Category Archives: 1.8T

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM -> STAGE 1 222KM / 380NM!!!

Audi A4 B8 1.8TFSI CJEB 170KM ->  STAGE 1 222KM / 380NM!!!


Audi A4 zawitało do nas na STAGE 1 chiptuning.
Kolejne 1.8TFSI 170KM CJEB okazało się być w super stanie.
Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 1 by GREGOR10.

Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 222KM i 380NM!
Auto po modyfikacji daje mnóstwo frajdy !
POLECAMY !

Audi A3 8P 1.8TFSI 160KM -> STAGE 1 204KM / 324NM!!!

Audi A3 8P 1.8TFSI 160KM ->   STAGE 1 204KM / 324NM!!!
|
Audi A3 przyjechało na małe mody 🙂
Pomiar mocy wykazał, że mamy do czynienia ze zdrową serią.

Wykonane zostało strojenie STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10.

Na paliwie PB98 uzyskaliśmy moc 204KM i 324NM!

VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 328KM 407NM STAGE 3

VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 328KM 380NM STAGE 3

Prezentujemy 5 generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.

VW GOLF MK5 2.0TFSI o mocy 200KM z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG!

Modyfikacje:
-Turbo K04-064

-FMIC
-TIP
-DP
-Wydech
-Wzmocniona Pompa paliwa
-Strojenie ECU+TCU by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku328KM 380NM!
Uzyskana moc jest ograniczona do maksymalnych bezpiecznych możliwości setupu.

VW GOLF MK7 1.6TDI 90KM CLHB -> 138KM 305NM

VW GOLF MK7 1.6TDI 105KM CLHB -> 140KM 320NM STAGE 1.

Prezentujemy VII generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.

Pomiar mocy na seryjnym oprogramowaniu wykazał 102KM i 250Nm. 

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku138KM 305NM!

 

Audi A3 8L 1.8T AQA 150KM -> 285KM 418NM K03RS STAGE +2

Audi A3 8L 1.8T AQA quattro 150KM K03RS Hybryda-> 285KM 418NM STAGE +2

15 a3_zpswou38qby.jpg~original
Forumowa A3-ka Michała  z A3-club.net przyjechała do nas na coś więcej niż tylko strojenie 🙂

20150706_1932374

Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-TIP 2.75cala

-Duże wtryski 525cc Bosch
-Duży FMIC
-Turbo hybryda K03RS by GREGOR10
-Instalacja LPG
-100% Seria motor, seria wałki , seria głowica, kompresja 14bar/cyl
– Strojenie by GREGOR10.PL

Setup hamowany na PB98 – osiągnęliśmy stabilne 285KM 418NM !

wykres

 

Praktyczna strona tuningu Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM – 231KM 320NM STAGE 2

Wiele osób myśli o tuningu i to nic złego, bo lepiej mieć więcej mocy niż mniej.

W pewnym momencie jednak przychodzi refleksja…

Czy to bezpieczne tuningować auto, które ma ponad 10 lat i 200 tyś. km przebiegu? Co jeśli auto będzie bardziej awaryjne?  Z wiekiem kierowcy wzrasta jego potrzeba poczucia bezpieczeństwa. Wielu rodziców musi mieć auto, którym o każdej porze będą w stanie zawieźć dziecko do lekarza i nie ma już miejsca na awarie.

Czy to aby rozsądne aby ryzykować tuning? Takie wątpliwości miał również 3 lata temu jeden z naszych starych klientów, właściciel czerwonego Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant.

Zakres modyfikacji przeprowadzonych w A4 został opisany w poniższym projekcie.

Audi A4 B6 1.8T quattro AMB 170KM RED USA -> 232KM 330NM

W ciągu wspomnianych 3 lat, pod maską zdarzyły się następujące usterki:

  • uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej,
  • uszkodzenie czujnika w układzie klimatyzacji,

Właściciel zgłosił się do nas niedawno, na profilaktyczną diagnostykę oraz weryfikację stanu auta.

Przeprowadzone oględziny oraz szczegółowa diagnostyka wykazały, że silnik oraz jego osprzęt są w doskonałej kondycji.

 

4

 

2 5

 

6

 

Dodatkowo został wykonany ponowny pomiar mocy.

wykres_amb_2016

Uzyskany wynik pokazuje, że zmierzona moc mieści się w granicy „błędu pomiarowego” względem pomiaru sprzed 3 lat.

Profesjonalnie przeprowadzony tuning przy użytkowaniu auta zgodnie z zasadami określonymi przez producenta jest całkowicie bezpieczny i nie szkodzi podzespołom. 

PS: Dodatkowo właściciel upewnił się, że dodanie dolnych listew drzwiowych z pakietu S-line nie powoduje wzrostu mocy jak myślą niektórzy. 🙂

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube