Blog Archives
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 390KM 487NM STAGE 3 !
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 390KM 487NM STAGE 3 !
Prezentujemy STAGE 3 dla S3 8P
Modyfikacje:
-Hybrydowa Turbosprężarka K04-064 G400
-Downpipe
-Wydech
-Dolot TTs
-FMIC
-Pompa Autotech
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
-Aktywowany LC
-Aktywowane Pop&Bangs Crackle Sound
– Indywidualne strojenie na paliwie PB98 ECU +TCU DSG by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 390KM 487NM!
Pomiary czasów RL 0-100 4.1sek – niestety brak trakcji na 1 biegu uniemożliwiÅ‚ uzyskanie lepszego czasu 😉
Czas poczekać do wiosny 😉
Właściciel nadesłał filmik
VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA -> 505KM 604NM STAGE 4+ BigTurbo EFR7163
VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA -> 505KM 604NM STAGE 4+ Forged
Prezentujemy STAGE 4+ dla szóstej generacji GOLF-a R.
Modyfikacje:
Silnik – 2.0TFSI CRZA
-Kute korby IE
-Kute TÅ‚oki JE
-Panewki Calico
-Zawory Supertech
-Poprawiony układ smarowania
-Stockowe wałki rozrządu
Osprzęt silnika:
-Turbosprężarka Borg Warner EFR7163
-Kolektor dolotowy Integrated Engineering
-Downpipe 3cale
-Kolektor wydechowy baran
-Wydech
-Dolot 3.5cala
-FMIC
-Wydajniejsze wtryskiwacze paliwa
-Pompa Autotech
-Zawór ciśnienia paliwa 165 bar
-Pompa paliwa TTRS
-Sprzęgło Sachs Racing
-Poza tym dodatkowo:
-odchudzona kasta,
-opony r888
-lekkie felgi
-klatka bezpieczeństwa Ireco
-pasy szelkowe
i wiele innych modyfikacji….
– Indywidualne strojenie by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 505KM 604NM!
Tak przyśpieszał mając okolice 450KM.
To jednak nie koniec – nastÄ™pne modyfikacje już w trakcie 🙂
STAY TUNNED !
Seat LEON Cupra4 2.0TFSI BWJ -> 403KM 548Nm K04TFSI STAGE +3
Seat LEON Cupra4 2.0TFSI BWJÂ ->Â 403KM 548NMÂ K04TFSI STAGE +3
Leon Norberta przyjechał z Głogowa do GREGOR10 na strojenie zeswapowanego ‚seryjnego’ silnika 2.0 TFSI z Leona Cupry BWJ 240KM 300NM
Wszystkie prace zwiÄ…zane ze swap-em silnika 2.0 TFSI z Leona 1P do poprzedniej generacji Leona tzw ‚1M” tj podÅ‚Ä…czenie wiÄ…zki, montaż silnika, jak również modyfikacje mechaniczne zostaÅ‚y wykonane w GENOWEFA GARAGE
My zajęliśmy się strojeniem tego niecodziennego projektu.
Modyfikacje mechaniczne by GENOWEFA GARAGE :
-Seryjne turbo z S3 BHZ K04-064
-Nowa pompa wysokiego ciśnienia
-Wkład HPFP Autotech,
-Przepływomierz R36
-Zawór rail 155bar
-Dolot 3,5 cala + Filtr stożkowy K&N 100mm
-DP 3′ z maÅ‚ym plusem 🙂
-Wydech 3′ na jednym tÅ‚umiku RMotors
-Seryjny komputer MED9.1,
-Skrzynia Audi S3 8L, rozebrana i poskładana na nowo, nowe łożyska i uszczelniacze,
-Zamontowana podpora 4tego biegu,
-Wzmocnione sprzęgło i docisk by TurboLamik
-Odelżone koło zamachowe jednomasowe
-Czyszczenie dolotu z nagaru
Modyfikacje elektroniczne by GREGOR10
-Indywidualne strojenie silnika na ori sterowniku MED9.1
-Procedura startu Launch Control + Anti LAG
-FlatShift
-Twardy limiter obrotów maksymalnych
Aby zapewnić odpowiedniÄ… kontrole nad samochodem , sam napÄ™d 4×4 nie wystarczy – Leon wyposażony zostaÅ‚ w zawieszenie KW Variant 2 , Felgi Porsche Turbo 2 19′
Wytracaniem prędkości zajmują się hamulce z Porsche z 6 tłokowymi zaciskami + tarcze o średnicy 334mm z przodu oraz 310mm z tyłu.
Indywidualne strojenie samochodu przerosÅ‚o nasze oczekiwania – po mozolnym kilkudniowym strojeniu uzyskaliÅ›my niesamowity wynik w postaci wÅ›ciekÅ‚ych 403KM i potężny moment obrotowy 548NM !
Leon przyÅ›piesza jak szalony – wÅ‚aÅ›ciciel informuje że Leon uzyskaÅ‚ miano Audi RS3 8V killer…
Z informacji od Norberta wynika że obecne ‚czterysta’ to nie koniec,
 STAY TUNED !
Tak prezentuje siÄ™ w akcji
Leon 1M Cupra4 2.0TFSI BWJ 403KM 548NM