Category Archives: Seria 4
BMW M4 G83 Cabrio 700KM STAGE 2 GREGOR10 ChipTuning xDrive Cabrio Street King !
Modifications:
-Downpipes
-Intakes
Software:
ECU STAGE 2 GREGOR10 ChipTuning
TCU – xHP
Power result 696HP (+705KM) 840Nm
BMW 440i 662HP B58 Stage 3 – Audi S5 BEATER ?! GREGOR10 Dragy 0-100 3.0s 100-200 6.4s Fast enough ?
BMW 440i 662HP B58 Stage 3 – Audi S5 BEATER ?! GREGOR10 Dragy 0-100 3.0s 100-200 6.4s Fast enough ?
Dzisiaj pogromca Audi S5 ?! BMW 440i Xdrive 3.0T B58 STG3 GREGOR10 Mods:
-Hybrid Turbo
-HPFP Dorsch Stg2
-Downpipe
Fuel E30 MOC FINALNA
– Power result 662HP 790Nm !
Czasy Dragy Times
-0-100km/h 3.0sec
-100-200km/h 6.49sec
BMW M4 F82 3.0TT 431KM -> STAGE 2 533KM / 679NM POP&BANGS
Kolejne bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2.
Auto przyjechało z zamontowanymi katalizatorami sportowymi oraz wydechem MG MOTORSPORT. Naszym zadaniem było wystroić setup.
W opisywanym modelu BMW zastosowany jest sterownik MED17. Sterownik podobny do występującego w Audi RS 7 z pewnymi bardzo ważnymi dodatkami od BMW.
Seryjnie auto generuje 431KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 456KM i 564Nm .
Po STAGE 2 silnik wygenerował ponad
533KM i 679Nm.
Dodatkowo zostało aktywowane POP&BANGS z wersji COMPETITION i usunięty limiter Vmax.
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> Stage 1 296KM / 420NM
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> 296KM / 420NM!
Kolejne BMW F32 z napędem na 4 kola xDrive i 8 biegową skrzynią ZF8HP przyjechało do GREGOR10 na STAGE 1 – chiptuning.
Pomiary serii wykazały, że 4 cylindrowy silnik N20 Twin Power Turbo BMW generuje 250KM i 350NM, a wiec „zdrowa seria”.
Zakres przeprowadzonych modyfikacji:
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 1,
-Usunięcie limitera prędkości V-max.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik BMW F32 428i generuje moc 296KM i 420NM na paliwie PB98!
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> Stage 1 306KM / 433NM
BMW F32 428i 2.0T N20 xDrive 245KM USA -> 306KM / 433NM!
Kolejne BMW F32 z napędem na 4 kola xDrive i 8 biegową skrzynią ZF8HP
przyjechało do GREGOR10 na STAGE 1 – chiptuning.
Pomiary serii wykazały, że 4 cylindrowy silnik N20 Twin Power Turbo BMW generuje 249KM i 349NM, a wiec „zdrowa seria”.
Zakres przeprowadzonych modyfikacji:
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 1,
-Usunięcie limitera prędkosci V-max.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik BMW F32 428i generuje moc 306KM i 433NM na paliwie PB98!
Kolejne BMW które potrafi zaskoczyć na drodze!
Polecamy!