Blog Archives

VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA -> 505KM 604NM STAGE 4+ BigTurbo EFR7163

VW GOLF 6R 2.0TFSI CRZA  -> 505KM 604NM STAGE 4+ Forged



Prezentujemy STAGE 4+ dla szóstej generacji GOLF-a R.

 

Modyfikacje:
Silnik – 2.0TFSI CRZA
-Kute korby IE
-Kute Tłoki JE
-Panewki Calico
-Zawory Supertech
-Poprawiony układ smarowania
-Stockowe wałki rozrządu

Osprzęt silnika:
-Turbosprężarka Borg Warner EFR7163
-Kolektor dolotowy Integrated Engineering
-Downpipe 3cale
-Kolektor wydechowy baran
-Wydech
-Dolot 3.5cala
-FMIC
-Wydajniejsze wtryskiwacze paliwa
-Pompa Autotech
-Zawór ciśnienia paliwa 165 bar
-Pompa paliwa TTRS
-Sprzęgło Sachs Racing

-Poza tym dodatkowo:
-odchudzona kasta,
-opony r888
-lekkie felgi 
-klatka bezpieczeństwa Ireco 
-pasy szelkowe
i wiele innych modyfikacji….
– Indywidualne strojenie by GREGOR10

Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku505KM 604NM!

Tak przyśpieszał mając okolice 450KM.

To jednak nie koniec – następne modyfikacje już w trakcie 🙂
STAY TUNNED !

Seat LEON Cupra4 2.0TFSI BWJ -> 403KM 548Nm K04TFSI STAGE +3

Seat LEON Cupra4 2.0TFSI BWJ  -> 403KM 548NM  K04TFSI STAGE +3
1 4

Leon Norberta przyjechał z Głogowa do GREGOR10 na strojenie zeswapowanego  ‚seryjnego’ silnika 2.0 TFSI z Leona Cupry BWJ 240KM 300NM

8 9
Wszystkie prace związane ze swap-em silnika 2.0 TFSI z Leona 1P do poprzedniej generacji Leona tzw ‚1M” tj podłączenie wiązki, montaż silnika, jak również modyfikacje mechaniczne zostały wykonane w GENOWEFA GARAGE
My zajęliśmy się strojeniem tego niecodziennego projektu.

3

Modyfikacje mechaniczne by GENOWEFA GARAGE :
-Seryjne turbo z S3 BHZ K04-064
-Nowa pompa wysokiego ciśnienia
-Wkład HPFP Autotech,
-Przepływomierz R36
-Zawór rail 155bar
-Dolot 3,5 cala + Filtr stożkowy K&N 100mm
-DP 3′ z małym plusem 🙂
-Wydech 3′ na jednym tłumiku RMotors
-Seryjny komputer MED9.1,
-Skrzynia Audi S3 8L, rozebrana i poskładana na nowo, nowe łożyska i uszczelniacze,
-Zamontowana podpora 4tego biegu,
-Wzmocnione sprzęgło i docisk by TurboLamik
-Odelżone koło zamachowe jednomasowe

-Czyszczenie dolotu z nagaru

Modyfikacje elektroniczne by GREGOR10
-Indywidualne strojenie silnika na ori sterowniku MED9.1
-Procedura startu Launch Control + Anti LAG
-FlatShift
-Twardy limiter obrotów maksymalnych

 

57

Aby zapewnić odpowiednią kontrole nad samochodem , sam napęd 4×4 nie wystarczy – Leon wyposażony został w zawieszenie KW Variant 2 , Felgi Porsche Turbo 2 19′
Wytracaniem prędkości zajmują się hamulce z Porsche z 6 tłokowymi zaciskami + tarcze o średnicy 334mm z przodu oraz 310mm z tyłu.

6

Indywidualne strojenie samochodu przerosło nasze oczekiwania – po mozolnym kilkudniowym strojeniu uzyskaliśmy niesamowity wynik w postaci wściekłych 403KM i potężny moment obrotowy 548NM !

Leon przyśpiesza jak szalony – właściciel informuje że Leon uzyskał miano Audi RS3 8V killer…
Z informacji od Norberta wynika że obecne ‚czterysta’ to nie koniec,
 STAY TUNED !

wykres
Tak prezentuje się w akcji
Leon 1M Cupra4 2.0TFSI BWJ 403KM 548NM

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube