Category Archives: 3.0TDI
Audi A7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 405KM 777NM !
Audi A7 3.0TDI (BiTDI) CGQB 313KM -> 405KM 777NM!
Do GREGOR10 zawitała kolejna A7 z nieco egzotycznym silnikiem 3.0BiTDi 313KM CGQB.
Kolejne TDI BiTurbo w naszych rękach,
z nieco bardziej spokojnÄ… charakterystykÄ… oddawania mocy w stosunku do Passata 2.0BiTDI.
Pod maską 3.0TDI na pierwszy rzut oka , nic nie zdradza co kryje się pod pokrywą 🙂
Silnik różni się jednak znacząco od klasycznych 3.0TDi ponieważ napędzają go dwie turbosprężarki w technologii Bi-Turbo.
Mniejsza GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa, potężna GT30 z kutym kołem kompresji.
GT30 daje tunerom spore pole do popisu podczas modyfikacji tej ciekawej jednostki.
SkupiliÅ›my siÄ™ na zapewnieniu dÅ‚ugowiecznoÅ›ci tego setupu oraz komfortowej charakterystyce przebiegu mocy w czasie codziennej eksploatacji. WÅ‚aÅ›ciciel potwierdziÅ‚, że plan zostaÅ‚ osiÄ…gniÄ™ty. Niesamowita ‚pÅ‚ynność’ jazdy, a w przypadku sprintu brak zadyszki. Auto ciÄ…gnie w trybie sport do…. 5000rpm. 🙂
Jednostka z maÅ‚ym i co ważniejsze PEWNYM przebiegiem wygenerowaÅ‚a Å›wietnÄ… serie dlatego też po modzie nie mogÅ‚o być inaczej – efekt przeszedÅ‚ nasze oczekiwania. Diesel po strojeniu generuje 405KM 777NM!!!
Należy także zwrócić uwagę na bezpieczne nastawy, EGT nie przekracza 900C.
Polecam każdemu taki mały zabieg przeobrażenia 3.0BiTDI w drogowego demona!
Audi A7 3.0TDI CLAB 204KM -> 259KM 521NM Pakiet RS7
Audi A7 3.0TDI CLABÂ 240KM -> 259KM 521Nm!
Â
Dzisiaj pragniemy zaprezentować luksusowy liftback marki Audi.
Rasowe Audi A7 w pakiecie Rs7 i silnikiem wysokoprężnym – dynamiczne i ekonomiczne 😉 Â
Pod maską limuzyny zastaliśmy jednostkę 3.0TDI o oznaczeniu kodowym CLAB,  dysponującą seryjną mocą 204Km i momentem 400Nm.
WstÄ™pne pomiary mocy i diagnostyka wykazaÅ‚y bardzo dobry stan techniczny. Po pomiarze mocy na seryjnym oprogramowaniu uzyskaliÅ›my 211KM i 402Nm – drobny bonus od producenta.
Indywidualne strojenie pozwoliło uzyskać 259KM 521Nm!
Auto jeździ wspaniale i jest jeszcze bardziej rasowe. 🙂