Category Archives: Seria 3

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI BATTLE on DYNO Which is better on Stage 2? Factory Defects Dragy times

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI DYNO TEST
Which is better on Stage 2 ?
Good/Bad Sides Dragy 0-100km/h

BMW F30 340i xDrive 326Hp 450HP stock
Stage 2 Downpipe+Hpfp TU
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off Power
Result 98ron Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 455HP 658Nm
Dragy 0-100km/h in video


Audi S5 F5 3.0TFSI 354HP 500Nm Stock
Stage 2 Downpipe+Intercooler Wagner
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off
-HardCut revlimiter
-D/S mode indicator activated on dash
Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 445HP 660Nm
Dragy 0-100km/h in video
More info GREGOR10.PL

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 xDrive Stage 2 S58B30

Modifications:
– Downpipes
– Intakes
– Fuel IT ethanol content sensor BT
– Software ECU + TCU GREGOR10 ChipTuning

Fuel E50 Power result 771HP 914Nm!!!

All results:

BMW 335d F30 313KM STAGE 1 -> 373KM 707Nm

BMW 335d 313KM przyjechało do GREGOR10 na chiptuning STAGE 1

Moim zdaniem była modyfikacja oprogramowania silnika polegająca na zwiększeniu mocy.

Seria wygenerowała 313KM 628Nm

Po modyfikacji uzyskałem 373KM i 707Nm – auto potężnie wciska w fotel a napęd na 4 koła zapewnia kapitalne odejście ze startu zatrzymanego !

BMW F30 316d 116KM -> 163KM 335NM STAGE 1

BMW F31 316d 116KM -> 163KM 335NM STAGE 1.

 

Kolejne BWM serii 3  F30 trafiło do GREGOR10 na indywidualne strojenie – STAGE I.
Pod maską pracuje diesel o mocy 116KM.
Plan był prosty,  małe mody ale duża radość z jazdy. 🙂
 

Po indywidualnym strojeniu na bezpiecznych nastawach,
uzyskany został szeroko dostępny
moment obrotowy 355Nm i moc 163KM!


Jazda wreszcie zmieniła się w przyjemność. Przyrost +40km +70NM daje się wyraźnie odczuć! 🙂

BMW E90 335i N55 306KM -> 380KM 562NM STAGE 2

BMW E90 335i N55 306KM -> 380KM 562NM STAGE 2 !


BMW przyjechało do na modyfikacje STAGE 2.


Modyfikacja Stage 2 dla N55 306Km 3.0L BMW obejmuje:

-Downpipe
-Indywidualne strojenie sterownika silnika MED17 na pb98 by GREGOR10



Po strojeniu uzyskaliśmy wynik 380KM i 562NM !
BMW katapultuje się na każdy biegu, a zakręty stanowią istną gratkę dla wprawnego kierowcy 🙂
Po naszej modyfikacji to auto to prawdziwy wilk w owczej skórze, dający masę frajdy !

BMW F34 330d GT 258KM xDrive-> 320KM 655NM STAGE 1

BMW F34 330d GT 258KM -> 320KM 655NM STAGE 1


BWM serii 3 w wersji Gran Turismo  trafiło do GREGOR10 na indywidualnie strojenie – STAGE 1
Pod maską pracuje 3 litrowy diesel o mocy 258KM połączony z napędem na 4 koła xDrive i 8 biegową skrzynią biegów ZF8HP.


Plan był prosty,  małe mody ale duża radość z jazdy. 🙂

Po indywidualnym strojeniu na bezpiecznych nastawach osiągnęliśmy wysoki, szeroko rozłożony moment obrotowy 655Nm i moc 320KM!

Przyśpieszenie BMW po modyfikacji daje niezłe wrażenia z jazdy, wreszcie naped xDrive ma co robić ! 🙂