Category Archives: 1.8T
Seat LEON 1.8T AMK 210KM -> 310KM 400NM K04RS2 STAGE +2
Seat LEON 1.8T 210KM AMK -> 310KM 400NM STAGE +2
Auto przyjechało po coś więcej niż seria + soft 🙂
Przygotowany został dla niego Unikalny SETUP z hybrydową turbosprężarką K04RS2 by gregor10
Przeprowadzone modyfikacje:
-Hybrydowa sprężarka K04RS2
-Silnik po kompletnej odbudowie
-Porting głowicy
-Wysokowydajne wtryski 550cc BOSCH
-Wydajna pompa paliwa
-Downpipe 3cale
-Wydech 3cale
-Duży intercooler FMIC
-Wskaźniki Boost / Temp oleju
K04RS2 w pełnej okazałości i dumnie prezentujące się kute koło kompresji C N C
K04RS2 CNC vs K04 TFSI
Indywidualne strojenie zaowocowało wynikiem 310KM 400Nm !
Jest to najmocniejszy SEAT LEON 1.8T z hybrydową sprężarką K04 w Polsce !
Seat Leon Cupra R 225KM -> 260KM 375NM STAGE 2
Seat Leon Cupra R 225KM -> 260KM 375NM STAGE 2
Modyfikacje:
-Przywrócenie auta do 100% sprawności
-Instalacja LPG
-Chiptuning by gregor10
Indywidualne mapowanie sterownika silnika pozwoliło osiągnąć następujący efekt 260KM 375NM
Seat LEON 1.8T 180KM APP -> 200KM 315NM STAGE 2
Czerwony Seat LEON 1.8T 180KM APP -> 200KM 315NM STAGE 2
Autko oddane w ręce z licznymi problemami – szarpanie, brak mocy, spalona lambda, przepływomierz nie z tej parafi itp…..
Modyfikacje:
-Doprowadzenie auta do 100% sprawności 🙂
-DECAT-Montaż wydajnych wtrysków LPG
-Strojenie LPG na AFR przy użyciu szerokopasmowej Sondy LAMBDA
-Indywidualne strojenie by gregor10
Mapowanie samochodu pozwoliło na uzyskanie świetnego wyniku jak na takie małe modyfikacje
200KM 315NM !
BONUS
Ciekawostka i pytanie do ‚magika’ który zaopatrzył powyższego Leon-a w to ‚coś’ 🙂
Co miało na celu zastosowanie przepływomierza od TDi w turbobenzynie 1.8T ?
Do tej pory zachodzę w głowe i nie wiem ? Może Wy podpowiecie ? Liczę na błyskotliwe odpowiedzi 🙂
Seat Leon Cupra R BAM 225KM -> 300KM 400NM STAGE +2
Seat Leon Cupra R 1.8T BAM 225Km -> 300KM 400NM STAGE +2
Leon przeszedł szereg modyfikacji do nowego Stage 2 dla 1.8T by gregor10
– Downpipe zamiast kata
– Wydech przelotowy 2.5cala Milltek
– Sztywny dolot do Turbo – TIP 3cale BADGER5
– Duża chłodnica powietrza – FMIC
– Wtryski 450cc z Porsche
– Turbo hybrydowe K04-023RS CNC
Strojenie hybrydy wymagało specyficznego podejścia w kwestii sterownia tego typu turbiną.
Z racji tego że Leon Cupra R dostępny był tylko i wyłącznie w wersji z napędem na przednią oś.
Charakterystyka oddawania mocy została dostosowana tak aby silnik oddawał ją swobodnie i płynnie.
Moment został wypłaszczony, a moc rośnie praktycznie LINIOWO wraz z obrotami i Cupra nie traci oddechu aż do Limitera obrotów.
Po wielogodzinnym strojeniu uzyskaliśmy ciekawy wynik Cupra R dysponuje mocą
300,6KM i 400NM
Tak wygląda przyśpieszenie Leona Cupry R po modach w gregor10.pl