Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 445KM / 555Nm

Audi przyjechało z Jastrzębia Zdroju na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI. Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 439KM / 548NM BLACK!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI z forum a6klub.pl przejechało aż 800 kilometrów z Pomorza aby dotrzeć na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CGXB 310KM USA -> STAGE 2 439KM / 562Nm

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania. Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM USA -> STAGE 2 440KM / 562Nm

Audi A6 C7 Tomka przyjechało z Jastrzębia Zdroju na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI. Czytaj więcej »

 

Opinie

Aby sprostać wymaganiom klientów,  stać się bardziej profesjonalnymi a tym samym ułatwić decyzję o modyfikacjach osobom, które jeszcze takiej decyzji nie podjęły, wprowadziliśmy system opinii od klientów, którym zmodyfikowaliśmy samochody. Każda osoba, która wyjechała z naszego garażu może napisać komentarz posługując się unikalnymi danymi, bez ściemy i bajkopisarstwa, cała prawda o tuningu.

Opinie o GREGOR10 na Facebook’u
https://www.facebook.com/gregor10pl/reviews/

Zapraszamy do lektury
gregor10

 

by Andrzej Witowski on Link do projektu

Witajcie. Przekopałem setki stron w poszukiwaniu kogoś, kto mi zrobi modyfikacje jak najlepiej. Zasięgałem opinii na forach także i .... stało się, obrałem kierunek JASŁO do ... GREGOR10.Co prawda miałem 800 km w jedną stronę do Grześka, ale nie żałuje ani jednego przejechanego kilometra. Osoba bardzo pozytywnie nastawiona do świata, otwarta i o bardzo dużej wiedzy motoryzacyjnej (zresztą jak i jego team). Chłopaki nie owijają w bawełnę, nie kręcą. Jeżeli coś jest do wymiany to jest i nie ma się co targować. Do każdego auta podchodzą indywidualnie, doradzą lub odradzą, aby wszystko miało ręce i nogi.Z auta mojego jestem mega zadowolony i gdy wracałem do domu, banan na buzi praktycznie nie znikał. Żona takiego zadowolonego mnie dawno nie widziała, no ale co poradzić, Przyciska się pedał gazu i banan sam się pojawia, czy tego chcesz czy nie. Zapanować nad tym się nie da. Z 333HP wskoczyć na 477HP to tylko GREGOR10 :)Plany w przyszłości ... 500+ ? hmmZdecydowanie polecam. Chłopaki robią robotę jak mało kto !

by Paweł Ochab on Link do projektu

Passat B8 2.0 Bitdi i 295 KM 566 NM 🙂 !!! - To co wyciągnął z tego silnika! Bardzo dobry kontakt, fachowa obsługa i ogromna wiedza. Z czystym sumieniem polecam i na pewno pojawię się tu z kolejnym samochodem !

by Michal Slk on Link do projektu

Profesjonalizm, mila obsluga i oszałamiające efekty

by Darek Guzik on Link do projektu

Witam, Jeśli ktoś szuka dobrego fachowca w dziedzinie tuningu samochodów to lepszego nigdzie nie znajdzie. Grzesiek podchodzi do każdego samochodu indywidualnie, nie robi wszystkiego z automatu, on samochód najpierw szczegółowo sprawdza i doprowadza go do jak najlepszej kondycji aby osiągnąć jak najlepszy efekt po modzie i co ważne ciągle pozostaje w kontakcie z właścicielem auta. W przypadku mojej A5 Grzesiek i jego ekipa odwalili kawał dobrej roboty, nie myślałem, że różnica będzie aż tak odczuwalna, a jednak! wrażenia z jazdy po modzie są niesamowite autko pięknie teraz przyspiesza i wkręca się na obroty:) Tak więc jeśli chcesz więcej mocy w swojej furce to kierunek może być tylko jeden JASŁO i firma Gregor10!

by Dawid Rzazonka on Link do projektu

Nie wiem skąd go wzięli, ale Grzegorz to fachman złota rączka. Pełny profesjonalizm i pełne zaufanie- słowo to dla Grzegorza świętość. Mało komu oddaję klucze do samochodu po pięciu minutach znajomości, nawet moja żona musi dobrze poprosić ;). A warto było! Modyfikacja Cayenne z 505HP/726Nm na 567HP/866Nm robi naprawdę duuużą różnicę i satysfakcję z jazdy. Noo Panowie ze Stuttgartu... wsiadać w bryczki i w drogę do Jasła na szkolenia z zakresu programowania 🙂 Dziękuję i na pewno zgłoszę się na kolejny etap modyfikacji- cel- "przełamanie" 600KM

