Category Archives: M4
BMW M4 G83 Cabrio 700KM STAGE 2 GREGOR10 ChipTuning xDrive Cabrio Street King !
Modifications:
-Downpipes
-Intakes
Software:
ECU STAGE 2 GREGOR10 ChipTuning
TCU – xHP
Power result 696HP (+705KM) 840Nm
BMW M4 F82 3.0TT 431KM -> STAGE 2 533KM / 679NM POP&BANGS
Kolejne bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2.
Auto przyjechało z zamontowanymi katalizatorami sportowymi oraz wydechem MG MOTORSPORT. Naszym zadaniem było wystroić setup.
W opisywanym modelu BMW zastosowany jest sterownik MED17. Sterownik podobny do występującego w Audi RS 7 z pewnymi bardzo ważnymi dodatkami od BMW.
Seryjnie auto generuje 431KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 456KM i 564Nm .
Po STAGE 2 silnik wygenerował ponad
533KM i 679Nm.
Dodatkowo zostało aktywowane POP&BANGS z wersji COMPETITION i usunięty limiter Vmax.
BMW M4 F82 3.0TT 431KM USA -> STAGE 2 551KM / 668NM
BMW M4 F82 3.0TT 431KM USA -> STAGE 2 551KM / 668NM!!!
Bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2.
Pomiary serii wykazały, że 6 cylindrowy silnik S55B30 Twin Turbo o pojemności skokowej 3 litry z
BMW połączony ze 7biegową skrzynią DCT generuje moc 444KM i 550NM,
a wiec zdrowa seria z plusem od BMW M-Power. 🙂
Zakres przeprowadzonych modyfikacji:
-Wykonaliśmy downpipy bez katów,
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 2 by GREGOR10,
-Usunięcie limitera prędkosci V-max,
-Zaprogramowanie strzałów z wydechu z wersji M4 Competition – Pop&Bangs ( Crackle Sound).
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 3 litrowy silnik BMW M4 doładowany dwiema turbosprężarkami,
generuje potężną moc 551KM i 668NM (PB98) !
BMW ma dawać radość z jazdy i tak było w serii :))
Teraz po prostu zaczęło dawać POTĘŻNĄ dawkę adrenaliny podczas jazdy!!!
Czasy przyśpieszeń (0-100 niestety zupełnie bez trakcji.. ) :
Zapraszamy właścicieli M3/M4 na modyfikacje !
A tak brzmi Pop&Bangs / Crackle Sound z M4 Competition uruchomiony w prezentowanym M4.