Category Archives: VW Passat
VW Passat B8 2.0TDI (BiTDI) CUAA 240KM -> 295 KM 566NM !
VW Passat B8 2.0TDI (BiTurbo) CUAA 240KM -> 295 KM 566NM!
Do GREGOR10 zawitał niecodzienny VW Passat B8 2.0TDI 4×4.
Dlaczego niecodzienny ? Otóż pod maską pracz rzadko spotykany silniki 2.0TDI w wersji BiTurbo CUAA 240KM połączony ze skrzynia DSG DQ500.
Modyfikacje:
-Indywidualne strojenie silnika by GREGOR10
Wynik ? Na lightowych nastawach aż 295KM i 566NM ! *
*na maxa można nawet i 300KM! Skupiliśmy się jednak na bezpiecznych nastawach, a nie max wyniku.
Niesamowita jednostka, z ultra responsywną charakterystyką. Muśnięcie gazu powoduje niemal natychmiastową reakcje.
Passarati w TDI po modyfikacji stał się niepozornym drogowym urwisem.
Z pewnością zaskoczy nie jednego spod świateł 🙂
VW Passat CC 2.0TDI CBAB 140KM -> 174 KM 398NM !
VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 133KM 284NM
VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 133.7KM 286NM
Im więcej aut nas odwiedza, tym mniej czasu pozostaje na opisywanie projektów. Przepraszamy za opóźnienia i prezentujemy kolejnego VW Passata z silnikiem 1.6TDI.
Wstępna diagnoza komputerowa wykazała, że właściciel dostarczył sprawne auto. Po wykonaniu pomiar mocy silnik osiągnął moc 102.2KM i moment 239NM. Ubytek niecałych 3koni często zdarza sie w 1.6TDI.
Klasyczna modyfikacja poprzez złącze OBD była niemożliwa ze względu na to iż auto zostało wyprodukowane w 2012 roku i posiadało już, fabryczną blokadę tuningową sterownika silnika, jak większość nowych samochodów.
Zabezpieczenia tego typu nie stanowią dla nas przeszkód. Posiadając legalny sprzęt i oprogramowanie mamy 100% skuteczność w bezpiecznym usuwaniu blokad.
Zdjęcie procesora Tricore firmy Infineon zrobione w trakcie usuwania fabrycznej blokady tuningowej.
Po kuracji wzmacniającej Passat dysponuje mocą 133.7 KM i momentem obrotowym 286 NM bez żadnych dodatkowych modyfikacji mechanicznych na lightowych nastawach. DPF aktywny.
VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 140KM 298NM
Czarny VW Passat B7 1.6TDI trafił na mody do gregor10.pl
105KM 250Nm -> 140KM 298NM
Pomiary mocy seryjnego Passata wykazały że silnik generuje 108.6KM i 246NM
Passat został wyprodukowany w 2012r – w związku z tym komputer silnika został zdemontowany celem dezaktywowania blokady tuningowej.
Następnie strojenie odbyło się już klasycznie poprzez złącze OBD.
Indywidualne strojenie na bezpiecznych nastawach spowodowało że 1.6TDI po modyfikacji generuje 140,6KM i 298NM !
Charakterystyka oddawania mocy silnika została diametralnie poprawiona 🙂
VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 135KM 294NM
Tym razem do gregor10.pl zawitał prosto z Wiednia
VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 135KM 294NM
Klasyczna modyfikacja poprzez złącze OBD była niemożliwa ze względu na to iż auto zostało wyprodukowane w 2012 roku i posiadało już, fabryczną blokadę tuningową sterownika silnika, jak większość nowych samochodów.
Zabezpieczenia tego typu nie stanowią dla nas przeszkód. Posiadając legalny sprzęt i oprogramowanie mamy 100% skuteczność w bezpiecznym usuwaniu blokad.
Zdjęcie procesora Tricore firmy Infineon zrobione w trakcie usuwania fabrycznej blokady tuningowej.
Następnie strojenie samochodu odbyło się już klasycznie poprzez złączę OBD w samochodzie bez konieczności demontażu ECU.
Pomiar serii wykazał następujący wynik – 108Km 250Nm
Po indywidualnym strojeniu silnika , samochód zmienił się nie do poznania.
Wreszcie jazda Passatem zaczęła cieszyć.
Po kuracji wzmacniającej Passat dysponuje momentem obrotowym 294Nm i mocą 135KM