Category Archives: 2.0TDI
Audi A6 C7 2.0TDI CNHA 190KM -> STAGE 1 218KM / 456NM!!!
Audi A6 C7 2.0TDI CSUE 136KM -> STAGE 1 179KM / 391NM!!!
Audi A6 C7 2.0TDI DDCA 150KM -> STAGE 1 182KM 408NM
Audi A6 C7 2.0TDI DDCA 150KM -> 182KM 408NM
Kolejne Audi A6 C7 przyjechało do Gregor10.pl na modyfikację oprogramowania.
Pod maskÄ… pracuje znana jednostka 2.0TDI 150KM o oznaczeniu kodowym DDCA.
Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziły bardzo dobry stan układu wtryskowego.
Idealne korekty na poziomie fabrycznie nowych. Silnik wygenerował 153M i 348Nm.
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 182KM 408NM!
Dynamiczny wygląd idzie w parze z poprawioną charakterystyką silnika. 😉
Audi A6 C7 2.0TDI CGLC 177KM -> STAGE 1 208KM 430NM
Audi A6 C7 2.0TDI CGLC 177KM -> 208KM 430NM
Kolejne Audi A6 C7 przyjechało do Gregor10.pl na modyfikację oprogramowania.
Pod maskÄ… pracuje znana jednostka 2.0TDI 177KM o oznaczeniu kodowym CGLC.
Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziÅ‚y bardzo dobry stan ukÅ‚adu wtryskowego – idealne korekty na poziomie fabrycznie nowych. Silnik wygenerowaÅ‚ 177M i 372Nm.
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 208KM 430NM!
Dynamiczny wygląd idzie w parze z poprawioną charakterystyką silnika. 😉
Audi A6 C6 2.0TDI CAGB 136KM -> 172 KM 379NM !
Audi A6 C7 2.0TDI CGLE 136KM -> 181KM 410NM
Audi A6 C7Â 2.0TDI CGLE 136KM -> 181KM 410NM
Kolejne Audi A6 C7 2.0TDI przyjechało do Gregor10.pl na lekkie podniesienie mocy 😉
Pod maską pracuje znana jednostka 2.0TDI 136KM o oznaczeniu kodowym CGLE z mniejszą turbosprężarką w stosunku do swego mocniejszego brata CGLC 177KM 🙂
Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziÅ‚y bardzo dobry stan ukÅ‚adu wtryskowego – idealne korekty na poziomie fabrycznie nowych. Auto przyjechaÅ‚o bez dpf-a , pomiar mocy wykazaÅ‚ że silnik generuje 144KM i 342NM
Po strojeniu indywidualnym auto dysponuje następującą mocą i momentem 181KM i 410NM !