Category Archives: RS3 2.5TFSI

Audi RS3 8Y ECU Software STAGE 2 GREGOR10 505HP MG1CS163 Unlocked Extra Features Dragy 0-100 Sound

Audi RS3 8Y ECU Software STAGE 2 GREGOR10 505HP MG1CS163 Unlocked Extra Features Dragy 0-100 Sound  2.5TFSI DNWC

STAGE 2 GREGOR10 Hardware:
-Downpipe Sport KAT
-Intercooler Forge
-ECU MG1CS163 Software with patch TCU Dyno Tests:
-Stock software with Intercooler
-Stock software with Intercooler + Downpipe power comparision
-STAGE 2 software

Unlocked Extra Features in MG1CS163 software RS3 8Y Stage 2 Software Pack by GREGOR10
-Vmax OFF -Cold Start OFF
-Pop Bangs Activated -Custom Launch Control
-Engine Start UP with loud Pop
-Engine Oil Pressure Increased
-Start Stop OFF Function Reversed
-Engine RPM SoftLimiter set to 7000rpm
-Exhaust flaps Fully Open in dynamic / RS mode
-Engine RPM Limiter Oil Temp Dependant Activated Dragy 0-100km/h tests
-Video acceleration & Sound More info at site: GREGOR10.PL
mail@: kontakt@gregor10.pl
FB: / gregor10pl
IG: / gregor10_chiptuning
phone: +48 731226888
STAGE 1/2/3/4 for ALL AUDI RS3 8P/8V/8Y / TTRS / Cupra Formentor VZ5 Availiable

Audi RS3 8Y 2.5TFSI TUNED vs FACTORY Engine Start Up Pop Bang Exhaust Strzały przy Odpalaniu 12453

Audi RS3 8Y 2.5TFSI TUNED vs FACTORY Engine Start Up Pop Bang Exhaust Strzały przy Odpalaniu DNWC
Porównanie dźwięku strzałów przy odpalaniu:
-Modyfikacja odpalania ze strzałem w software ECU Stage 2 by GREGOR10
-Fabryczny software
Oba samochody posiadają sportowe downpipe ze sportkatami.
Zapraszam wszystkich właścicieli 2.5TFSI RS3/TTRS/Formentor VZ5 na modyfikacje Stage 1/2/3/4 Software +Hardware

3x RS3 8Y 2.5TFSI at GREGOR10 ChipTuning Poland Stage 2 ECU SOFTWARE Remap MG1CS163 Teaser !

3x RS3 8Y 2.5TFSI at GREGOR10 ChipTuning Poland Stage 2 ECU SOFTWARE Remap MG1CS163 Teaser !
Podnosimy moc na STAGE 2 Software sterownika silnika MG1CS163 w najnowszych RS3 8Y !
Zapowiedz relacji ze strojenia 3 różnych setupów STAGE 2 by GREGOR10+Testy / Aktywacja ukrytych funkcji/
Modyfikacje i ulepszenia w sofcie Audi RS3 8Y 2.5TFSI DNWC EA855 !
Stay Tuned !

Audi RS3 8Y 2.5TFSI / Cupra Formentor VZ5 2.5TFSI ECU SOFTWARE ChipTuning GREGOR10

Już w ofercie !
STAGE 1/2/3 Software Chiptuning do najnowszych:
RS3 8Y / Cupra Formentor VZ5
2.5TFSI DNWC/ DNWB / DXHA 2021-2024
W ofercie modyfikacje softu fabrycznego sterownika silnika MG1CS163
Zainteresowanych zapraszam do modyfikacji !

INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2 with Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO

INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2
Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO

Audi RS3 2.5TFSI DNWA 400HP STAGE 2 ECU+TCU GREGOR10
-Wagner downpipes
-Wagner intercooler EVO3
-Performance intake

In this video i will show You difference in power between STOCK Intake + Stock AIR box vs Performance INTAKE on DYNO with STAGE 2 .

W tym odcinku zobaczycie różnice w mocy na STAGE 2 pomiędzy Seryjnym a Tuningowym układem dolotowym na przykładzie RS3 2.5TFSI DNWA.
Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10 -Indywidualne strojenie silnika
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Aktywacje Pop Bangs Tylko w trybie DYNAMIC (sport) na postoju i w czasie jazdy(DNWA)
-Aktywacja Pop Bangs/Burbles w momencie uruchomienia silnika (DNWA)
-Start Stop OFF STAGE 2 TCU DQ500 skrzyni Stronic
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu
– Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Zapraszam na modyfikacje Waszych RSów !
Pozdrawiam GREGOR10 !

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND


Siema !
Dzisiaj zafundowałem Wam 700konną symfonie 5cylindrów – w RS3 2.5TFSI z 2019r która 200km/h osiąga w ~` 8sekund !

W tym odcinku zobaczysz:
-Ile mocy można zrobić prostym sposobem po zakuciu RS3

-Dźwięk wydechu z aktywowanym strzałem przy odpalaniu silnika
-Dźwięk wydechu na Comforcie i na Sporcie z aktywowanym PopBANGS !
-Co zrobiłem extra ?
-Specjalną procedurę startu LC z aktywowanym boostem – opracowana przez GREGOR10
-Start ponad 700 wściekłych koni z procedury startu LC !
-Czasy 0-100km/h oraz 100-200 DRAGY

Zmiany mechaniczne :
-downpipe + wydech
-duży dolot 4 cale CTS
-duże kolanko wlotu turbo CTS
-duży intercooler Wagner /Wagner
-Turbo hybrydowe
-Wtrysk WMI
-Silnik z wymienionymi korbami i tłokami na kute

Zmiany elektroniczne:
STAGE 3 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 700HP by GREGOR10 -Indywidualne strojenie silnika
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF,
-Aktywacje Pop Bangs Tylko w trybie DYNAMIC (sport) na postoju i w czasie jazdy.
-Aktywacja Pop Bangs/Burbles w momencie uruchomienia silnika
-Start Stop OFF
-Cold Start OFF
-WG RATTLE OFF
-Strojenie WMI
-Usunięty licznik/limiter procedury startu LC

STAGE 3 TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu- Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
-autorska procedura startu LC z boostem dostrojona indywidualnie pod auto by GREGOR10
Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA na paliwie 98okt+ WMI – FILMIK Z HAMOWNIA BESTII +705HP !!! 
Czasy DRAGY 0-100 km/h 2.93sec , 100-200km/h 5.88sec !

ZAPRASZAM UŻYTKOWNIKÓW WSZYSTKICH RS3 / TTRS / RSQ3
NA MODYFIKACJE STAGE 1/2/3/4 !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube