Category Archives: BMW

BMW M4 G83 Cabrio 700KM STAGE 2 GREGOR10 ChipTuning xDrive Cabrio Street King !

Modifications:
-Downpipes
-Intakes
Software:
ECU STAGE 2 GREGOR10 ChipTuning
TCU – xHP
Power result 696HP (+705KM) 840Nm

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI BATTLE on DYNO Which is better on Stage 2? Factory Defects Dragy times

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI DYNO TEST
Which is better on Stage 2 ?
Good/Bad Sides Dragy 0-100km/h

BMW F30 340i xDrive 326Hp 450HP stock
Stage 2 Downpipe+Hpfp TU
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off Power
Result 98ron Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 455HP 658Nm
Dragy 0-100km/h in video


Audi S5 F5 3.0TFSI 354HP 500Nm Stock
Stage 2 Downpipe+Intercooler Wagner
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off
-HardCut revlimiter
-D/S mode indicator activated on dash
Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 445HP 660Nm
Dragy 0-100km/h in video
More info GREGOR10.PL

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 xDrive Stage 2 S58B30

Modifications:
– Downpipes
– Intakes
– Fuel IT ethanol content sensor BT
– Software ECU + TCU GREGOR10 ChipTuning

Fuel E50 Power result 771HP 914Nm!!!

All results:

BMW 440i 662HP B58 Stage 3 – Audi S5 BEATER ?! GREGOR10 Dragy 0-100 3.0s 100-200 6.4s Fast enough ?

BMW 440i 662HP B58 Stage 3 – Audi S5 BEATER ?! GREGOR10 Dragy 0-100 3.0s 100-200 6.4s Fast enough ?
Dzisiaj pogromca Audi S5 ?! BMW 440i Xdrive 3.0T B58 STG3 GREGOR10 Mods:
-Hybrid Turbo
-HPFP Dorsch Stg2
-Downpipe

Fuel E30 MOC FINALNA
– Power result 662HP 790Nm !

Czasy Dragy Times
-0-100km/h 3.0sec
-100-200km/h 6.49sec

BMW M140i 675HP B58 Stage 3 – RS3 Killer ! GREGOR10 Dragy 0-100 2.75sec 100-200 5.6s Fast enough ?

Dzisiaj pogromca RS3 ?! BMW M140i 3.0T B58 STG3 GREGOR10
Mods:
-Hybrid Turbo
-HPFP Dorsch Stg2
-Downpipe

Strojony na paliwie E20 (20% etanolu) STAGE 3 GREGOR10 SOFTWARE
MOC FINALNA – Power result 675HP 760Nm !

Czasy Dragy Times
0-100km/h 2.75sec
100-200km/h 5.67sec
1/4mile (0-217km/h) 10.24sec !

Zapraszam na modyfikacje BMW M140i / M240i / 440 / M440i / 340i / M340i / M2 / M2 Competition / M3 / M4 / M5 / M6 itp

BMW M4 F82 3.0TT 431KM -> STAGE 2 533KM / 679NM POP&BANGS

Kolejne bardzo szybkie BMW M4 przyjechało do GREGOR10 na STAGE 2.

Auto przyjechało z zamontowanymi katalizatorami sportowymi oraz wydechem MG MOTORSPORT. Naszym zadaniem było wystroić setup.

W opisywanym modelu BMW zastosowany jest sterownik MED17. Sterownik podobny do występującego w Audi RS 7 z pewnymi bardzo ważnymi dodatkami od BMW.

Seryjnie auto generuje 431KM i 550Nm. Podczas pomiarów silnik wygenerował 456KM i 564Nm .

Po STAGE 2 silnik wygenerował ponad
533KM i 679Nm.

Dodatkowo zostało aktywowane POP&BANGS z wersji COMPETITION i usunięty limiter Vmax.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube