Category Archives: Audi

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM -> STAGE 2 238KM / 398NM!!!

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM ->  STAGE 2 238KM / 398NM!!!

Kolejne Audi A4 u nas na STAGE 2 chiptuning.
Tym razem 1.8TFSI 170KM w perfekcyjnym stanie.
Modyfikacje mechaniczne:
-Dolot K&N
-Downpipe

Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 2 by GREGOR10.

Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 238KM i 398NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM -> STAGE 1 222KM / 380NM!!!

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM ->  STAGE 1 222KM / 380NM!!!


Audi A4 zawitało do nas na STAGE 1 chiptuning.
Kolejne 1.8TFSI 170KM CJEB okazało się być w super stanie.
Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 1 by GREGOR10.

Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 222KM i 380NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM Stronic–> STAGE 2 447KM 549NM!!!

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM Stronic–> STAGE 2 447KM 549NM!!!


Audi S4 –
STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 338KM i 454NM.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.
Dodatkowo zamontowany został dolot REVO.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 447KM i 549NM na PB98!!!

Audi A4 B8 LIFT 2.0TFSI quattro 224KM -> 262KM 419NM

Audi A4 B8 LIFT 2.0TFSI quattro 224KM  -> 262KM 419NM !

Audi A4 B8 LIFT – przeprowadzono indywidualną modyfikację oprogramowania (Stage 1).

Priorytetem właściciela było polepszenie seryjnych parametrów i zdjęcie limitera prędkości.  Mimo, że prezentowany silnik 2.0TFSI posiada olbrzymie rezerwy mocy uwolniliśmy tylko ich część. 🙂 

   Stan auta potwierdzają również bardzo dobre odczyty z przeprowadzonej diagnostyki oraz wyniki pomiaru mocy.

Silnik Audi B8 po lifcie wyposażony jest w możliwość pracy na biopaliwie E85 tzw. FLEX FUEL, które daje znacznie większe możliwości podniesienia mocy.
My jednak skupiliśmy się na dostrojeniu auta na powszechnie dostępnej na stacjach w Polsce benzynie PB98.

20160315_173357

Sterownik silnika MED17, który w wersji USA potrafi spędzić sen z powiek niejednemu tunerowi
został przeprogramowany w bezpieczny sposób aby osiągnąć przyrost mocy zgodnie z życzeniem Klienta – 262KM i 419NM !

 

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 2.0 20VT Stroker K04TFSI Hybryda 372KM 470NM STAGE 4!

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM quattro -> 2.0 20VT Stroker K04TfSI Hybryda 372KM 470NM STAGE 4!!!

20150627_150533 20150627_150340

Poprzedni STAGE 2+ doczekał się kolejnej ewolucji: 
http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-quattro-k03rs-hybryda-246km-354nm-stage-2/

Kluczowe zmiany  Stage 4 to zwiększenie pojemności  do 2 litrów i większe turbo. ;))
Tym sposobem pod okiem GREGOR10 Właściciel zbudował samodzielnie następujący setup:
-Silnik:
-zakuty, odprężony i rozwiercony 1.8T  do pojemności 2 litrów (stroker),
-Wał korbowy 2.0TFSI,
-Kute tłoki,
-Kute korbowody,
-Ostrzejsze wałki rozrządu,
-Zawory Supertech,
-Seryjna głowica na wąskim kanale.

OSPRZĘT:
-Turbo Hybryda  K04TFSI,

-Duży FMIC,
– Duży TIP,
-Downpipe, 
-Duże wtryski 630cc,
-Przelotowy układ wydechowy,
-Wydajniejsza pompa paliwa,
-EBC Apexi AVC-R,
-Mocniejsze sprzęgło. 

 Pod maską widać, że to seria 🙂

20150627_150711

Indywidualne strojenie samochodu pozwoliło na osiągnięcie wysokiej mocy  – 372KM 470NM  na pb98!

A4-ka zyskała potężnego kopa, uślizg na 4 koła ? O tak – teraz już jest możliwy nawet na suchej nawierzchni!!!



        

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM USA -> STAGE 2 442KM 553NM

Audi A6 C7 3.0TFSI  310KM CTUA USA Tiptronic->   STAGE 2  442KM 553Nm !!!

Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.

W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.

Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.


Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie z zamontowany sportowym kółkiem wykazały, że silnik osiąga moc rzędu
312KM i 450NM.

 Chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerował 442KM i 553NM!!!


Zapraszamy !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube