Category Archives: Seria 4
BMW 440i 662HP B58 Stage 3 – Audi S5 BEATER ?! GREGOR10 Dragy 0-100 3.0s 100-200 6.4s Fast enough ?


BMW 440i 662HP B58 Stage 3 – Audi S5 BEATER ?! GREGOR10 Dragy 0-100 3.0s 100-200 6.4s Fast enough ?
Dzisiaj pogromca Audi S5 ?! BMW 440i Xdrive 3.0T B58 STG3 GREGOR10 Mods:
-Hybrid Turbo
-HPFP Dorsch Stg2
-Downpipe
Fuel E30 MOC FINALNA
– Power result 662HP 790Nm !
Czasy Dragy Times
-0-100km/h 3.0sec
-100-200km/h 6.49sec
BMW M4 F82 3.0TT 431KM -> STAGE 2 533KM / 679NM POP&BANGS
Kolejne bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2.





Auto przyjechało z zamontowanymi katalizatorami sportowymi oraz wydechem MG MOTORSPORT. Naszym zadaniem było wystroić setup.
W opisywanym modelu BMW zastosowany jest sterownik MED17. Sterownik podobny do występującego w Audi RS 7 z pewnymi bardzo ważnymi dodatkami od BMW.
Seryjnie auto generuje 431KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 456KM i 564Nm .

Po STAGE 2 silnik wygenerował ponad
533KM i 679Nm.
Dodatkowo zostało aktywowane POP&BANGS z wersji COMPETITION i usunięty limiter Vmax.
Czy będzie 500+ ?? Audi RS5 Chiptuning STAGE 1 Relacja ze strojenia.
Zapraszamy na strojenie Audi RS5 /RS4 2.9TFSI 450KM DECA oraz S5 3.0TFSI CWGD 354KM
Tel 731 226 888
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> Stage 1 296KM / 420NM
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> 296KM / 420NM!

Kolejne BMW F32 z napędem na 4 kola xDrive i 8 biegową skrzynią ZF8HP przyjechało do GREGOR10 na STAGE 1 – chiptuning.
Pomiary serii wykazały, że 4 cylindrowy silnik N20 Twin Power Turbo BMW generuje 250KM i 350NM, a wiec „zdrowa seria”.
Zakres przeprowadzonych modyfikacji:
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 1,
-Usunięcie limitera prędkości V-max.


Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik BMW F32 428i generuje moc 296KM i 420NM na paliwie PB98!

BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> Stage 1 306KM / 433NM
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> 306KM / 433NM!
Kolejne BMW F32 z napędem na 4 kola xDrive i 8 biegową skrzynią ZF8HP
przyjechało do GREGOR10 na STAGE 1 – chiptuning.
Pomiary serii wykazały, że 4 cylindrowy silnik N20 Twin Power Turbo BMW generuje 249KM i 349NM, a wiec „zdrowa seria”.
Zakres przeprowadzonych modyfikacji:
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 1,
-Usunięcie limitera prędkosci V-max.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik BMW F32 428i generuje moc 306KM i 433NM na paliwie PB98!
Kolejne BMW które potrafi zaskoczyć na drodze!
Polecamy!
BMW M4 F82 3.0TT 431KM USA -> STAGE 2 551KM / 668NM
BMW M4 F82 3.0TT 431KM USA -> STAGE 2 551KM / 668NM!!!
Bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2.
Pomiary serii wykazały, że 6 cylindrowy silnik S55B30 Twin Turbo o pojemności skokowej 3 litry z
BMW połączony ze 7biegową skrzynią DCT generuje moc 444KM i 550NM,
a wiec zdrowa seria z plusem od BMW M-Power. 🙂
Zakres przeprowadzonych modyfikacji:
-Wykonaliśmy downpipy bez katów,
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 2 by GREGOR10,
-Usunięcie limitera prędkosci V-max,
-Zaprogramowanie strzałów z wydechu z wersji M4 Competition – Pop&Bangs ( Crackle Sound).
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 3 litrowy silnik BMW M4 doładowany dwiema turbosprężarkami,
generuje potężną moc 551KM i 668NM (PB98) !
BMW ma dawać radość z jazdy i tak było w serii :))
Teraz po prostu zaczęło dawać POTĘŻNĄ dawkę adrenaliny podczas jazdy!!!
Czasy przyśpieszeń (0-100 niestety zupełnie bez trakcji.. ) :
Zapraszamy właścicieli M3/M4 na modyfikacje !
A tak brzmi Pop&Bangs / Crackle Sound z M4 Competition uruchomiony w prezentowanym M4.