by Robert Szczepański on Link do projektu

Jak dla mnie jeden z naprawdę niewielu tunerów godnych zaufania, a w naszym regionie pan Grzesiek jest absolutną klasą samą dla siebie, nikt nie jest w stanie się z nim równać! 😉 Dodatkowo pan Grzegorz wykazuje pełen profesjonalizm, pozostaje w stałym kontakcie z klientem i informuje o postępach w pracy na każdym kroku. Wcale się nie dziwię, że ludzie chcący wystroić swoje auta zjeżdżają ze wszystkich zakątków Polski, a nawet zza granicy. Program wykonany fachowo, wyprzedzanie jest całkowicie bezstresowe, spalanie spadło o około 0,5l/100km. Przyspieszanie stanowi teraz czystą przyjemność, widać że samochód już się nie męczy, bo został z niego wyciągnięty ukryty potencjał 😀 Pacjent to A4 B8 2.0 TDI CAGA. I tak jak rozmawialiśmy przy odbiorze auta - jeśli raz się w to wejdzie, to już wyjścia nie ma 😀 Gregora oceniam na 5 i polecam z całego serca!

by Grzegorz on Link do projektu

Jakby nie napisać robota gregora na najwyższym poziomie. Opłacało się jechać pół Polski. Wykonanie, montaż, spawy DP widać profesjonalną robotę.Pozdrawiam

by Ka Miś on Link do projektu

Polecić Grześka to za mało, jeżeli ktoś myśli poprawić fabrykę w swoim autku to niech już obiera kierunek Jasło i wali w ciemno.Rzeczą normalną jest, że tłumy klientów przejeżdżają setki kilometrów z najdalszych zakątków kraju.Spytacie dlaczego, skoro jest tylu tunerów i każdy godny polecenia, może i tak ale ten jest wyjątkowy!Naprawdę warto, bez obaw, wasze cudeńko będzie w najlepszych rękach, nie jest to "fabryka", tutaj każdy samochód jest traktowany indywidualnie, a czas poświęcany dopóty, dopóki efekt będzie w pełni satysfakcjonujący. Na pytanie o wykres Grzesiek skromnie odpowiedział, cytuje: "Starałem się żeby była igła". I tak było 😉Moje autko to A4 B6 Quattro 1.8T BEX fabrycznie 190KM, u Grześka zrobiony DP i bezpieczne 220KM, zdecydowanie czuć różnicę 😉Jeżeli potrzeba to chłopaki ogarną również mechanike jak i LPG, a więc kompleksowo.Dla każdego komu zależy aby jego autko było w jak najlepszym stanie gregor10 to miejsce obowiązkowe na mapie, a Grzesiek to osoba zdecydowanie godna zaufania!/Kamil

by Mateusz Mikoś on Link do projektu

Witam wszystkich. Chciałem polecić Grześka tuż po modyfikacji ale byłby to mój błąd, miałem napisać, że auto jeździ jest ok ale nie napisałem. Piszę do wszystkich kto się jeszcze zastanawia nad modyfikacja. Po 4miesieczniej jezdzie A6C6 3.0tdi jestem mega zadowolony ten "gosc" wie co robi. Auto zachowuje się rewelacyjnie, daje tyle radości że głowa mała. Jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia to nie ma nad czym! W okolicach jest dużo pseudofachowcow co obiecują dużo a robią mało albo nic, natomiast Grzegorz mało obiecuję, ale robi z każdego auta igłę! Miałem tylko 70km do niego, ale jakbym miał 1000km to bez wahania też bym przyjechał. Dzięki i pozdrawiam Gregor:)

by Daniel Kędzior on Link do projektu

Co tu dużo pisać. Nikt tu chyba nie trafia przez przypadek.Moja A6 po zabiegach u Grześka jest nie do poznania!!!Ale przede wszystkim - w moim przypadku auto trafiło w jego ręce z rozsypanym kompem/softem, nie reagującym na komunikację przez kabel - ktoś już coś kiedyś przy nim czarował.Grzesiek doskonale poradził sobie z tematem( pomimo mojej niecierpliwości i upierdliwości 😉 - poskładanie takiej sieczki, jaką mu dostarczyłem było czasochłonne),profesjonalnie podszedł do sprawy i ogarnął wszystko w 100% !!!Autem jeżdżę już ponad pół roku i nadal aż miło do niego wsiadać.Z kolejnym samochodem na pewno znów do niego zaglądnę, może będzie to 3.0 tfsi...

by Marcin Lorenc on Link do projektu

Polecam plus za kontakt oraz ustalenia umówione w czasie rozmowy. Moje A8 nie do poznania.Wszystko działa jak działało prucz przyspieszenia i mocy które wzrosły. Tuning na życzenie w bezpiecznym zakresie co bardzo mi się podoba gdyż auto ma mi służyć latami. Samochód po tuningu ważący około 2000 kg kopie okrutnie do przodu. Napewno jeszcze nie raz się tam zjawię, naprawdę polecam i to bardzoooo

by Aleksander Gręda on Link do projektu

Powiem krótko - GORĄCO POLECAM! Przez bardzo długi czas poszukiwałem firmy, która będzie w stanie zająć się moim autem w sposób kompleksowy. Chciałem odstawić samochód w jedno miejsce i nie martwić się o to, że na którymś z etapów prac zacznie się zwalanie na uprzednio wykonane modyfikacje. Po wnikliwym zapoznaniu się z ofertą różnych firm tuningowych oraz konsultacjach z osobami siedzącymi w "temacie", trafiłem na firmę gregor10. Z Warszawy do Jasła to spora wycieczka, ale muszę przyznać, że ani przez sekundę nie żałowałem. Już po odstawieniu na miejsce auta i krótkiej rozmowie z Grześkiem i jego współpracownikami byłem spokojny o prace, które mają zostać wykonane. Chłopaki mają ogromną wiedzę i doświadczenie. W czasie wykonywania prac, miałem ciągły kontakt z Grześkiem. Dostawałem zdjęcia, byłem informowany o każdym kroku naprzód. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Pełen profesjonalizm i zero przysłowiowego druciarstwa. Za każdym przyciśnięciem pedału gazu pojawia się banan na mojej twarzy. Frima Grześka to profesjonalizm w czystej postaci! Polecam!!

by Arek Kordula on Link do projektu

Mogę z czystym sumieniem polecić firmę Gregor10. Podejście do klienta na najwyższym poziomie , pełen profesjonalizm połączony z pasją do tuningowania samochodów, ;). Warto przejechać każdy km by zostawić auto w celu modyfikacji. Pozdrawiam. 🙂 Moja ocena to 6/5 ale skali brakło :D.

by Lechu on Link do projektu

Do Gregora trafiłem całkiem nie przypadkiem, ponieważ dużo nasłyszałem się o indywidualnym podejściu do klienta, co okazało się szczerą prawdą. Pomógł mi w doborze części jeszcze przed przystąpieniem do prac. Jak szybko się okazało, dobór części z topowej półki okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż w połączeniu z nieocenioną wiedzą Grzegorza auto odwdzięcza się niespotykaną bezawaryjnością i stabilnością. Zastosował również rozwiązania, o których mało kto ma pojęcie. Co niektórzy twierdzą, że "gabinet pod maską" - taka dbałość o szczegóły. Strojenie indywidualne na takim poziomie, że mało kto wierzy w spalanie. 10.5l/100 km z włączoną klimą w cyklu mieszanym, absolutnie bez żałowania sobie, przy 370 KM / 465 Nm to bardzo dobry wynik. Odnośnie parametrów - Grzegorza dynomet zawsze mierzy bardzo miarodajnie. Na innej hamowni (top klasy) wypluł 380/471 przy doładowaniu 1.7 bara. Obecnie po konsultacji jest troszkę większe, co przekłada się na osiągi. Podsumowując rzetelność i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem mogę polecić Grzegorza.

Do Grzegorza trafilem zupelnie przypadkiem, polecil mi go moj kolega z forum. Pomimo ze to bylo jego pierwsze 3.0 tfsi (zapytalem od razu przez telefon), to zdecydowalem sie na modyfikacje wlasnie w Jaśle. Pojechałem z mysla, ze moze warto sprobowac i bedzie to lepiej jezdzic. Nie zdawałem sobie sprawe ile jest pracy przy takim aucie, sama modyfikacja trwała z pomiarami i pełną diagnostyką 2 dni (na miejscu Grzegorz zalatwil mi pokoj w hotelu). Auto odebrałem, po krótkiej przejazdzce mialem wrazenie ze to nie jest to samo auto. Przyrost ogromny, silnik potrafi popychać dwutonowe auto jak piórko na wietrze. Spalanie na podobnym poziomie, wrażenia jak z jazdy wyścigówką. Z moim nowym C7 3.0TFSI pojade tylko tam 🙂 Szczerze polecam.

Dziękujemy za opinię. 3.0TFSI to wspaniale jednostki z ogromnym pokładem możliwości, aż żal ich nie modyfikować.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube