Blog Archives
Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM –> 256KM 360NM STAGE 2+
Prezentujemy drugą odsłonę Stage 2+ w Audi A4 B6 1,8T Quattro AMB -> 256KM 360NM !
Auto było już przez nas wcześniej modyfikowane:
A4-b6-1-8t-quattro-amb-170km-232km-330nm-stage-2
Po kilku latach jazdy, właściciel zdecydował się ponownie delikatnie zwiększyć moc. Poproszono nas o przeprowadzenie modyfikacji podnoszącej moc z zachowaniem niemal fabrycznego zapasu. Takie działanie zagwarantuje większą bezawaryjność silnika i osprzętu.
Po gruntownej inspekcji i serwisie przeprowadzono następujące modyfikacje:
-Turbosprężarka K03RS2,
-TIP High Flow,
-Modyfikacja intercoolera,
-Modyfikacja DP,
-Indywidualne strojenie by Gregor10.
Po lewej k03-073 występująca w 1.8T BEX 190KM. Po prawej K03RS2.
Po przeprowadzonej modyfikacji wykonano pomiar mocy, który wykazał 256KM i 360Nm .
Właściciel bardzo zadowolony – misja wykonana!!! 🙂
Seat LEON 1.8T BAM 225KM -> 291KM 389NM K04RS STAGE +2
Seat LEON 1.8T BAM 225KM -> 291KM 389NM K04RS STAGE +2
Auto przyjechało po coś więcej niż „zwykły soft”.
Aby osiągnąć taki wynik seryjne K04-023 to za mało.
Do samochodu została zamontowana Hybrydowa Turbosprężarka K04RS.
Porównanie turbin. Po lewej K04TFSI vs K04RS po prawej
Modyfikacje:
-Hybrydowa sprężarka na bazie fabrycznie nowej K04-023
-Wysokowydajne wtryskiwacze
-Wydajna pompa paliwa
-Downpipe 3”
-Wydech przelotowy 2.75” Milltek
-BIG CUSTOM TIP 3′
-Duży intercooler FMIC
-Indywidualne strojenie by GREGOR10
Modyfikacje by GREGOR10 zaowocowały wynikiem 291KM 389NM !!!
Audi A3 8L 1.8T AQA 150KM -> 285KM 418NM K03RS STAGE +2
Audi A3 8L 1.8T AQA quattro 150KM K03RS Hybryda-> 285KM 418NM STAGE +2
Forumowa A3-ka Michała z A3-club.net przyjechała do nas na coś więcej niż tylko strojenie 🙂
Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-TIP 2.75cala
-Duże wtryski 525cc Bosch
-Duży FMIC
-Turbo hybryda K03RS by GREGOR10
-Instalacja LPG
-100% Seria motor, seria wałki , seria głowica, kompresja 14bar/cyl
– Strojenie by GREGOR10.PL
Setup hamowany na PB98 – osiągnęliśmy stabilne 285KM 418NM !
VW GOLF MK4 GTI 150KM -> 266KM 380NM STAGE +2 K03RS
VW GOLF MK4 1.8T GTI AUM 150KM – 266KM 380NM STAGE +2
Golf przyjechał na modyfikacje STAGE 2
Przeprowadzone modyfikacje
-Turbo K03RS Hybryda
-Przelotowy układ wydechowy
-Downpipe 3′
-TIP 3′
-Wtryski BOSCH 525
-Wzmocniona pompa paliwa
-Duży centralny FMIC
-Strojenie by GREGOR10
Po indywidualnym strojeniu osiągnęliśmy 266KM i 380NM
GOLF wreszcie zaczął jechać jak na GTI przystało 🙂
Audi A3 8L 1.8T AJQ 180KM -> 270KM 371NM K03RS STAGE +2
Audi A3 8L 1.8T 180KM K03RS Hybryda-> 270KM 371NM STAGE +2
Forumowa A3-ka Łukasza z A3-club.net przyjechała do nas na strojenie z Makowa Mazowieckiego
Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-TIP 3cale
-Duże wtryski
-Duży FMIC
-Turbo hybryda K03RS by GREGOR10
-Montaż instalacji LPG zdolnej obsłużyć +300KM.
-100% Seria motor
– Strojenie by GREGOR10.PL
Setup hamowany i strojny na LPG – osiągnęliśmy stabilne 271KM 368NM !
A tak wygląda przyśpieszenie forumowej A3-ki
Audi S3 8l 1.8T BAM 225KM -> 265KM 371NM STAGE 2
Audi S3 8L 1.8T BAM 225KM -> 265KM 371NM STAGE 2
Forumowa eSka Pawła z A3-club.net przyjechała do nas na strojenie i montaż LPG z Krakowa
Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech MSS
-TIP 3cale
-Montaż instalacji LPG
– Strojenie by GREGOR10.PL
S3-ka miała już zrobiony soft niewiadomego pochodzenia.
Po kilku korekcjach softu S3ka została zestrojona na nowo wg naszego uznania.
EGT pod obciążeniem na lpg nie przekracza 880C 🙂
Strojony i hamowany na lpg – po strojeniu osiągnęliśmy 265KM i 371NM dostępne w szerokim zakresie obrotów.