Category Archives: Audi A8/S8

Audi A8 D4 3.0TFSI CREC 333KM-> STAGE 2 450KM / 559NM

Audi A8 D4 3.0TFSI  333KM CREC ->  STAGE 2 CREC 450KM / 559NM!!!

W opisywanym modelu A8 występuje sterownik SIMOS 16.
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania, a także wiedzy i doświadczenia.
STAGE 2 obejmuje sportowe koło kompresora 3.0TFSI CREC + indywidualne strojenie by GREGOR10.

Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie wykazały,
że silnik osiąga moc rzędu
 344KM i 443NM.


Gwarantujemy, iż obecnie tylko my jesteśmy w stanie optymalnie wykorzystać potencjał modyfikacji Stage 2 SILNIKA CREC.


Jednostka 3.0TFSI występująca też w S4 /S5/A6 C6/A8/Q7/SQ5/Q5 itp. charakteryzuje się olbrzymim potencjałem na modyfikacje elektroniczne.

Modyfikacje STAGE 2, które przeprowadziliśmy to:
– Indywidualny chiptuning  Stage 2 by GREGOR10
– Mniejsze kółko kompresora – STAGE 2

 SILNIK 3.0TFSI CREC po STAGE 2 na paliwie Pb98 generuje 450KM i 559NM!!!

Audi po modyfikacji STAGE 2 oferuje przyśpieszenie godne sportowego samochodu. Pomiary na RL wykazują czasy 0-100km/h na poziomie 4.5sek.

W ramach pakietu podnoszącego moc na życzenie klienta został również zdjęty seryjny limiter prędkości maksymalnej.

Polecamy gorąco STAGE 2 każdemu, kto chce przeobrazić małymi i bezpiecznymi modyfikacjami swoje Audi A8 3.0TFSI w prawdziwego potwora 🙂
A tak przyśpiesza po modyfikacji

Audi A8 D3 4.2TDI BVN 326KM -> 371KM 735NM

Audi A8 D3 4.2TDI BVN 326KM -> 371KM 735NM !

1
Audi A8 trafiło do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.

Pod maską limuzyny pracuje nietuzinkowy silnik diesla – V8 4.2TDI BVN 326KM 650NM !

2 4 53 7
6

Plastikowa osłona skrywa prawdziwą bestię.

8 9

Po strojeniu  8 cylindrowa widlasta jednostka 4.2TDI generuje 371KM i 735NM !
Potężny moment obrotowy  jest niesamowicie odczuwalny z każdej prędkości! Silnik brutalnie wyrywa do przodu i pewnie byłby w stanie poruszyć ziemię 🙂

wykres
A tak brzmi V8 4.2 TDI

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube