Category Archives: 2.0TSI 224KM

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 386KM 499Nm

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 386KM 499Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe
-Turbo S3 8V IS38
-Zmodyfikowany dolot powietrza
-Wydajniejszy Intercooler powietrza
-Wydech S3

Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax który wynosił 210 Km/h

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-podniesienie obrotów procedury startu,
– procedurę startu z doładowaniem,
-strzały z wydechu POP&BANGS,
-wskaźnik biegów na liczniku D1/S1,
-dwa poziomy obrotów przy starcie z procedury LC.
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla A3 8V 2.0TSI 224KM.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 386KM i 499Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 3.8s, 100-200km/h 9.6s – czasy zamieszczone w filmie poniżej.

Zapraszam do oglądania relacji ze strojenia tego jednego z najszybszych A3 w Polsce!


Jeśli znacie równie szybkie lub szybsze A3 8V 2.0TSI 224KM z turbina od S3 w Polsce piszcie komentarze na YT.

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 385KM 487Nm

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 385KM 487Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe,
-Turbo S3 8V IS38,
-Zmodyfikowany dolot powietrza,
-Wydajniejszy Intercooler powietrza,
-Wydech S3.

Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax którz wynosiła 210 Km/h


Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-podniesienie obrotów procedury startu.

*na życzenie dostępne poniższe funkcje:
-Procedura startu z doładowaniem,

-Strzały z wydechu POP&BANGS
-Wskaźnik biegów na liczniku D1/S1
– 2 poziomy obrotów przy starcie z procedury LC
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla A3 8V 2.0TSI 224KM.

Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 385KM i 487Nm
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiarz przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 4.2s, 100-200km/h ~10s.

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC DSG STAGE 3 -> 385KM 500Nm

Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC DSG STAGE 3 -> 385KM 500Nm

Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3.

Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe,
-Turbo S3 8V,
-Zmodyfikowany dolot powietrza,
-Wydajniejszy Intercooler powietrza,
-Wydech S3.

Samochód miał już wgrany program innej firmy tuningowej. Według zapewnień silnik miał rozwijać moc 400KM jednak okazało się na pomiarach że samochód dysponuje mocą 292KM po strojeniu….


Moim zadaniem było ponowne wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax która wynosiła 210 km/h.

Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,

-podniesienie obrotów procedury startu.
*na życzenie
-procedura startu z doładowaniem,
-strzały z wydechu POP&BANGS
-wskaźnik biegów na liczniku D1/S1
-Dwa poziomy obrotów przy starcie z procedury LC.

Dostępna jest pełna oferta dla A3 8V 2.0TSI 224KM.

Po indywidualnym strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 385KM i 500Nm
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 4.0-4.1s.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube