200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND Czytaj więcej »

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock! Czytaj więcej »

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm Czytaj więcej »

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC ! Czytaj więcej »

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec Czytaj więcej »

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland Czytaj więcej »

 

STAGE 2

Stage 2 3.0TFSI -> Chiptuning + Sportowe koło kompresora

5

Wersje 290/300/333KM  (A6 C6 3.0TFSI / S4 B8 /S5 / Q5/Q7 ) kody silników CAJA/CCAA (USA) itp
(430-440PS, 540-570Nm)

Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA  290KM STAGE 2  445KM / 555Nm !
Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE +2 466KM / 588Nm!
Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 437KM / 572NM  !
Audi A6 C6 3.0TFSI CCAA 300KM USA -> STAGE 2 445KM/569NM !

Wersje 310KM/333KM   (A7 /A6 C7 3.0TFSI / S4 B8 /S5 / Q5/Q7 ) kody silników CTUA/CTUB/CGXB/CREC itp
(430-450PS, 540-570Nm)

Audi A6 C7 3.0TFSI  310KM CTUA   STAGE 2  439KM / 548Nm!!!
Audi
A6 C7 3.0TFSI  USA 310KM STAGE 2  439KM / 562Nm !
Audi A6 C7 3.0TFSI  USA 310KM CTUA STAGE 2  440KM / 562Nm !

STAGE 2 dla 3.0TFSI pozwala na przyśpieszenie w przypadku A6 C7 3.0TFSI TipTronic w okolicy 4.6sek 0-100km/h !
Przy zachowaniu bezpiecznych nastaw jak i niskiego spalania w normalnej codziennej jeździe.

152

6A6C7rl3mPrzykładowe przyśpieszenie samochodu po modyfikacji STAGE 2

W przypadku samochodów wyposażonych w dwu-sprzęgłową skrzynie S-tronic polecamy również chiptuning skrzyni celem zoptymalizowania parametrów pracy skrzyni do nowej mocy silnika.