Category Archives: 3.0TDI
Audi A7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 405KM 777NM !
Audi A7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 405KM 777NM!
Do GREGOR10 zawitała kolejna A7 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne TDI BiTurbo w naszych rękach,
z nieco bardziej spokojną charakterystyką oddawania mocy w stosunku do Passata 2.0BiTDI.
Pod maską 3.0TDI na pierwszy rzut oka , nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂
Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.
GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.
Skupiliśmy się na zapewnieniu długowieczności tego setupu oraz komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji. Właściciel potwierdził, że plan został osiągnięty. Niesamowita ‚płynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciągnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂
Jednostka z małym i co ważniejsze PEWNYM przebiegiem wygenerowała świetną serie dlatego też po modzie nie mogło być inaczej – efekt przeszedł nasze oczekiwania. Diesel po strojeniu generuje 405KM 777NM!!!
Należy także zwrócić uwagę na bezpieczne nastawy, EGT nie przekracza 900C.
Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!
Audi A7 3.0TDI CLAB 204KM -> 259KM 521NM Pakiet RS7
Audi A7 3.0TDI CLAB 240KM -> 259KM 521Nm!
Dzisiaj pragniemy zaprezentować luksusowy liftback marki Audi.
Rasowe Audi A7 w pakiecie Rs7 i silnikiem wysokoprężnym – dynamiczne i ekonomiczne 😉
Pod maską limuzyny zastaliśmy jednostkę 3.0TDI o oznaczeniu kodowym CLAB, dysponującą seryjną mocą 204Km i momentem 400Nm.
Wstępne pomiary mocy i diagnostyka wykazały bardzo dobry stan techniczny. Po pomiarze mocy na seryjnym oprogramowaniu uzyskaliśmy 211KM i 402Nm – drobny bonus od producenta.
Indywidualne strojenie pozwoliło uzyskać 259KM 521Nm!
Auto jeździ wspaniale i jest jeszcze bardziej rasowe. 🙂