INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2 with Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO

INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2
Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO

Audi RS3 2.5TFSI DNWA 400HP STAGE 2 ECU+TCU GREGOR10
-Wagner downpipes
-Wagner intercooler EVO3
-Performance intake

In this video i will show You difference in power between STOCK Intake + Stock AIR box vs Performance INTAKE on DYNO with STAGE 2 .

W tym odcinku zobaczycie różnice w mocy na STAGE 2 pomiędzy Seryjnym a Tuningowym układem dolotowym na przykładzie RS3 2.5TFSI DNWA.
Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10 -Indywidualne strojenie silnika
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Aktywacje Pop Bangs Tylko w trybie DYNAMIC (sport) na postoju i w czasie jazdy(DNWA)
-Aktywacja Pop Bangs/Burbles w momencie uruchomienia silnika (DNWA)
-Start Stop OFF STAGE 2 TCU DQ500 skrzyni Stronic
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu
– Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach

Zapraszam na modyfikacje Waszych RSów !
Pozdrawiam GREGOR10 !

Chatsexcamlive.com cheap sex cam cheap sex live cheap sex cams
  • Facebook
  • Google+
  • YouTube