200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND Czytaj więcej »

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock! Czytaj więcej »

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm Czytaj więcej »

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC ! Czytaj więcej »

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec Czytaj więcej »

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland Czytaj więcej »

 

Hamownia 4×4

GREGOR10 posiada dwie profesjonalne hamownie.

-Obciążeniową rolkową 
  MAHA LPS 3000 4X4 (do 1000 koni mechanicznych)

 

 

 

 

 

 

Hamownia Maha 4×4 LPS 3000 jest profesjonalnym urządzeniem pomiarowym charakteryzującym się największą dokładnością i jakością pomiarów względem innych hamowni 4×4 oraz drogowych.

Symuluje warunki drogowe pod obciążeniem niezbędne w trakcie indywidualnego strojenia – chiptuningu, które wykonywane jest w oprogramowaniu sterownika silnika. Weryfikuje efekty przyrostu mocy i momentu obrotowego po modyfikacji.

Umożliwia wykonywanie pomiarów mocy dla samochodów z manualną (mechaniczną) oraz automatyczną skrzynią biegów.

Możemy symulować warunki drogowe, badać pod obciążeniem wybrane parametry silnika np. doładowanie, kąt zapłonu, skład mieszanki,

Spełnia wszystkie światowe normy pomiaru mocy – DIN 70020, ISO 1585, EWG 80/1269, SAE J 1349, JIS D 1001.

Hamownia Drogowa Dynomet
Umożliwia pomiary czasów przyśpieszeń samochodu 0-100kmh,  1/4mili.

Charakteryzuje się wysoką dokładnością pomiarów – błąd pomiarowy poniżej 1% -sensor optyczny odczytuje 60 Impulsów na obrót koła, co zapewnia rzetelność pomiarów.

Urządzenie nie posiada ograniczeń odnośnie mierzonego momentu obrotowego i mocy.

Pomiar mocy i momentu obrotowego odbywa się w na drodze – co odpowiada naturalnym warunkom w jakich porusza się samochód, a wszystkie pomiary podawane są zgodnie z obowiązującą normą DIN

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube