Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 445KM / 555Nm

Audi przyjechało z Jastrzębia Zdroju na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI. Czytaj więcej »

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 439KM / 548NM BLACK!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI z forum a6klub.pl przejechało aż 800 kilometrów z Pomorza aby dotrzeć na modyfikacje STAGE 2 dla 3.0TFSI Czytaj więcej »

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> STAGE 3+ 534KM / 636NM Najmocniejsze w PL

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> STAGE 3+ 534KM / 636NM Najmocniejsze w PL ! Czytaj więcej »

BMW M4 F82 3.0TT 431KM USA -> STAGE 2 551KM / 668NM

Bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2. Czytaj więcej »

Seat Leon 5F Cupra 2.0TSI CJXA 280KM -> STAGE 2 370KM 485NM

Seat Leon Cupra 280 przyjechał do nas na strojenie STAGE 2. Czytaj więcej »

 

Hamownia 4×4

Posiadamy własną profesjonalną przenośną Hamownie duńskiej firmy DYNOMET

Hamownia jest urządzeniem służącym do pomiarów  mocy i momentu obrotowego silnika.

Za pomocą hamowni weryfikujemy efekty przyrostów mocy i momentu obrotowego po modyfikacji – ChipTuningu.
Umożliwia ona również pomiary czasów przyśpieszeń samochodu 0-100kmh,  1/4mili.

Charakteryzuje się wysoką dokładnością pomiarów -błąd pomiarowy poniżej 1% -sensor optyczny odczytuje 60 Impulsów na obrót koła, co zapewnia rzetelność pomiarów.

Urządzenie nie posiada ograniczeń odnośnie mierzonego momentu obrotowego i mocy.

Pomiar mocy i momentu obrotowego odbywa się w na drodze – co odpowiada naturalnym warunkom w jakich porusza się samochód, a wszystkie pomiary podawane są zgodnie z obowiązującą normą DIN

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube