Category Archives: 7R 2.0TSI 292/300/310KM

VW GOLF 7.5R 2.0TSI 310KM DJHA DSG STAGE 2 -> 387KM 515Nm

VW GOLF 7.5R 2.0TSI 310KM DJHA DSG STAGE 2 -> 387KM 515Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na poprawkę chiptuningu po innej firmie tuningowej.


Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe

Samochód miał już wgrany program innej firmy tuningowej.

Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.

Według relacji właściciela, samochód miał dysponować mocą 380KM, jednak pomiary wykazały jedynie 365KM i 576Nm.
Po indywidualnym strojeniu sterownika SIMOS 18 uzyskałem 388KM i 515Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 4.0-4.1s.

VW GOLF 7R 2.0TSI 300KM CJXC DSG STAGE 2 -> 376KM 504Nm

VW GOLF 7R 2.0TSI 300KM CJXC DSG STAGE 2 -> 376KM 504Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 2 ECU+TCU skrzyni biegów.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe ze sportowym katalizatorem Milltek,
-Dolot powietrza VW R600,

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax który wynosił 250 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 376KM 504Nm
Auto jeździ niesamowicie !

VW GOLF 7R 2.0TSI 292KM CYFB DSG STAGE 2 -> 388KM 511Nm

VW GOLF 7R 2.0TSI 292KM CYFB DSG STAGE 2 -> 388KM 511Nm

Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 2 ECU+TCU skrzyni biegów.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe -decat
-Dolot powietrza

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.


Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 388KM i 511Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!

Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 3.9- 4.0s. 

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube