Category Archives: Honda
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 181KM 381NM
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 181KM 381NM !
Kolejny Accord tym razem z AUSTRII trafił do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy 🙂
Pomiary mocy seryjnego samochodu wykazaÅ‚y że silnik generuje 150KM i 344NM – BARDZO ZDROWA SZTUKA !
Po indywidualnym strojeniu Hondy uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotowym.
2.2Litrowa jednostka Accord-a generuje 181KM i 380NM !
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 180KM 395NM
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 180KM 395NM !
Accord w ciekawej 6 biegowej wersji na rynek niemiecki trafił do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.
Silnik oraz osprzęt są w 100% seryjne.Wstępna diagnostyka i pomiary mocy potwierdziły świetną kondycje silnika i jego osprzętu- 146.9KM 336NM.
Po indywidualnym strojeniu Hondy uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotowym.
Japońska technologia sprawia że silnik Accord-a kręci się do odcięcia bez zadyszki
Silnik Hondy generuje po indywidualnym mapowaniu 180KM 395NM!
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 193KM 401NM
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 193KM 401NM!
Honda Accord VII generacji zawitała do GREGOR10 na indywidualnie strojony STAGE +1.
Accord posiada zmodyfikowany układ chłodzenia powietrza doładowanego.
Właściciel zamontował  centralny duży intercooler (FMIC).
Poza wspomnianÄ…Â modyfikacjÄ… auto jest w 100% fabryczne.
Widok spod maski na pierwszÄ… oryginalnÄ… jednostkÄ™ diesla 2.2 i-CTDI zaprojektowanÄ… w caÅ‚oÅ›ci przez HONDE.Â
Charakterystyczną cechą silnika jest dźwięk jaki wydaje w czasie pracy rozrząd, który jest oparty na łańcuchu.
Silnik Accord po indywidualnym strojeniu generuje 193KM i spory moment obrotowy 401NM !
Auto dynamicznie przyśpiesza na każdym biegu do końca limitera jak na japońską wiertarkę przystało. 🙂
Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->124KM 259NM
Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->123KM 249NM
Kolejna Honda trafiÅ‚a do nas z okolic Rzeszowa. Auto w wersji LIFT wyposażone w pakiet „Sport”.
Pod maskÄ… pracuje sprawdzona konstrukcja Isuzu 1.7 i-CTDI.
Pomiary mocy seryjnego Civica wykazały że mamy do czynienia ze zdrowa seria – 106KM i 230NM.
Po indywidualnym strojeniu silnika uzyskaliśmy świetny przyrost mocy 123.8KM i spory moment obrotowy rzędu 259NM.
Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->125KM 234NM
Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->125KM 234NM
Na pierwszy rzut oka niepozorna Honda trafiła do nas z Rzeszowa. Pod maską pracuje sprawdzona konstrukcja Isuzu 1.7 i-CTDI.
Pomiary mocy seryjnego Civica wypadÅ‚y pozytywnie. Zdrowa seria – 101KM i 207NM
Po indywidualnym strojeniu silnika uzyskaliśmy świetny przyrost mocy 125KM i moment obrotowy rzędu 234Nm!
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 171KM 400NM
Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 171KM 400NM!
Accord Tomka trafił do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.  Bardzo ładny egzemplarz z niskim przebiegiem. Silnik oraz osprzęt są w 100% seryjne.Wstępna diagnostyka i pomiary mocy potwierdziły świetną kondycje silnika i jego osprzętu- 143KM 330NM.
Po indywidualnym strojeniu Hondy uzyskaliśmy świetny przyrost mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotowym.
Japońska technologia pokazuje pazur i jak przystało na Honde kręci się do odcięcia bez zadyszki 🙂
Silnik Accorda generuje po strojeniu 171KM 400NM!
Â
Â