Category Archives: 1.8T

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM -> STAGE 2 238KM / 398NM!!!

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM ->  STAGE 2 238KM / 398NM!!!

Kolejne Audi A4 u nas na STAGE 2 chiptuning.
Tym razem 1.8TFSI 170KM w perfekcyjnym stanie.
Modyfikacje mechaniczne:
-Dolot K&N
-Downpipe

Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 2 by GREGOR10.

Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 238KM i 398NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 2.0 20VT Stroker K04TFSI Hybryda 372KM 470NM STAGE 4!

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM quattro -> 2.0 20VT Stroker K04TfSI Hybryda 372KM 470NM STAGE 4!!!

20150627_150533 20150627_150340

Poprzedni STAGE 2+ doczekał się kolejnej ewolucji: 
http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-quattro-k03rs-hybryda-246km-354nm-stage-2/

Kluczowe zmiany  Stage 4 to zwiększenie pojemności  do 2 litrów i większe turbo. ;))
Tym sposobem pod okiem GREGOR10 Właściciel zbudował samodzielnie następujący setup:
-Silnik:
-zakuty, odprężony i rozwiercony 1.8T  do pojemności 2 litrów (stroker),
-Wał korbowy 2.0TFSI,
-Kute tłoki,
-Kute korbowody,
-Ostrzejsze wałki rozrządu,
-Zawory Supertech,
-Seryjna głowica na wąskim kanale.

OSPRZĘT:
-Turbo Hybryda  K04TFSI,

-Duży FMIC,
– Duży TIP,
-Downpipe, 
-Duże wtryski 630cc,
-Przelotowy układ wydechowy,
-Wydajniejsza pompa paliwa,
-EBC Apexi AVC-R,
-Mocniejsze sprzęgło. 

 Pod maską widać, że to seria 🙂

20150627_150711

Indywidualne strojenie samochodu pozwoliło na osiągnięcie wysokiej mocy  – 372KM 470NM  na pb98!

A4-ka zyskała potężnego kopa, uślizg na 4 koła ? O tak – teraz już jest możliwy nawet na suchej nawierzchni!!!



        

Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM -> STAGE 1 201KM / 294NM!!!

Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM ->  STAGE 1 201KM / 294NM!!!

Kolejne Audi A4 u nas na STAGE 1 chiptuning.
Tym razem 1.8TFSI 160KM w perfekcyjnym stanie.
Seria po pomiarze aż 172KM 250NM!!!
Auto 100% seryjne.

Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10

Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 201KM i 294NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !

Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM –> 256KM 360NM STAGE 2+

Prezentujemy drugą odsłonę Stage 2+ w Audi A4 B6 1,8T Quattro AMB -> 256KM 360NM  !

Auto było już przez nas wcześniej modyfikowane:

A4-b6-1-8t-quattro-amb-170km-232km-330nm-stage-2

Po kilku latach jazdy, właściciel zdecydował się ponownie delikatnie zwiększyć moc. Poproszono nas o przeprowadzenie modyfikacji podnoszącej moc z zachowaniem niemal fabrycznego zapasu. Takie działanie zagwarantuje większą bezawaryjność silnika i osprzętu.

4

25

Po gruntownej inspekcji i serwisie przeprowadzono następujące modyfikacje:

-Turbosprężarka K03RS2,
-TIP High Flow,
-Modyfikacja intercoolera,
-Modyfikacja DP,
-Indywidualne strojenie by Gregor10.


Po lewej k03-073 występująca w 1.8T BEX 190KM. Po prawej K03RS2. 

Po przeprowadzonej modyfikacji wykonano pomiar mocy, który wykazał 256KM i 360Nm

Właściciel bardzo zadowolony – misja wykonana!!! 🙂

Praktyczna strona tuningu Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM – 231KM 320NM STAGE 2

Wiele osób myśli o tuningu i to nic złego, bo lepiej mieć więcej mocy niż mniej.

W pewnym momencie jednak przychodzi refleksja…

Czy to bezpieczne tuningować auto, które ma ponad 10 lat i 200 tyś. km przebiegu? Co jeśli auto będzie bardziej awaryjne?  Z wiekiem kierowcy wzrasta jego potrzeba poczucia bezpieczeństwa. Wielu rodziców musi mieć auto, którym o każdej porze będą w stanie zawieźć dziecko do lekarza i nie ma już miejsca na awarie.

Czy to aby rozsądne aby ryzykować tuning? Takie wątpliwości miał również 3 lata temu jeden z naszych starych klientów, właściciel czerwonego Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant.

Zakres modyfikacji przeprowadzonych w A4 został opisany w poniższym projekcie.

Audi A4 B6 1.8T quattro AMB 170KM RED USA -> 232KM 330NM

W ciągu wspomnianych 3 lat, pod maską zdarzyły się następujące usterki:

  • uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej,
  • uszkodzenie czujnika w układzie klimatyzacji,

Właściciel zgłosił się do nas niedawno, na profilaktyczną diagnostykę oraz weryfikację stanu auta.

Przeprowadzone oględziny oraz szczegółowa diagnostyka wykazały, że silnik oraz jego osprzęt są w doskonałej kondycji.

 

4

 

2 5

 

6

 

Dodatkowo został wykonany ponowny pomiar mocy.

wykres_amb_2016

Uzyskany wynik pokazuje, że zmierzona moc mieści się w granicy „błędu pomiarowego” względem pomiaru sprzed 3 lat.

Profesjonalnie przeprowadzony tuning przy użytkowaniu auta zgodnie z zasadami określonymi przez producenta jest całkowicie bezpieczny i nie szkodzi podzespołom. 

PS: Dodatkowo właściciel upewnił się, że dodanie dolnych listew drzwiowych z pakietu S-line nie powoduje wzrostu mocy jak myślą niektórzy. 🙂

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 315KM 406NM K04TFSI STAGE 3

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM – K04TFSI 315KM / 406NM

Audi Sebastiana przyjechało do GREGOR10.PL na STAGE 3 na K04TFSI


0
Modyfikacje:
-Montaż K04-064 (K04TFSI z modelu S3 8P 2.0TFSI 265KM)
-Duży centralny intercooler FMIC
-Dolot do turbosprężarki 3″  TIP
-Maf 3″

-Downpipe 3″
-Przelotowy układ wydechowy
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch 525cc
-Wzmocnione hamulce
-Kompleksowa diagnostyka i serwis osprzętu i silnika (100% seryjny nieotwierany słupek).
-Seryjne sprzęgło które stanowiło lekkie ograniczenie setupu 🙂

-Indywidualne strojenie setupu – GREGOR10

1 4

33-5

2

86
Pod maską na pierwszy rzut oka – seria 🙂 Diabeł jednak tkwi w szczegółach 😉

7

Po indywidualnym strojeniu samochód na lightowych nastawach wygenerował 315KM i 406NM !
Wykres po strojeniu

wykres
Wreszcie A4 zaczęło sprawiać mnóstwo radości z jazdy 🙂
Polecamy ten świetny bezawaryjny setup każdemu kto myśli o ~300HP w Audi A4

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube