Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 445KM / 555Nm

Audi przyjechało z Jastrzębia Zdroju na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI. Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 439KM / 548NM BLACK!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI z forum a6klub.pl przejechało aż 800 kilometrów z Pomorza aby dotrzeć na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI Czytaj więcej »

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> STAGE 3+ 534KM / 636NM Najmocniejsze w PL

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> STAGE 3+ 534KM / 636NM Najmocniejsze w PL ! Czytaj więcej »

BMW M4 F82 3.0TT 431KM USA -> STAGE 2 551KM / 668NM

Bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2. Czytaj więcej »

Seat Leon 5F Cupra 2.0TSI CJXA 280KM -> STAGE 2 370KM 485NM

Seat Leon Cupra 280 przyjechał do nas na strojenie STAGE 2. Czytaj więcej »

 

Hamownia 4×4

GREGOR10 posiada dwie profesjonalne hamownie.

-Obciążeniową rolkową 
  MAHA LPS 3000 4X4 (do 1000 koni mechanicznych)

 

 

 

 

 

 

Hamownia Maha 4×4 LPS 3000 jest profesjonalnym urządzeniem pomiarowym charakteryzującym się największą dokładnością i jakością pomiarów względem innych hamowni 4×4 oraz drogowych.

Symuluje warunki drogowe pod obciążeniem niezbędne w trakcie indywidualnego strojenia – chiptuningu, które wykonywane jest w oprogramowaniu sterownika silnika. Weryfikuje efekty przyrostu mocy i momentu obrotowego po modyfikacji.

Umożliwia wykonywanie pomiarów mocy dla samochodów z manualną (mechaniczną) oraz automatyczną skrzynią biegów.

Możemy symulować warunki drogowe, badać pod obciążeniem wybrane parametry silnika np. doładowanie, kąt zapłonu, skład mieszanki,

Spełnia wszystkie światowe normy pomiaru mocy – DIN 70020, ISO 1585, EWG 80/1269, SAE J 1349, JIS D 1001.

Hamownia Drogowa Dynomet
Umożliwia pomiary czasów przyśpieszeń samochodu 0-100kmh,  1/4mili.

Charakteryzuje się wysoką dokładnością pomiarów – błąd pomiarowy poniżej 1% -sensor optyczny odczytuje 60 Impulsów na obrót koła, co zapewnia rzetelność pomiarów.

Urządzenie nie posiada ograniczeń odnośnie mierzonego momentu obrotowego i mocy.

Pomiar mocy i momentu obrotowego odbywa się w na drodze – co odpowiada naturalnym warunkom w jakich porusza się samochód, a wszystkie pomiary podawane są zgodnie z obowiązującą normą DIN