Category Archives: 1.9TDI

Audi A3 8P 1.9TDI BLS 105KM – 140KM 321NM

Z Nowego Sącza zawitało na modyfikacje
Audi A3 8P 1.9TDI BLS 105KM -> 140KM 321NM !

2 3
Pomiary mocy  na fabrycznym oprogramowaniu wykazały że silnik generuje 111KM i 249NM 🙂

Silnik 1.9TDI ‚BLS’ jest to fabryczna jednostka przystosowana do pracy z filtrem cząsteczek stałych DPF, jednak ta wersja z początku produkcji nie posiada go fabrycznie, co z pewnością ucieszyło właściciela.
1
Indywidualne strojenie A3-ki pozwoliło na osiągnięcie następującego wyniku 140KM i 321NM !
Wreszcie auto rwie się do jazdy 🙂

Wykres

Audi A3 8P 1.9TDI BLS 105KM – 135KM 306NM

Czarne Audi A3 8P 1.9TDI BLS 105KM – 135KM 306NM !
Prosto po zakupie trafiło na modyfikacje softu do gregor10.pl

1 4

Pod maską pracuje klasyczna jednostka 1.9TDI o kodzie ‚BLS’ z DPF-em
2

Pomiar mocy seryjnego auta wykazał że silnik generuje 106KM 248NM  – zdrowa seria 🙂

3 

Po indywidualnym strojeniu TDI-ka uzyskaliśmy następujący efekt:
Auto legitemuje się mocą 135KM i 306Nm !
Soft jest totalnie bezpieczny i zachowawczy wedle zaleceń właściciela 🙂 

wykres

Audi A3 8L 1.9TDI ASZ 130KM 310Nm -> 166KM 380NM

Srebrne Audi A3 8l 1.9TDI 130KM ASZ z Rzeszowa

1 2

Tradycyjnie zaczęliśmy od diagnostyki i pomiarów parametrów i mocy na hamowni.
100% seryjny samochód wygenerował 340Nm i 136KM.
Następnie zajęliśmy się strojeniem parametrów odpowiedzialnych za pracę i osiąganą moc silnika.

3

Samochód wzorowo zareagował na modyfikacje softu , na doładowaniu 1.48Bara osiągnął 166KM i 380NM

wykres asz

Audi A3 8P 1.9TDI BLS 105KM DPF -> 133km 330Nm

Tym razem na modyfikacje zawitało A3 8P 1.9Tdi BLS 105km wyposażone fabrycznie w filtr cząstek stałych DPF.

A3 BLS DPF

Auto na hamowni wygenerowało następujący wynik 108km i 260nm – werdykt zdrowy silnik. seria

Po strojeniu ( bez usuwania DPF-a) osiągnęliśmy następujący wynik: 133km 330Nm.

soft