Category Archives: Honda

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 181KM 381NM

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 181KM 381NM !

1 2

Kolejny Accord tym razem z AUSTRII trafił do GREGOR10  na lekkie podniesienie mocy 🙂

3 5

Pomiary mocy seryjnego samochodu wykazały że silnik generuje 150KM i 344NM – BARDZO ZDROWA SZTUKA !

4

Po indywidualnym strojeniu Hondy uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotowym.
2.2Litrowa jednostka Accord-a  generuje 181KM i 380NM !

wykres

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 180KM 395NM

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 180KM 395NM !

1

Accord w ciekawej 6 biegowej wersji na rynek niemiecki trafił do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.
Silnik oraz osprzęt są w 100% seryjne.
Wstępna diagnostyka i pomiary mocy potwierdziły świetną kondycje silnika i jego osprzętu- 146.9KM 336NM.

52

Po indywidualnym strojeniu Hondy uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotowym.

43
Japońska technologia sprawia że silnik Accord-a kręci się do odcięcia bez zadyszki :)

Silnik Hondy generuje po indywidualnym mapowaniu 180KM 395NM!

wykres

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 193KM 401NM

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 193KM 401NM!

1

Honda Accord VII generacji zawitała do GREGOR10 na indywidualnie strojony STAGE +1.

54
Accord posiada zmodyfikowany układ chłodzenia powietrza doładowanego.
Właściciel zamontował  centralny duży intercooler (FMIC).
Poza wspomnianą modyfikacją auto jest w 100% fabryczne.

3

Widok spod maski na pierwszą oryginalną jednostkę diesla 2.2 i-CTDI zaprojektowaną w całości przez HONDE. 
Charakterystyczną cechą silnika jest dźwięk jaki wydaje w czasie pracy rozrząd, który jest oparty na łańcuchu.

2

Silnik Accord po indywidualnym strojeniu generuje 193KM i spory moment obrotowy 401NM !
Auto dynamicznie przyśpiesza na każdym biegu do końca limitera jak na japońską wiertarkę przystało. 🙂

wykres

Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->124KM 259NM

Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->123KM 249NM

2 3
Kolejna Honda trafiła do nas z okolic Rzeszowa. Auto w wersji LIFT wyposażone w pakiet  „Sport”.


Pod maską pracuje sprawdzona konstrukcja Isuzu 1.7 i-CTDI.

4 5

Pomiary mocy seryjnego Civica wykazały że mamy do czynienia ze zdrowa seria – 106KM i 230NM.

1

Po indywidualnym strojeniu silnika uzyskaliśmy świetny przyrost mocy 123.8KM i spory moment obrotowy rzędu 259NM.

wykres

Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->125KM 234NM

Honda Civic VII 1.7i-CTDI 101KM ->125KM 234NM

12

Na pierwszy rzut oka niepozorna Honda trafiła do nas z Rzeszowa. Pod maską pracuje sprawdzona konstrukcja Isuzu 1.7 i-CTDI.

Pomiary mocy seryjnego Civica wypadły pozytywnie. Zdrowa seria – 101KM i 207NM

Po indywidualnym strojeniu silnika uzyskaliśmy świetny przyrost mocy 125KM i moment obrotowy rzędu 234Nm!

Wykres_moc

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 171KM 400NM

Honda Accord VII 2.2i-CTDI 140KM -> 171KM 400NM!

1 2

Accord Tomka trafił do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.  Bardzo ładny egzemplarz z niskim przebiegiem. Silnik oraz osprzęt są w 100% seryjne.Wstępna diagnostyka i pomiary mocy potwierdziły świetną kondycje silnika i jego osprzętu- 143KM 330NM.

3

Po indywidualnym strojeniu Hondy uzyskaliśmy świetny przyrost mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotowym.
Japońska technologia pokazuje pazur i jak przystało na Honde kręci się do odcięcia bez zadyszki 🙂
Silnik Accorda generuje po strojeniu 171KM 400NM!

wykres