Category Archives: Seria 5

BMW E60 535d 3.0d BiTurbo 272KM -> Stage 1 340KM / 675NM

BMW E60 535d 3.0d BiTurbo 272KM -> Stage 1 340KM / 675NM

BMW w ciekawej wersji BiTurbo przyjechało do GREGOR10 na STAGE 1 – chiptuning.

Pod maska pracuje silnik 3.0d BiTurbo 272KM.
Wykonane zostało strojenie STAGE 1 chiptuning.

Silnik BMW Generuje po strojeniu bagatela 340KM i 675NM !
Napęd na tylną oś oraz mnóstwo momentu gwarantuje niesamowita frajdę z jazdy 🙂

BMW E60 525d M57 177KM -> STAGE 1 219KM 448NM

BMW E60 525d M57 177KM -> STAGE 1 219KM 448NM!

BMW E60 525d trafiło do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.
Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 219KM 448NM!
Tylni napęd zaczął dawać kierowcy jeszcze więcej frajdy z jazdy. 🙂

BMW F10 528i 2.0T N20 245KM USA -> STAGE 1 303KM / 438NM

BMW F10 528i 2.0T N20 245KM USA -> 303KM / 438NM

BMW F10 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 1 – chiptuning


Pomiary serii wykazały że 4 cylindrowy silnik N20 Twin Power Turbo BMW generuje 254KM i 354NM – a wiec zdrowa seria.
Przystąpiliśmy do modyfikacji , wykonane zostało
– Indywidualne strojenie chiptuning STAGE 1
-Usunięcie limitera prędkosci V-max.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 silnik BMW F10 528i generuje moc 303KM i 438NM  na paliwie 98okt !
 Bawarka wreszcie zaczęła dawać frajdę z jazdy !
Polecamy !

BMW E60 530d M57 218KM -> 266KM 580NM

BMW E60 530d M57 218KM -> 266KM 580NM !

bmw1 bmw2

BMW E60 3.0diesel trafiło do GREGOR10 na lekkie podniesienie mocy.
Samochód został poddany szczegółowej diagnostyce komputerowej.

Okazało się że wtryskiwacze niedawno były regenerowane i są w perfekcyjnym stanie. Informacja ta nas niezmiernie ucieszyła. 🙂
Pomiar mocy seryjnego auta wykazał, że silnik generuje 223.9KM i 510NM – zdrowa sztuka!

bmw3

Zgodnie z zaleceniami właściciela duży nacisk podczas strojenia położony został na totalnie bezdymną modyfikacją. Udało się to osiągnąć podczas indywidualnego mapowania BMW5er.

bmw5 bmw6
Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach, totalnie bezdymne 266KM i 580NM !
Tylni napęd zaczął dawać kierowcy jeszcze więcej frajdy z jazdy 🙂

wykres_530d_e60

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube