Blog Archives

Seat Leon Cupra4 ARY 180KM -> 317KM 389NM K04TFSI STAGE 3 OES KJS Rajdy

Rajdowy Seat Leon Cupra4 1.8T ARY 180KM -> K04TFSI 317KM 389NM STAGE 3

8
Leon  4×4 prosto z Dębicy trafił do GREGOR10 na STAGE2 na K04TFSI dla 1.8T.
Samochód przygotowany do startu w rajdach, oesach, kjs-ach i do wszelkiego rodzaju wyścigów 🙂

9

Wybór turbosprężarki był dla nas oczywisty. Pod maską pracuje nasza ulubiona K04-064 produkcji Borg Warner.
Tak prezentuje się nowiutka sztuka prosto z ASO, tuż po wyjęciu z opakowania.

turbo k04Aby zapewnić maksimum bezawaryjności i stabilności STAGE 2, cały osprzęt silnika został wymieniony na nowy.

5
Wykonane zostały kompleksowe modyfikacje mechaniczne :

-Seryjny silnik BAM – seryjne korbowody, seryjna oryginalna głowica, seryjne wałki, seryjne zawory itp, zero portingu i innych usprawnień.

Jednym słowem silnik to 100% seria

-Nowe Turbo K04-064 BorgWarner
-Downpipe 3cale
-Przelotowy układ wydechowy
-Big FMIC
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch
-Wysokowydajna pompa paliwa
-Nowa przepływomierz BOSCH 3′
-Nowy komplet oryginalnych cewek zapłonowych  BERU
-Nowe świece zapłonowe PFR7Q RS4 B5
-Nowy rozrząd
-Nowy napinacz łańcucha z napinaczem
-Czyszczenie silnika (zewnętrzne i wewnętrzne)
-Zawieszenie gwintowane
-Klatka Bezpieczeństwa
-Fotele Bimarco
-Rozpórka Górny-Sport.pl
-Chłodnica Oleju + podstawka z termostatem MOCAL

-Indywidualne strojenie by GREGOR10

1leon1 leon2

24

Po modyfikacji osiągnęliśmy niesamowity przyrost mocy – 317KM 389NM

wykres

Seat Leon Cupra R BAM 225KM -> 338KM 414NM K04TFSI STAGE3

Seat Leon Cupra R 1.8T BAM 225KM -> K04TFSI 338KM 414NM STAGE 3

6
Leon  prosto ze stolicy trafił do GREGOR10 na STAGE2 na K04TFSI dla 1.8T.

7

Wybór turbosprężarki był dla nas oczywisty. Pod maską pracuje nasza ulubiona K04-064 produkcji Borg Warner.
Tak prezentuje się nowiutka sztuka prosto z ASO, tuż po wyjęciu z opakowania.

turbo k04Aby zapewnić maksimum bezawaryjności i stabilności STAGE 2, cały osprzęt silnika został wymieniony na nowy.

2

Wykonane zostały kompleksowe modyfikacje mechaniczne :

-Seryjny silnik BAM – seryjne korbowody, seryjna oryginalna głowica, seryjne wałki, seryjne zawory itp, zero portingu i innych usprawnień.

Jednym słowem silnik to 100% seria

-Nowe Turbo K04-064 BorgWarner
-Downpipe 3cale
-Przelotowy układ wydechowy by GREGOR10
-Big FMIC
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch
-Wysokowydajna pompa paliwa
-Nowa przepływomierz BOSCH 3′
-Nowy komplet oryginalnych cewek zapłonowych  BERU
-Nowe świece zapłonowe PFR7Q RS4 B5
-Nowy rozrząd
-Nowy napinacz łańcucha z napinaczem
-Czyszczenie silnika (zewnętrzne i wewnętrzne)
-Zawieszenie gwintowane
-Chłodnica Oleju + podstawka z termostatem MOCAL
-Zegary Doładowanie Boost+Temperatura oleju

-Indywidualne strojenie by GREGOR10

1

5

Po modyfikacji osiągnęliśmy niesamowity przyrost mocy – 338KM 414NM

wykres

4

Trabant 1.8T BAM quattro 225KM -> 301KM 383NM STAGE +2 !

Trabant 1.8T BAM quattro 225KM K04RS2 – > 300KM 380Nm STAGE +2 !

7

2 3

Przeprowadzone modyfikacje tego oto unikatowego pojazdu nie mieszczą się w klasycznych ramach opisywanych tutaj pojazdów 🙂
Pod maską Trabanta pracuje jak widać zakuty 1.8T BAM połączony z 6 biegową manualną skrzynią biegów..
W dodatku posiada również napęd na 4 koła – quattro ! 

4 5

6 7

Skupiając się typowo na przeprowadzonych modyfikacjach związanych z tuningiem silnika i podniesienia mocy wspomniana jednostka posiada:
-Wzmocniony silnik – ‚zakuty dół ‚  tj kute korbowody 1.8T BAM + pełna regeneracja silnika na nowych częściach
-Turbo hybrydowe K04RS2 by GREGOR10
-Duży intercooler centralny FMIC
-TIP 3cale
-DP 3cale
-Przelotowy układ wydechowy
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa BOSCH 550cc
-Pompa paliwa Bosch 044
-Kolektor wydechowy BARAN
-Indywidualne strojenie by GREGOR10

8 9

10 11

12

Po wielu godzinach dopieszczania parametrów sterujących pracą silnika
pomiar mocy tego unikatowego samochodu wykazał że…….
TRABANT dysponuje mocą 301KM i 383NM !

wykres
Moc przekazywana jest na wszystkie 4 koła dzięki czemu ważący 1150kg pojazd startuje spod świateł jak z procy,
zadziwiając przy tym każdego kierowce 😉

A tak wygląda przyśpieszenie po modyfikacjach

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 315KM 406NM K04TFSI STAGE 3

Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM – K04TFSI 315KM / 406NM

Audi Sebastiana przyjechało do GREGOR10.PL na STAGE 3 na K04TFSI


0
Modyfikacje:
-Montaż K04-064 (K04TFSI z modelu S3 8P 2.0TFSI 265KM)
-Duży centralny intercooler FMIC
-Dolot do turbosprężarki 3″  TIP
-Maf 3″

-Downpipe 3″
-Przelotowy układ wydechowy
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch 525cc
-Wzmocnione hamulce
-Kompleksowa diagnostyka i serwis osprzętu i silnika (100% seryjny nieotwierany słupek).
-Seryjne sprzęgło które stanowiło lekkie ograniczenie setupu 🙂

-Indywidualne strojenie setupu – GREGOR10

1 4

33-5

2

86
Pod maską na pierwszy rzut oka – seria 🙂 Diabeł jednak tkwi w szczegółach 😉

7

Po indywidualnym strojeniu samochód na lightowych nastawach wygenerował 315KM i 406NM !
Wykres po strojeniu

wykres
Wreszcie A4 zaczęło sprawiać mnóstwo radości z jazdy 🙂
Polecamy ten świetny bezawaryjny setup każdemu kto myśli o ~300HP w Audi A4

Audi A3 8L 1.8T ARY 180KM -> 314KM 401NM STAGE 3

 Audi A3 8L 1.8T ARY K04TFSI -> 314KM 401NM STAGE 3
1 4

Forumowa A3ka Kosmo z A3-club.net przyjechała do nas na strojenie z Siedlec
Modyfikacje:
Turbosprężarka K04-064 S3 8P 2.0 TFSI 265KM CDL
-Downpipe 3cale
-TIP 3cale
-Duże wtryski
-Seryjny wydech S3 8L 225KM !
-Instalacji gazu LPG z możliwością obsługi +300KM
-Strojenie by GREGOR10.PL

3
Strojenie ARY połączonego z K04TFSI bylo dla nas przyjemnością. Turbina świetnie buduje moment obrotowy i nie odpuszcza aż do limitera obrotów..
2
Auto zostało wystrojone na niskim EGT na LPG – sięgającym pod obciążeniem 880C , mimo seryjnego wydechu S3 8L ! 🙂

Pomiar mocy na LPG po strojeniu dał wynik 314KM i 401NM !
Przy napędzie quattro A3-ka daje już godne wrażenia z jazdy 🙂

wykres

Seat LEON 1.8T BAM 225KM -> 315KM 428NM K04RS2 STAGE +2

Seat LEON 1.8T  225KM BAM -> 315KM 428NM K04RS2 Hybryda STAGE +2

 15

Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykły soft”.
Aby osiągnąć taki wynik seryjne K04-023 to za mało.

Do samochodu została zamontowana Hybrydowa Turbosprężarka K04RS2

7
Porównanie po lewej K04TFSI vs K04RS2 po prawej


26
Takiej turbosprężarki nie montuje się do seryjnego silnika. Konieczne było przeprowadzenie wielu modyfikacji:

9 

-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-023
-Dół silnika – montaż kutych korb JRSpec
-Śruby ARP2000
-Wysokowydajne wtryskiwacze
-Wydajna pompa paliwa
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75” SuperSprint
-BIG CUSTOM TIP 3′
-Duży intercooler FMIC
-Instalacja LPG – mapowana i strojona by GREGOR10

 8

 Indywidualne strojenie by GREGOR10 zaowocowało wynikiem 315KM 428NM ! ! – pomiar na LPG

 wykres

 Jest to najmocniejszy SEAT LEON 1.8T z hybrydową sprężarką K04-023 z jakim mieliśmy przyjemność pracować!

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube