Blog Archives
Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM S-tronic -> STAGE 2 438KM / 542NM !!!
Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM S-tronic ->Â STAGE 2 438KM / 542NM !!!
Audi S4 – STAGE 2Â dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!
Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie. Z racji zastanego boxa firmy ABT i poniesionych sporych nakładów czasowych na jego zdemontowanie nie doszło do pomiarów serii.
STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię S-tronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 438KM i 542NM na PB98!!!
Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM S-tronic -> STAGE 2 447KM 549NM!!!
Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM S-tronic ->Â STAGE 2 447KM 549NM!!!
Audi S4 – STAGE 2Â dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!
Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 338KM i 454NM.
STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię S-tronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.
Dodatkowo zamontowany został dolot REVO.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 447KM i 549NM na PB98!!!
Audi A6 C7 3.0TFSI CTUA 310KM USA -> STAGE 2 442KM 553NM
Audi A6 C7 3.0TFSI 310KM CTUA USA Tiptronic-> STAGE 2 442KM 553Nm !!!
Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje STAGE 2.
STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.
Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie z zamontowany sportowym kółkiem wykazały, że silnik osiąga moc rzędu 312KM i 450NM.
Chiptuning poÅ‚Ä…czony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwoliÅ‚ na osiÄ…gniÄ™cie niesamowitego przyrostu mocy.
SILNIK 3.0TFSI na paliwie Pb98 wygenerował 442KM i 553NM!!!
Audi A6 C7 3.0TFSI CGWB 300KM -> STAGE 2 451KM / 539NM!!!
Audi A6 C7 3.0TFSI CGWB 300KM -> STAGE 2 451KM / 539NM!!!
Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje STAGE 2.
STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 .
Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.
Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 311KM i 444NM.
Wykonany zostaÅ‚ od podstaw chiptuning poÅ‚Ä…czony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwoliÅ‚ na osiÄ…gniÄ™cie niesamowitego przyrostu mocy.
Auto dysponuje osiągami na poziomie ok 4.4sek 0-100km/h a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca 😉
SILNIK 3.0TFSI na paliwie Pb98 wygenerował potężny przyrost mocy + 151KM i +100NM względem serii.
Silnik dysponuje mocÄ… 451KM i 546NM!!!
Audi Q5 3.0TFSI CTUC 272KM -> STAGE 2 433KM 547NM!
Audi Q5 3.0TFSI CTUC 272KM -> STAGE 2 433KM 547NM!
Kolejne 3.0TFSI na modach w GREGOR10.
Pragniemy zaprezentować Audi Q5 3.0TFSI w wersji USA, które przyjechało na STAGE 2
dla 3.0TFSI.
Dla przypomnienia, STAGE 2 obejmuje tylko strojenie by GREGOR10 +mniejsze sportowe kółko.
Praktycznie kosmetyka, a jednak efekty sÄ… zaskakujÄ…ce.
Seria wg producenta powinien mieć osiągi na poziomie 272KM. U nas podczas pomiaru silnik wygenerował 274KM.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 433KM 547NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza niesamowicie, ze względu na ultra responsywną i agresywną charakterystykę.
Uzyskaliśmy Przyrost niemal +150KM. Taki zastrzyk mocy daje niesamowity efekt, w postaci czystej frajdy z jazdy !
Audi A7 3.0TFSI CTUA 310KM -> STAGE 2 440KM / 556NM!!!
Audi A7 3.0TFSI CGXB 310KM -> STAGE 2 440KM / 556NM!!!
Następna sztuka przyjechała do nas na modyfikacje STAGE 2.
STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
W opisywanym modelu A6 C7 zamontowany jest sterownik SIMOS 8.5 . Jego modyfikacja wymaga najnowszego na rynku sprzętu i oprogramowania.
Zapraszamy wszystkich posiadaczy silników 3.0TFSI z najnowszymi sterownikami SIMOS 12/16/18/8.5.
Pomiar mocy silnika wykazał, że silnik osiąga moc rzędu 310KM i 438NM.
Wykonany zostaÅ‚ od podstaw chiptuning poÅ‚Ä…czony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwoliÅ‚ na osiÄ…gniÄ™cie niesamowitego przyrostu mocy.
Auto dysponuje osiągami 0-100km/h na poziomie powtarzalnych 4.3sek, a to już pozwala zaskoczyć nie jednego sportowca. 😉
SILNIK 3.0TFSI na paliwie Pb98 wygenerował 440KM i 556NM!!!
Zapraszamy!