Blog Archives

Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM S-tronic -> STAGE 2 438KM / 542NM !!!

Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM S-tronic -> STAGE 2 438KM / 542NM !!!

Audi S4 – STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie. Z racji zastanego boxa firmy ABT i poniesionych sporych nakładów czasowych na jego zdemontowanie nie doszło do pomiarów serii.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię S-tronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 438KM i 542NM na PB98!!!

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM S-tronic -> STAGE 2 447KM 549NM!!!

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM S-tronic -> STAGE 2 447KM 549NM!!!


Audi S4 –
STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 338KM i 454NM.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię S-tronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.
Dodatkowo zamontowany został dolot REVO.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 447KM i 549NM na PB98!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM USA -> STAGE 2 442KM 553NM

Audi A6 C7 3.0TFSI  310KM CTUA USA Tiptronic->   STAGE 2  442KM 553Nm !!!

NastÄ™pna sztuka przyjechaÅ‚a do nas na modyfikacje  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.

W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.

Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.


Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie z zamontowany sportowym kółkiem wykazały, że silnik osiąga moc rzędu
312KM i 450NM.

 Chiptuning poÅ‚Ä…czony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwoliÅ‚ na osiÄ…gniÄ™cie niesamowitego przyrostu mocy.
SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerowaÅ‚ 442KM i 553NM!!!


Zapraszamy !

Audi A6 C7 3.0TFSI CGWB 300KM -> STAGE 2 451KM / 539NM!!!

Audi A6 C7 3.0TFSI CGWB 300KM   ->   STAGE 2  451KM / 539NM!!!


NastÄ™pna sztuka przyjechaÅ‚a do nas na modyfikacje  STAGE 2.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 .
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.

Pomiar mocy silnika wykazaÅ‚, że silnik osiÄ…ga moc rzÄ™du 311KM i 444NM.


Wykonany zostaÅ‚ od podstaw chiptuning poÅ‚Ä…czony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwoliÅ‚ na osiÄ…gniÄ™cie niesamowitego przyrostu mocy.


Auto dysponuje osiągami na poziomie ok 4.4sek 0-100km/h a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerowaÅ‚ potężny przyrost mocy + 151KM i +100NM wzglÄ™dem serii.


Silnik dysponuje mocÄ… 451KM i 546NM!!!



Zapraszamy!

Audi Q5 3.0TFSI CTUC 272KM -> STAGE 2 433KM 547NM!

Audi Q5 3.0TFSI CTUC 272KM -> STAGE 2 433KM  547NM!


Kolejne 3.0TFSI na modach w GREGOR10.
Pragniemy zaprezentować Audi Q5  3.0TFSI w wersji USA,  które przyjechaÅ‚o na  STAGE 2
dla 3.0TFSI.

 

Dla przypomnienia, STAGE 2 obejmuje tylko strojenie by GREGOR10 +mniejsze sportowe kółko.
Praktycznie kosmetyka, a jednak efekty sÄ… zaskakujÄ…ce.


Seria wg producenta powinien mieć osiÄ…gi na poziomie 272KM. U nas podczas pomiaru silnik wygenerowaÅ‚ 274KM.

  Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliÅ›my Å›wietny wynik 433KM  547NM na PB98!!!

Auto przyÅ›piesza niesamowicie, ze wzglÄ™du na ultra responsywnÄ… i agresywnÄ… charakterystykÄ™.

UzyskaliÅ›my Przyrost niemal +150KM. Taki zastrzyk mocy daje niesamowity efekt,  w postaci czystej frajdy z jazdy !

Audi A7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 440KM / 556NM!!!

Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM   ->   STAGE 2  440KM / 556NM!!!


NastÄ™pna sztuka przyjechaÅ‚a do nas na modyfikacje  STAGE 2.


STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.

Pomiar mocy silnika wykazaÅ‚, że silnik osiÄ…ga moc rzÄ™du 310KM i 438NM.



Wykonany zostaÅ‚ od podstaw chiptuning poÅ‚Ä…czony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwoliÅ‚ na osiÄ…gniÄ™cie niesamowitego przyrostu mocy.


Auto dysponuje osiÄ…gami 0-100km/h na poziomie powtarzalnych 4.3sek,  a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca. 😉

SILNIK 3.0TFSI  na paliwie Pb98 wygenerowaÅ‚ 440KM i 556NM!!!
Zapraszamy!