Category Archives: 1.8T

Seat Leon 1.8T CUPRA R 225KM -> STAGE 2+ 295KM / 393NM!!!

Seat Leon 1.8T CUPRA R 225KM -> STAGE 2+ 295KM / 393NM!!!

Modyfikacje STAGE 2+
-Turbo K04-023 Hybryda
-FMIC
-TIP
-DP
-Wydech przelotowy
-Wtryski 525cc
-Indywidualne strojenie by GREGOR10
-Twarda odcinka

Po strojeniu uzyskaliśmy wynik 295KM 393NM na PB98 !
Cupra R zaczęła ‚fruwać’ 🙂

Seat LEON 1.8T BAM 225KM -> 291KM 389NM K04RS STAGE +2

Seat LEON 1.8T BAM 225KM -> 291KM 389NM K04RS STAGE +2

1

Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykły soft”.
Aby osiągnąć taki wynik seryjne K04-023 to za mało.

Do samochodu została zamontowana Hybrydowa Turbosprężarka K04RS.

7
Porównanie turbin. Po lewej K04TFSI vs K04RS po prawej

Modyfikacje:

-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-023
-Wysokowydajne wtryskiwacze
-Wydajna pompa paliwa
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75” Milltek
-BIG CUSTOM TIP 3′
-Duży intercooler FMIC
-Indywidualne strojenie by GREGOR10

3 4 

 Modyfikacje by GREGOR10 zaowocowały wynikiem 291KM 389NM !!!

wykres 

Seat Leon Cupra4 ARY 180KM -> 317KM 389NM K04TFSI STAGE 3 OES KJS Rajdy

Rajdowy Seat Leon Cupra4 1.8T ARY 180KM -> K04TFSI 317KM 389NM STAGE 3

8
Leon  4×4 prosto z Dębicy trafił do GREGOR10 na STAGE2 na K04TFSI dla 1.8T.
Samochód przygotowany do startu w rajdach, oesach, kjs-ach i do wszelkiego rodzaju wyścigów 🙂

9

Wybór turbosprężarki był dla nas oczywisty. Pod maską pracuje nasza ulubiona K04-064 produkcji Borg Warner.
Tak prezentuje się nowiutka sztuka prosto z ASO, tuż po wyjęciu z opakowania.

turbo k04Aby zapewnić maksimum bezawaryjności i stabilności STAGE 2, cały osprzęt silnika został wymieniony na nowy.

5
Wykonane zostały kompleksowe modyfikacje mechaniczne :

-Seryjny silnik BAM – seryjne korbowody, seryjna oryginalna głowica, seryjne wałki, seryjne zawory itp, zero portingu i innych usprawnień.

Jednym słowem silnik to 100% seria

-Nowe Turbo K04-064 BorgWarner
-Downpipe 3cale
-Przelotowy układ wydechowy
-Big FMIC
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch
-Wysokowydajna pompa paliwa
-Nowa przepływomierz BOSCH 3′
-Nowy komplet oryginalnych cewek zapłonowych  BERU
-Nowe świece zapłonowe PFR7Q RS4 B5
-Nowy rozrząd
-Nowy napinacz łańcucha z napinaczem
-Czyszczenie silnika (zewnętrzne i wewnętrzne)
-Zawieszenie gwintowane
-Klatka Bezpieczeństwa
-Fotele Bimarco
-Rozpórka Górny-Sport.pl
-Chłodnica Oleju + podstawka z termostatem MOCAL

-Indywidualne strojenie by GREGOR10

1leon1 leon2

24

Po modyfikacji osiągnęliśmy niesamowity przyrost mocy – 317KM 389NM

wykres

Seat Leon Cupra R BAM 225KM -> 338KM 414NM K04TFSI STAGE3

Seat Leon Cupra R 1.8T BAM 225KM -> K04TFSI 338KM 414NM STAGE 3

6
Leon  prosto ze stolicy trafił do GREGOR10 na STAGE2 na K04TFSI dla 1.8T.

7

Wybór turbosprężarki był dla nas oczywisty. Pod maską pracuje nasza ulubiona K04-064 produkcji Borg Warner.
Tak prezentuje się nowiutka sztuka prosto z ASO, tuż po wyjęciu z opakowania.

turbo k04Aby zapewnić maksimum bezawaryjności i stabilności STAGE 2, cały osprzęt silnika został wymieniony na nowy.

2

Wykonane zostały kompleksowe modyfikacje mechaniczne :

-Seryjny silnik BAM – seryjne korbowody, seryjna oryginalna głowica, seryjne wałki, seryjne zawory itp, zero portingu i innych usprawnień.

Jednym słowem silnik to 100% seria

-Nowe Turbo K04-064 BorgWarner
-Downpipe 3cale
-Przelotowy układ wydechowy by GREGOR10
-Big FMIC
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa Bosch
-Wysokowydajna pompa paliwa
-Nowa przepływomierz BOSCH 3′
-Nowy komplet oryginalnych cewek zapłonowych  BERU
-Nowe świece zapłonowe PFR7Q RS4 B5
-Nowy rozrząd
-Nowy napinacz łańcucha z napinaczem
-Czyszczenie silnika (zewnętrzne i wewnętrzne)
-Zawieszenie gwintowane
-Chłodnica Oleju + podstawka z termostatem MOCAL
-Zegary Doładowanie Boost+Temperatura oleju

-Indywidualne strojenie by GREGOR10

1

5

Po modyfikacji osiągnęliśmy niesamowity przyrost mocy – 338KM 414NM

wykres

4

Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4

Seat LEON 1.8T 225KM BAM -> 370KM 465Nm K04TFSI Hybryda STAGE 4

1 2  

Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykłe 300KM”. Aby osiągnąć taki wynik hybryda K04RS2 to za mało. Analizując temat dalej wychodzi na to, że K04TFSI to również za mało.

3 8

Tutaj potrzebna jest K04TFSI Hybryda!!!

10

Takiej turbosprężarki nie montuje się do seryjnego silnika. Konieczne było przeprowadzenie wielu modyfikacji:

5 7

k04 turbo
-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-064
-Silnik po kompletnej odbudowie
-Seryjna głowica z seryjnymi wałkami 😉
-Uszczelka pod głowice Athena
-Wzmocnione panewki Calico
-Kute korbowody IE USA
-Śruby ARP2000
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Wydajna pompa paliwa DeatschWerks
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75”
-BIG CUSTOM TIP  3″
-Duży intercooler FMIC

-Wskaźniki Boost / Temp oleju/ EGT Defi ZD Advance
-APEXI AVC-R Boost controller
-APEXI Turbo Timer
-Chłodnia oleju 13rzędowa + termostat Mocal
-Hamulce EBC Turbo Groove  + Klocki Yellow Stuff

46

Indywidualne strojenie zaowocowało wynikiem 370KM 465Nm !
Leon K04TFSI H

Jest to najmocniejszy SEAT LEON 1.8T z hybrydową sprężarką K04TFSI z jakim mieliśmy przyjemność pracować!
Setup budowany od podstaw w GREGOR10.PL

Przyśpieszenie na zimowych oponach 225/40 18cali

Seat LEON 1.8T BAM 225KM -> 315KM 428NM K04RS2 STAGE +2

Seat LEON 1.8T  225KM BAM -> 315KM 428NM K04RS2 Hybryda STAGE +2

 15

Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykły soft”.
Aby osiągnąć taki wynik seryjne K04-023 to za mało.

Do samochodu została zamontowana Hybrydowa Turbosprężarka K04RS2

7
Porównanie po lewej K04TFSI vs K04RS2 po prawej


26
Takiej turbosprężarki nie montuje się do seryjnego silnika. Konieczne było przeprowadzenie wielu modyfikacji:

9 

-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-023
-Dół silnika – montaż kutych korb JRSpec
-Śruby ARP2000
-Wysokowydajne wtryskiwacze
-Wydajna pompa paliwa
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75” SuperSprint
-BIG CUSTOM TIP 3′
-Duży intercooler FMIC
-Instalacja LPG – mapowana i strojona by GREGOR10

 8

 Indywidualne strojenie by GREGOR10 zaowocowało wynikiem 315KM 428NM ! ! – pomiar na LPG

 wykres

 Jest to najmocniejszy SEAT LEON 1.8T z hybrydową sprężarką K04-023 z jakim mieliśmy przyjemność pracować!