Category Archives: RS3 2.5TFSI
INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2 with Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO
INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2
Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO
Audi RS3 2.5TFSI DNWA 400HP STAGE 2 ECU+TCU GREGOR10
-Wagner downpipes
-Wagner intercooler EVO3
-Performance intake
In this video i will show You difference in power between STOCK Intake + Stock AIR box vs Performance INTAKE on DYNO with STAGE 2 .
W tym odcinku zobaczycie różnice w mocy na STAGE 2 pomiędzy Seryjnym a Tuningowym układem dolotowym na przykładzie RS3 2.5TFSI DNWA.
Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10 -Indywidualne strojenie silnika
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Aktywacje Pop Bangs Tylko w trybie DYNAMIC (sport) na postoju i w czasie jazdy(DNWA)
-Aktywacja Pop Bangs/Burbles w momencie uruchomienia silnika (DNWA)
-Start Stop OFF STAGE 2 TCU DQ500 skrzyni Stronic
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu
– Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
Zapraszam na modyfikacje Waszych RSów !
Pozdrawiam GREGOR10 !
AUDI RS3 400KM 2019 DNWA Opf STAGE 2 | 515KM 640Nm | 100-200 Dragy | Popsy | GPF OFF | 95 vs 98 Oct GREGOR10
Dzisiaj zafundowaÅ‚em Wam kolejnÄ… symfonie 5cylindrów – 2.5TFSI z 2019r
Tym razem nie DAZA a uwaga – DNWA – silnik wyposażony w filtr czÄ…steczek staÅ‚ych !
Audi RS3 400KM DNWA OPF
Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10
W tym odcinku zobaczysz:
-Czy stockowe RS3 z filterm GPF trzyma seriÄ™ ?
-Czasy DRAGY 0-100 oraz 100-200 przed i po modyfikacji !
-Dźwięk wydechu: seria vs downpipe oraz aktywację PopBANGS !
-Różnice w pomiarach mocy na serii na paliwie 95 i 98 oktanowym !
-Co daje odetkanie dolotu i wydechu w 2.5TFSI bez modyfikacji softu !
-Start 515 wściekłych koni z procedury startu LC !
Zmiany mechaniczne:
-downpipe w miejsce GPF /KAT
-duży dolot 4 cale CTS
-duże kolanko wlotu turbo CTS 4cale -większe orurowanie intercolera
-duży intercooler Airtec -większe kolanko wlotu przepustnicy CTS
Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10
-Indywidualne strojenie silnika
-Filtr OPF/GPF OFF
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Pop Bangs aktywowane STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu – Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
Efekt piorunujÄ…cy – zobaczcie sami ile wygenerowaÅ‚a RS3 na Hamowni MAHA i jak wyglÄ…da start z LC !!
FINALNIE na PB98 oktan uzyskałem 515KM 640NM !
Czasy dragy wykonane z 1/2 zbiornika paliwa 98okt
0-100km/h 3.46sek !
100-200 7.77sek !





Pomiar mocy STAGE 2 515KM / 640NM PB98
Poniżej link do relacji z modyfikacji innych 2.5TFSI
RS3 DAZA 501KM https://www.youtube.com/watch?v=yKMzooxNyo0
TTRS DAZA 570KM https://www.youtube.com/watch?v=OgSwfyep6eA
RS3 RS3 CEPA 433KM https://www.youtube.com/watch?v=lND3_rIqlHA
RS Q3 CZGA 419KM https://www.youtube.com/watch?v=4OMcXXSpSo0
Więcej informacji / MORE INFO ON SITE
http://GREGOR10.PL
Instagram GREGOR10_chiptuning https://www.instagram.com/gregor10_chiptuning/?hl=pl
Facebook GREGOR10 https://www.facebook.com/gregor10pl
Zachęcam do oglądania i śledzenia kanału Youtube GREGOR10
https://www.youtube.com/channel/UC9ycp6F-Hzh7N0Il5Pll-vA
Zapraszam wszystkich użytkowników RS3 / TTRS / RS Q3
2.5TFSI na modyfikacje STAGE 1/2/3 w GREGOR10 !
Audi RS3 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10
Dzisiaj na tapecie 5cylindrów – 2.5TFSI – osławiona DAZA Audi RS3 8V 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10
Zmiany mechaniczne – downpipe.
Zmiany elektroniczne:
STAGE 1+ ECU sterownika silnika 2.5TFSI by GREGOR10
-indywidualne strojenie silnika + Vmax off
STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!
Finalnie po strojeniu 501KM / 623NM !
3 sekundy do 100 !!! 2.5TFSI DAZA STAGE 3 GREGOR10 570KM/690NM
Audi TT RS 2.5TFSI 400KM DAZA STAGE 3 -> 570KM / 690NM RON98
Modyfikacje mechaniczne :
Hybrid TURBO, Downpipe, Intercooler , Stock MPI injectors.
Moc 570HP / 690NM
Software : ECU+TCU , Pop Bangs , Vmax OFF,
Multimap switching – Power levels : 412HP/510HP/570HP
Czas RL 0-100km/h 3.0sek

Zapraszamy użytkowników silników 2.5TFSI na strojenie Stage 1/2/3/4 z opcją zmiany mocy z poziomu manetki tempomatu.
tel 731 226 888