Category Archives: VW Transporter
VW Transporter T5 2.5TDI AXE 174KM 400NM -> 200KM 465NM
VW Transporter T5 2.5TDI AXE 174KM 400NM -> 200KM 464NM!
Transporter T5 trafił z Tarnowa trafił na podniesienie mocy w GREGOR10
Auto w najmocniejszej wersji silnikowej – pod maskÄ… znajduje siÄ™ rzÄ™dowa 5cylindrowa jednostka 2.5TDI AXE 174KM 400NM która już w serii Å›wietnie napÄ™dza samochód.
Aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie aby auto było jeszcze mocniejsze i szybsze na drodze.
Wykonany został chiptuning silnika.
Auto po indywidualnym strojeniu dysponuje mocą 200KM i potężnym momentem obrotowym 465NM !
Transporter na drodze zadziwi nie jedną osobówkę startując spod świateł 🙂
VW Transporter T5 1.9TDI AXC 86KM 200NM -> 136KM 298NM
VW Transporter T5 1.9TDI AXC 86KM 200NM -> 136KM 298NM !
Transporter T5 w najsłabszej wersji silnikowej 1.9TDI bez DPF 86KM 200NM występującej w tym modelu trafił do nas na podniesienie mocy.
Silnik dysponuje tym samym osprzętem co jego mocniejszy brat 102/105KM tak więc przyrost mocy jest spory.
Transporter po indywidualnym strojeniu dysponuje mocÄ… 136KM i momentem obrotowym 298NM !
Uzyskaliśmy ~ +50KM i +80NM, Transporter może godnie przemieszczać się po niemieckich szosach nie odstając od mocniejszych braci.
VW Caravelle T5 2.5TDI BNZ 131KM 340NM -> 164KM 390NM
VW Caravelle T5 2.5TDI BNZ DPF 131KM 340NM -> 164KM 390NM!
Transporter T5 w ciekawej i niespotykanej wersji 4-Motion – z napÄ™dem na wszystkie 4 koÅ‚a – trafiÅ‚ na modyfikacje softu.
Pomiary mocy i dignostyka nie wykazały problemów z DPF-em jak i resztą osprzętu.
Skupiliśmy się na bezpiecznej modyfikacji softu która jednak niesamowicie poprawiła dynamikę silnika.
Caravelle po modyfikacji dysponuje sporym momentem obrotowym rzędu 390NM i mocą 164KM w szerokim zakresie obrotowym.
DPF oczywiście nadal aktywny i nie sprawia problemów.
Dodatkowa moc pozwala na dynamiczne przemieszczenie się po drogach nawet przy ‚pełnym stanie’ 🙂
VW Transporter T5 1.9TDI AXB 105KM 250NM -> 131,7KM 302NM
VW Transporter T5 1.9TDI AXB 105KM 250Nm -> 132KM i 300NM
Klient zdecydował się przyjechać na modyfikacje do nas prosto z Norwegii.
Transporter został zmodyfikowany wizualnie, dopełnieniem miało być podniesienie mocy.
Auto posiadało zainstalowanego Chipbox-a Digital Power
Klient nie był jednak do końca zadowolony z osiągów, postanowił zrobić prawdziwy program.
Z ciekawoÅ›ci zmierzyliÅ›my auto z chipboxem – Wynik -> 106KM i 258NM
Kolejnym etapem był demontaż magicznej skrzyneczki oszukującej ECU i customowe strojenie.
Seria wygenerowaÅ‚a bez ChipBoxa 103.9Km i 246NM – łatwo można porównać ile daÅ‚ box.
Stosując bardzo bezpieczne nastawy dla turbo osiągnęliśmy 131.7KM i 302Nm