenie 3.0TFSI w GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 338KM i 443NM.

Zmienione zostało koło kompresora jak i koła pasowego na wale, usunięte katy,  a także wykonane zostało indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy  wynik 453KM i 573NM na PB98!!!
Właściciel zapowiada dalsze modyfikacje – zmianę kolektorów wydechowych , poprawę układu chłodzenia powietrza doładowanego  i atakujemy kolejne konie 🙂

Audi A6 C7 2.0TDI CNHA 190KM -> STAGE 1 218KM / 456NM!!!

Audi A6 C7 2.0TDI CNHA 190KM ->  STAGE 1 218KM / 456NM!!!


Do GREGOR10 zawitało Audi A6 C7 na STAGE 1 chiptuning.
Seria wygenerowała 190KM 395NM.
Auto 100% seryjne.

Po indywidualnym strojeniu STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10
uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach  218KM i 456NM!

Audi A6 C7 2.0TDI CSUE 136KM -> STAGE 1 179KM / 391NM!!!

Audi A6 C7 2.0TDI CSUE 136KM ->  STAGE 1 179KM / 391NM!!!

Do GREGOR10 zawitało Audi A6 C7 na STAGE 1 chiptuning.
Seria wygenerowała 145KM 315NM.
Auto 100% seryjne.

Po indywidualnym strojeniu STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10
uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach  179KM i 391NM!

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube