Category Archives: 1.8T
Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM -> STAGE 2 238KM / 398NM!!!
Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM -> STAGE 2 238KM / 398NM!!!
Kolejne Audi A4 u nas na STAGE 2 chiptuning.
Tym razem 1.8TFSI 170KM w perfekcyjnym stanie.
Modyfikacje mechaniczne:
-Dolot K&N
-Downpipe
Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 2 by GREGOR10.
Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 238KM i 398NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 2.0 20VT Stroker K04TFSI Hybryda 372KM 470NM STAGE 4!
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM quattro -> 2.0 20VT Stroker K04TfSI Hybryda 372KM 470NM STAGE 4!!!
Poprzedni STAGE 2+ doczekaÅ‚ siÄ™ kolejnej ewolucji:Â
http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-quattro-k03rs-hybryda-246km-354nm-stage-2/
Kluczowe zmiany Stage 4 to zwiększenie pojemności do 2 litrów i większe turbo. ;))
Tym sposobem pod okiem GREGOR10 Właściciel zbudował samodzielnie następujący setup:
-Silnik:
-zakuty, odprężony i rozwiercony 1.8T do pojemności 2 litrów (stroker),
-Wał korbowy 2.0TFSI,
-Kute tłoki,
-Kute korbowody,
-Ostrzejsze wałki rozrządu,
-Zawory Supertech,
-Seryjna głowica na wąskim kanale.
OSPRZĘT:
-Turbo Hybryda K04TFSI,
-Duży FMIC,
– Duży TIP,
-Downpipe,Â
-Duże wtryski 630cc,
-Przelotowy układ wydechowy,
-Wydajniejsza pompa paliwa,
-EBC Apexi AVC-R,
-Mocniejsze sprzÄ™gÅ‚o.Â
 Pod maską widać, że to seria 🙂
Indywidualne strojenie samochodu pozwoliÅ‚o na osiÄ…gniÄ™cie wysokiej mocy – 372KM 470NM na pb98!
A4-ka zyskaÅ‚a potężnego kopa, uÅ›lizg na 4 koÅ‚a ? O tak – teraz już jest możliwy nawet na suchej nawierzchni!!!
Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM -> STAGE 1 201KM / 294NM!!!
Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM ->Â STAGE 1 201KM / 294NM!!!
Kolejne Audi A4 u nas na STAGE 1 chiptuning.
Tym razem 1.8TFSI 160KM w perfekcyjnym stanie.
Seria po pomiarze aż 172KM 250NM!!!
Auto 100% seryjne.
Wykonane zostaÅ‚o indywidualne strojenie STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10
Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 201KM i 294NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !
Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM –> 256KM 360NM STAGE 2+
Prezentujemy drugą odsłonę Stage 2+ w Audi A4 B6 1,8T Quattro AMB -> 256KM 360NM !
Auto było już przez nas wcześniej modyfikowane:
A4-b6-1-8t-quattro-amb-170km-232km-330nm-stage-2
Po kilku latach jazdy, właściciel zdecydował się ponownie delikatnie zwiększyć moc. Poproszono nas o przeprowadzenie modyfikacji podnoszącej moc z zachowaniem niemal fabrycznego zapasu. Takie działanie zagwarantuje większą bezawaryjność silnika i osprzętu.
Po gruntownej inspekcji i serwisie przeprowadzono następujące modyfikacje:
-Turbosprężarka K03RS2,
-TIP High Flow,
-Modyfikacja intercoolera,
-Modyfikacja DP,
-Indywidualne strojenie by Gregor10.
Po lewej k03-073 występująca w 1.8T BEX 190KM. Po prawej K03RS2.
Po przeprowadzonej modyfikacji wykonano pomiar mocy, który wykazał 256KM i 360Nm .
WÅ‚aÅ›ciciel bardzo zadowolony – misja wykonana!!! 🙂
Praktyczna strona tuningu Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM – 231KM 320NM STAGE 2
Wiele osób myśli o tuningu i to nic złego, bo lepiej mieć więcej mocy niż mniej.
W pewnym momencie jednak przychodzi refleksja…
Czy to bezpieczne tuningować auto, które ma ponad 10 lat i 200 tyś. km przebiegu? Co jeśli auto będzie bardziej awaryjne?  Z wiekiem kierowcy wzrasta jego potrzeba poczucia bezpieczeństwa. Wielu rodziców musi mieć auto, którym o każdej porze będą w stanie zawieźć dziecko do lekarza i nie ma już miejsca na awarie.
Czy to aby rozsądne aby ryzykować tuning? Takie wątpliwości miał również 3 lata temu jeden z naszych starych klientów, właściciel czerwonego Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant.
Zakres modyfikacji przeprowadzonych w A4 został opisany w poniższym projekcie.
Audi A4 B6 1.8T quattro AMB 170KM RED USA -> 232KM 330NM
W ciągu wspomnianych 3 lat, pod maską zdarzyły się następujące usterki:
- uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej,
- uszkodzenie czujnika w układzie klimatyzacji,
Właściciel zgłosił się do nas niedawno, na profilaktyczną diagnostykę oraz weryfikację stanu auta.
Przeprowadzone oględziny oraz szczegółowa diagnostyka wykazały, że silnik oraz jego osprzęt są w doskonałej kondycji.
Dodatkowo został wykonany ponowny pomiar mocy.
Uzyskany wynik pokazuje, że zmierzona moc mieÅ›ci siÄ™ w granicy „bÅ‚Ä™du pomiarowego” wzglÄ™dem pomiaru sprzed 3 lat.
Profesjonalnie przeprowadzony tuning przy użytkowaniu auta zgodnie z zasadami okreÅ›lonymi przez producenta jest caÅ‚kowicie bezpieczny i nie szkodzi podzespoÅ‚om.Â
PS: Dodatkowo właściciel upewnił się, że dodanie dolnych listew drzwiowych z pakietu S-line nie powoduje wzrostu mocy jak myślą niektórzy. 🙂
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 315KM 406NM K04TFSI STAGE 3
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM – K04TFSI 315KM / 406NM
Audi Sebastiana przyjechało do GREGOR10.PL na STAGE 3 na K04TFSI
Modyfikacje:
-Montaż K04-064 (K04TFSI z modelu S3 8P 2.0TFSI 265KM)
-Duży centralny intercooler FMIC
-Dolot do turbosprężarki 3″ TIP
-Maf 3″
-Downpipe 3″
-Przelotowy układ wydechowy
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch 525cc
-Wzmocnione hamulce
-Kompleksowa diagnostyka i serwis osprzętu i silnika (100% seryjny nieotwierany słupek).
-Seryjne sprzęgło które stanowiło lekkie ograniczenie setupu 🙂
-Indywidualne strojenie setupu – GREGOR10
Pod maskÄ… na pierwszy rzut oka – seria 🙂 DiabeÅ‚ jednak tkwi w szczegółach 😉
Po indywidualnym strojeniu samochód na lightowych nastawach wygenerował 315KM i 406NM !
Wykres po strojeniu
Wreszcie A4 zaczęło sprawiać mnóstwo radości z jazdy 🙂
Polecamy ten świetny bezawaryjny setup każdemu kto myśli o ~300HP w Audi A4