Category Archives: 1.8T

Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM -> STAGE 1 201KM / 294NM!!!

Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM ->  STAGE 1 201KM / 294NM!!!

Kolejne Audi A4 u nas na STAGE 1 chiptuning.
Tym razem 1.8TFSI 160KM w perfekcyjnym stanie.
Seria po pomiarze aż 172KM 250NM!!!
Auto 100% seryjne.

Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10

Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 201KM i 294NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !

Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM –> 256KM 360NM STAGE 2+

Prezentujemy drugą odsłonę Stage 2+ w Audi A4 B6 1,8T Quattro AMB -> 256KM 360NM  !

Auto było już przez nas wcześniej modyfikowane:

A4-b6-1-8t-quattro-amb-170km-232km-330nm-stage-2

Po kilku latach jazdy, właściciel zdecydował się ponownie delikatnie zwiększyć moc. Poproszono nas o przeprowadzenie modyfikacji podnoszącej moc z zachowaniem niemal fabrycznego zapasu. Takie działanie zagwarantuje większą bezawaryjność silnika i osprzętu.

4

25

Po gruntownej inspekcji i serwisie przeprowadzono następujące modyfikacje:

-Turbosprężarka K03RS2,
-TIP High Flow,
-Modyfikacja intercoolera,
-Modyfikacja DP,
-Indywidualne strojenie by Gregor10.


Po lewej k03-073 występująca w 1.8T BEX 190KM. Po prawej K03RS2. 

Po przeprowadzonej modyfikacji wykonano pomiar mocy, który wykazał 256KM i 360Nm

Właściciel bardzo zadowolony – misja wykonana!!! 🙂

Praktyczna strona tuningu Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM – 231KM 320NM STAGE 2

Wiele osób myśli o tuningu i to nic złego, bo lepiej mieć więcej mocy niż mniej.

W pewnym momencie jednak przychodzi refleksja…

Czy to bezpieczne tuningować auto, które ma ponad 10 lat i 200 tyś. km przebiegu? Co jeśli auto będzie bardziej awaryjne?  Z wiekiem kierowcy wzrasta jego potrzeba poczucia bezpieczeństwa. Wielu rodziców musi mieć auto, którym o każdej porze będą w stanie zawieźć dziecko do lekarza i nie ma już miejsca na awarie.

Czy to aby rozsądne aby ryzykować tuning? Takie wątpliwości miał również 3 lata temu jeden z naszych starych klientów, właściciel czerwonego Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant.

Zakres modyfikacji przeprowadzonych w A4 został opisany w poniższym projekcie.

Audi A4 B6 1.8T quattro AMB 170KM RED USA -> 232KM 330NM

W ciągu wspomnianych 3 lat, pod maską zdarzyły się następujące usterki:

  • uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej,
  • uszkodzenie czujnika w układzie klimatyzacji,

Właściciel zgłosił się do nas niedawno, na profilaktyczną diagnostykę oraz weryfikację stanu auta.

Przeprowadzone oględziny oraz szczegółowa diagnostyka wykazały, że silnik oraz jego osprzęt są w doskonałej kondycji.

 

4

 

2 5

 

6

 

Dodatkowo został wykonany ponowny pomiar mocy.

wykres_amb_2016

Uzyskany wynik pokazuje, że zmierzona moc mieści się w granicy „błędu pomiarowego” względem pomiaru sprzed 3 lat.

Profesjonalnie przeprowadzony tuning przy użytkowaniu auta zgodnie z zasadami określonymi przez producenta jest całkowicie bezpieczny i nie szkodzi podzespołom. 

PS: Dodatkowo właściciel upewnił się, że dodanie dolnych listew drzwiowych z pakietu S-line nie powoduje wzrostu mocy jak myślą niektórzy. 🙂

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 315KM 406NM K04TFSI STAGE 3

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM – K04TFSI 315KM / 406NM

Audi Sebastiana przyjechało do GREGOR10.PL na STAGE 3 na K04TFSI


0
Modyfikacje:
-Montaż K04-064 (K04TFSI z modelu S3 8P 2.0TFSI 265KM)
-Duży centralny intercooler FMIC
-Dolot do turbosprężarki 3″  TIP
-Maf 3″

-Downpipe 3″
-Przelotowy układ wydechowy
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch 525cc
-Wzmocnione hamulce
-Kompleksowa diagnostyka i serwis osprzętu i silnika (100% seryjny nieotwierany słupek).
-Seryjne sprzęgło które stanowiło lekkie ograniczenie setupu 🙂

-Indywidualne strojenie setupu – GREGOR10

1 4

33-5

2

86
Pod maską na pierwszy rzut oka – seria 🙂 Diabeł jednak tkwi w szczegółach 😉

7

Po indywidualnym strojeniu samochód na lightowych nastawach wygenerował 315KM i 406NM !
Wykres po strojeniu

wykres
Wreszcie A4 zaczęło sprawiać mnóstwo radości z jazdy 🙂
Polecamy ten świetny bezawaryjny setup każdemu kto myśli o ~300HP w Audi A4

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 300KM 365NM TD04-19T STAGE 3

Niebieskie Audi A4 B6 1.8T 190KM BEX Td04-19T CNC STAGE III

12

Prosto z okolic Tarnowa na mody przyjechało Audi  A4 B6 1.8T BEX 190KM w wersji S-LINE.
Przekaz klienta był prosty – ma być 300KM!
Były rozważane różne opcje, ale dla odmiany tym razem zdecydowaliśmy się na stage 3 oparty na hybrydowej turbosprężarce Mitsubishi.

313

Poniżej małe porównanie turbin.  Pierwsza od lewej o oznaczeniach K03-053, zwana także potocznie K03S, która seryjnie występuje w modelu Audi A3 1.8T ARX.  Dzisiaj wybieramy jednak TD04-19T!

TURBO
Pełna lista wykonanych modyfikacji:
-Sprężarka hybrydowa TD04-19T (kute koło kompresji 19T wykonane w technologii CNC) by PERUN Turbo,
– Custom oil&water feed lines,
– Cast iron exhaust manifold,
– BIG CUSTOM TIP,
– BIG Intercooler (FMIC),
– Downpipe 3”,
– Wtryski Bosch 525cc,
– Mocna pompa paliwa
– auto posiadało już zamontowany wydech Milltek.

Pomimo wielu modyfikacji udało się zachować „seryjny” wygląd pod maska? Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, a więc piszcie śmiało.

56

78

910

15

Tak przygotowany samochód został poddany indywidualnemu strojeniu.
Silnik wygenerował moc 300,1KM i 365Nm!!!
Osiągi ? 100-200Km/h -11sek

wykres BEX TD04

Audi A4 B7 1.8T BFB 163KM -> 261KM 358NM STAGE +2 LPG POWER

Prosto z Wrocławia na mody przyjechało Audi  A4 B7 1.8T BFB 163KM Quatro!!! 

Właściciel sam zaopatrzył się w hybrydową turbosprężarkę k03 by Perun Turbo, a nas poprosił o dokończenie Stage 2+.

Podstawowy warunek, który musieliśmy spełnić to moc miała być uzyskana na najbardziej optymalnym pod każdym względem paliwie dostępnym na rynku. Nikogo pewnie nie dziwi, że mowa o LPG!!! 🙂


 Przygotowaliśmy UNIKALNY STAGE +2 który pozwolił na osiągnięcie założeń Klienta.

W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
– Sprężarka hybrydowa „K03” by Perun Turbo
– Duży Intercooler FMIC Hi-Flow
– kolektor wydechowy Hi-Flow
– Downpipe
– TIP o wysokim przepływie Hi-FLOW
– Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
– Instalacja wtrysku gazu LPG
– indywidualne strojenie by Gregor10.

 Pomiar mocy tak zmodyfikowanego silnika pokazał „skromny” przyrost blisko 100KM!!!

 Audi A4 B7 1.8T Quattro legitymuje się mocą 261Km i 358Nm!!!***

 

*** – moc setupu została ograniczona na prośbę właściciela. Założenia zostały osiągnięte. 🙂

 

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube