Category Archives: 3.0TDI

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 396KM 766NM

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 396KM 766NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rękach.

Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

SkupiliÅ›my siÄ™ na zapewnieniu dÅ‚ugowiecznoÅ›ci tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  WÅ‚aÅ›ciciel potwierdziÅ‚, że plan zostaÅ‚ osiÄ…gniÄ™ty. Niesamowita ‚elastyka’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciÄ…gnie w trybie sport do…. 5000rpm bez chwili wytchnienia 🙂

Modyfikacje:
-Indywidualne Strojenie – Chiptuning Stage 1
-Usunięcie limitera Vmax

Po strojeniu efekt przeszedł nasze oczekiwania.
Diesel generuje 396KM 766NM!!!


Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona,
który kręci się do czerwonego pola jak wściekły!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> STAGE 2 415KM 771NM!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 415KM 771NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 z mało spotykanym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rÄ™kach. 


Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje siÄ™ pod maskÄ…. 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

SkupiliÅ›my siÄ™ na zapewnieniu dÅ‚ugowiecznoÅ›ci tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  WÅ‚aÅ›ciciel potwierdziÅ‚, że plan zostaÅ‚ osiÄ…gniÄ™ty. Niesamowita ‚pÅ‚ynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciÄ…gnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Auto przyjechało do nas już z wykonanym stage 1 w innej firmie. Pomiar wykazał 373Km 732Nm.

Przeprowadzone modyfikacje:
– strojenie chiptuning,
– intercooler Wagner,
– usuniÄ™ty DPF. 

Po strojeniu efekt zaskoczył klienta, góra dokręca się jak wiertarka do samego końca !
Diesel generuje 415KM 771NM!!!


Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 407KM 740NM!

Audi A6 C7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 407KM 740NM!


Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rÄ™kach. 


Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

SkupiliÅ›my siÄ™ na zapewnieniu dÅ‚ugowiecznoÅ›ci tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  WÅ‚aÅ›ciciel potwierdziÅ‚, że plan zostaÅ‚ osiÄ…gniÄ™ty. Niesamowita ‚pÅ‚ynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciÄ…gnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Modyfikacje:
-Strojenie chiptuning
– Intercooler Wagner

Po strojeniu efekt przeszedł nasze oczekiwania.
Diesel generuje 407KM 740NM!!!


Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A6 AllRoad 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> STAGE 1 385KM 752NM !

Audi A6 ALLROAD 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 385KM 752NM!



Do GREGOR10 zawitała kolejna A6 tym razem AllRoad z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne 3.0 TDI BiTurbo w naszych rÄ™kach. 

Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂

Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.

GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.

SkupiliÅ›my siÄ™ na zapewnieniu dÅ‚ugowiecznoÅ›ci tego setupu oraz  komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji.  WÅ‚aÅ›ciciel potwierdziÅ‚, że plan zostaÅ‚ osiÄ…gniÄ™ty. Niesamowita ‚pÅ‚ynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciÄ…gnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂

Jednostka z maÅ‚ym i co ważniejsze PEWNYM przebiegiem wygenerowaÅ‚a Å›wietnÄ… seriÄ™ dlatego też po modzie nie mogÅ‚o być inaczej. Efekt przeszedÅ‚ nasze oczekiwania.

Diesel po strojeniu generuje 385KM 752NM!!!

Należy także zwrócić uwagę na bezpieczne nastawy. EGT nie przekracza 920C.

Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!

Audi A6 C7 3.0TDI CLAB 204KM -> STAGE 1 250KM 483NM

Audi A6 C7 3.0TDI CLAB 204KM -> 250KM 483NM

Kolejne Audi A6 C7 przyjechaÅ‚o do Gregor10.pl na modyfikacjÄ™ oprogramowania. 

   

Pod maskÄ… pracuje znana jednostka 3.0TDI 204KM o oznaczeniu kodowym CLAB.

Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziÅ‚y bardzo dobry stan ukÅ‚adu wtryskowego – idealne korekty na poziomie fabrycznie nowych.  Silnik wygenerowaÅ‚ 206M i 405Nm.


Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku –
250KM 483NM!

Dynamiczny wyglÄ…d idzie w parze z poprawionÄ… charakterystykÄ… silnika. 😉

Audi A6 C6 3.0TDI CDYA 240KM -> 300KM 624NM

Audi A6 C6 3.0TDI CDYA 240KM -> 300KM 624NM!!!

1
Kolejne wyjątkowe Audi A6 C6 w śnieżno białym kolorze przyjechało do Gregor10.pl na modyfikację oprogramowania
oraz rozwiązanie problemu związanego z filtrem DPF. 

4
Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziły bardzo dobry stan układu wtryskowego.  Silnik wygenerował 248KM i 498Nm.

2 5

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 300KM 624NM!!!


wykresDynamiczny rodzinne kombi poprawioną charakterystyką silnika spod ręki GREGOR10 😉

3