VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 135KM 294NM

Tym razem do gregor10.pl zawitał prosto z Wiednia
VW Passat B7 1.6TDI CAYC 105KM -> 135KM 294NM

341   

Klasyczna modyfikacja poprzez złącze OBD była niemożliwa ze względu  na to iż auto zostało wyprodukowane w 2012 roku i posiadało już, fabryczną blokadę tuningową sterownika silnika, jak większość nowych samochodów.

6unlockZabezpieczenia tego typu nie stanowią dla nas przeszkód. Posiadając legalny sprzęt i oprogramowanie  mamy 100% skuteczność w bezpiecznym usuwaniu blokad.
Zdjęcie procesora Tricore firmy Infineon zrobione w trakcie usuwania fabrycznej blokady tuningowej.
Następnie strojenie samochodu odbyło się już klasycznie poprzez złączę OBD w samochodzie bez konieczności demontażu ECU.

5

Pomiar serii wykazał następujący wynik – 108Km 250Nm
Po indywidualnym strojeniu silnika , samochód zmienił się nie do poznania.
Wreszcie jazda Passatem zaczęła cieszyć.
Po kuracji wzmacniającej Passat dysponuje momentem obrotowym 294Nm i mocą 135KM


wykres

Chatsexcamlive.com cheap sex cam cheap sex live cheap sex cams
  • Facebook
  • Google+
  • YouTube