200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND

200km/h in 8sec – RS3 2.5TFSI 700HP by GREGOR10 – 5 CYLINDER ORCHESTRA + DRAGY TIMES + FLYBY SOUND Czytaj więcej »

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock!

Audi S6 C7 4.0TFSI 730HP 900Nm STAGE 3 GREGOR10 + METANOL WMI ! +280HP +350Nm Power Gain Over Stock! Czytaj więcej »

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm

BMW M3 G80 Stage 2 Fuel Power Test 98/100ron/E10/E20/E50 770HP 900Nm Czytaj więcej »

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC

Cupra Formentor VZ 2.0TSI 448HP STAGE 2 TCU DQ381 Soft Skrzyni GREGOR10 ChipTuning 2-poziomy LC ! Czytaj więcej »

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec

Audi RS5 2.9TFSI STAGE 3 770HP 900Nm GREGOR10 Strongest & fastest 1/4mile 10.01sec, 100-200 5.07sec Czytaj więcej »

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland

Audi RS5 1012HP 2.9TFSI STAGE 4 Monster Project World Premiere GREGOR10 ChipTuning Poland Czytaj więcej »

 

Oferta usług

Modyfikacje elektroniczne:

  • Profesjonalny Chiptuning, Specjalizacja modeli grup: VAG, BMW, MERCEDES, PORSCHE !*
  • indywidualne strojenia wszystkich sterowników silnika – nie pracujemy na tzw. ‚gotowcach’
  • modyfikacje oprogramowania skrzyni biegów DSG/ S-tronic
  • profesjonalne pomiary czasów przyśpieszeń urządzeniem Performance Box Racelogic, Draggy 0-100km/h , 1/4mili etc
  • deaktywacja limiterów prędkości
  • aktywacja Launch Control, Anti-Lag, boost po biegach, hamowanie lewą nogą,
  • instalacja AntyTheft dla silników 1.8T System Blokady Odpalenia Silnika NIE DO PRZEJŚCIA

Diagnostyka komputerowa

  • diagnostyka elektroniczna – analiza parametrów w czasie rzeczywistym na hamowni pod obciążeniem

Hamownia – pomiary mocy:

  • Posiadamy trzy hamownie 4×4: 
    -Maha LPS 3000 – stacjonarna obciążeniowa hamownia rolkowa 4×4
    -DynoPRO
    -Dynomet

Wszystkie modyfikacje przeprowadzane są z najwyższą dokładnością i starannością.
Każdy samochód przed modyfikacją przechodzi diagnostykę elektroniczną celem weryfikacji parametrów pracy.

Modyfikacja przeprowadzana jest indywidualnie dla danego samochodu, aby zapewnić zadane bezpieczne parametry pracy celem zapewnienia maksymalnie długiej żywotności i bezawaryjności.

W celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanych usług naszych klientów korzystamy  z oryginalnego i legalnego oprogramowania EVC WinOls , Mpps, X17 MagPro MASTER , CMD MASTER, VCDS Adako Polska.


Przypadku pytań – prosimy o kontakt telefoniczny 731 226 888.

 *od 2001 roku w górę, o szczegóły pytać indywidualnie telefonicznie / badź mailowo