Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 445KM / 555Nm

Audi przyjechało z Jastrzębia Zdroju na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI. Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 439KM / 548NM BLACK!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI z forum a6klub.pl przejechało aż 800 kilometrów z Pomorza aby dotrzeć na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CGXB 310KM USA -> STAGE 2 439KM / 562Nm

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania. Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM USA -> STAGE 2 440KM / 562Nm

Audi A6 C7 Tomka przyjechało z Jastrzębia Zdroju na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI. Czytaj więcej »

 

STAGE 3

Stage 3 BMW N54 3.0BiTurbo  (TwinTurbo) -> Chiptuning + Modyfikacja mechaniczna

  

Wersje 306KM   ( E90/91/92/93 335i / E82/88 135i / X6 E71 35iX, Z4 E89 35i )
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
+Turbosprężarki hybrydowe G550
+Dolot
+Przelotowy układ wydechowy
+Wzmocniona pompa paliwa

+Wzmocnione sprzęgło
(450-550Ps, 600-650Nm)

Wersje 326KM  (E92 335iS)
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
+Turbosprężarki hybrydowe G550
+Dolot
+Przelotowy układ wydechowy
+Wzmocniona pompa paliwa

+Wzmocnione sprzęgło
(450-550Ps, 600-650Nm)

Wersje 326KM   ( Seria 7 F01/F02 740i 740Li)
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
+Turbosprężarki hybrydowe G550
+Dolot
+Przelotowy układ wydechowy
+Wzmocniona pompa paliwa

+Wzmocnione sprzęgło
(450-550Ps, 600-650Nm)

Wersje 340KM  ( Seria 1M Coupe E82 / Z4 E89 35iS)
+Downpipe
+Większy intercooler
+Wkładka filtra K&N
+Turbosprężarki hybrydowe G550
+Dolot
+Przelotowy układ wydechowy
+Wzmocniona pompa paliwa

+Wzmocnione sprzęgło
(450-550Ps, 600-650Nm)

Opcjonalne czynności serwisowo -przygotowawcze STAGE 1 / 2 / 3

Opcjonalne typowe czynności serwisowo -przygotowawcze STAGE 1 / 2 / 3 dla N54

-Naprawa Klapek WG Turbosprężarek oraz  regeneracja i ew przeróbka na hybrydy
 Objawy – słaby ciąg od niskich obrotów, brak płynnego przyśpieszenia, tryb awaryjny, błąd 30ff


Czyszczenie z nagaru odłożonego na zaworach dolotowych
 Objawy sugerujące zebranie się nagaru – nierówna praca silnika, utrata mocy, tryb awaryjny,
 wypadanie zapłonu.

 Układ dolotowy przed i po czyszczeniu.


  • Facebook
  • Google+
  • YouTube