Category Archives: 1.8T

VW GOLF MK4 GTI 150KM -> 266KM 380NM STAGE +2 K03RS

VW GOLF MK4 1.8T GTI AUM 150KM – 266KM 380NM STAGE +2

1

Golf przyjechał na modyfikacje STAGE 2

3 4
Przeprowadzone modyfikacje

-Turbo K03RS Hybryda
-Przelotowy układ wydechowy
-Downpipe 3′
-TIP 3′
-Wtryski BOSCH 525
-Wzmocniona pompa paliwa
-Duży centralny FMIC
-Strojenie by GREGOR10

2

56

Po indywidualnym strojeniu osiągnęliśmy 266KM i 380NM
GOLF wreszcie zaczął jechać jak na GTI przystało 🙂wykres

VW GOLF MK2 1.8T 20V -> 2.0T 20VT 366KM 497NM STROKER BIG TURBO FWD BEAST!!!

Z drugiego końca Polski przyjechał do nas bardzo ciekawy VW Golf MK2.  

Auto posiadało zamontowany przez właściciela silnik 1.8T ARZ bazowo 150KM.

 

Ze względu na duże oczekiwania co do mocy konieczne było wykonanie bardzo głębokich zmian mechanicznych i elektronicznych. Większość elementów zostało przygotowanych całkowicie customowo.

W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:

– Stroker 1.8L -> 2.0L,
– Forged Supertech pistons,
-Forged Rods
-2.0TFSI CRANK

– BIG Turbo TD05,
– Custom oil&water feed lines,
– Welded exhaust manifold,
– BIG CUSTOM TIP,
– BIG Intercooler (FMIC),
– Downpipe 3”,
– Full custom exhaust system 3”,
– Big injectors Bosch,
– Kevlar clutch,
– Heavy duty fuel pump,
– Wideband ECU swap -> AUM,
– Custom ECU remapping by Gregor10.

  Ze względu na napęd tylko na przednie koła i bardzo małą masę pomiar mocy był dosyć krótki 🙂
Pomiary Rl 100-200km/h z 2 osobami w samochodzie oscylują w granicy 9.6sek co powoduje że niektóre sportowe auta mają nie lada wyzwanie aby dotrzymać kroku tej bestii 🙂

Podczas pomiaru odnotowano 366KM i 497Nm!!!

   Do jazdy tym potworem nie tylko nerwy trzeba mieć ze stali 🙂

VW GOLF IV 1.8T AGU 150KM -> 231KM 350NM STAGE 2

Czerwony VW GOLF IV 1.8T AGU 150KM -> 231KM 350NM STAGE 2 z Krakowa

2 1

Golf przyjechał zmodyfikowany już mechanicznie.
Posiadał nieznany soft, lecz jego moc nie satysfakcjonowała właściciela.
Tradycyjnie zaczęliśmy od doprowadzenia auta do porządku:
-uszkodzony MAF
-usunięto nieszczelności w dolocie
-przeniesiono sondę lambda na właściwe miejsce z tulejki dystansowej
-wyregulowano zawór WG

Golf posiadał już FMIC , DP i TIP, k03s,  dołożyliśmy wydajniejsze wtryskiwacze paliwa i zestroiliśmy całość na seryjnym komputerze Bosch Motronic.

Auto po strojeniu legitymuje się mocą 231KM i 350NM ,

18 calowe opony mają wreszcie co robić , a uśmiech pojawia się na twarzy przy każdym wciśnięciu gazu.

wykres

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube