Blog Archives
Audi S3 8P 2.0TFSI CDLA 265KM -> 360KM 449NM STAGE 3!!!
Audi S3 8P 2.0TFSI CDL 265KM -> 360KM 449NM STAGE 3!
Prezentujemy STAGE 3 dla Audi S3 8P z manualną skrzynią biegów, które przyjechało na naprawę i strojenie ze Słowacji.
WÅ‚aÅ›ciciel odwiedziÅ‚ wiele firm tuningowych w swoim kraju szukajÄ…c pomocy w rozwiÄ…zaniu problemu z brakiem mocy.Â
Ostatecznie auto trafiło do GREGOR10, gdzie po gruntownej diagnostyce problem został rozwiązany.
Następnie przystąpiliśmy do indywidualnego strojenia jednostki sterującej.
Modyfikacje:
-Downpipe
-Wydech
-Dolot REVO
-FMIC
-Pompa LOBA
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
-Usunięte walki balansujące z pompy oleju
–Aktywowane Pop&Bangs Crackle Sound
– Indywidualne strojenie na paliwie PB98 ECUÂ by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 360KM 449NM!
Filmik przesłany przez właściciela prezentujący przyśpieszenie po modyfikacji:
SEAT Leon 1P 2.0TFSI 200KM BWA -> 355KM 474NM STAGE 3
SEAT Leon 1P 2.0TFSI 200KM BWA -> 355KM 474NM STAGE 3
Modyfikacje:
-Turbo K04-064
-FMIC
-TIP
-Wtryski S3
-DP
-Wydech
-Wzmocniona Pompa paliwa
-Strojenie ECU by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 355KM 474NM!
VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 320KM 427NM STAGE 3
VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 320KM 427NM STAGE 3
Prezentujemy 5 generacjÄ™ auta, którego nazwa pochodzi od imienia prÄ…du morskiego – Golfsztromu.
VW GOLF MK5 2.0TFSI o mocy 200KM z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG!
Modyfikacje:
-Turbo K04-064
-FMIC
-TIP
-Wtryski S3
-DP ze katalizatorem (ograniczył wynik)
-Wydech
-Wzmocniona Pompa paliwa
-Strojenie ECU+TCU by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 320KM 427NM!
Uzyskana moc jest ograniczona do maksymalnych bezpiecznych możliwości setupu.
Seat Leon 5F Cupra 2.0TSI CJXA 280KM -> STAGE 2 370KM 485NM
Seat Leon 5F Cupra 2.0TSI 280KM -> STAGE 2 370KM 485NM!!!
Seat Leon Cupra 280 przyjechał do nas na strojenie STAGE 2.
Modyfikacje mechaniczne :
-Sportowy układ wydechowy Milltek,
-Downpipe ze sportowym katalizatorem,
– Wydajniejszy Intercooler ,
-Wzmocnione sprzęgło Sachs.
Modyfikacje elektroniczne:
-Indywidualne Strojenie Simos18 by GREGOR10,
-Zaprogramowane strzały z wydechu Pop&Bangs Exhaust Sound,
-Usunięty limiter prędkości Vmax .
Silnik 2.0TSI CJXA w Cupra 280 generuje według producenta 280KM.
Pomiary mocy wykazały, że tylko po zmianach mechanicznych, bez zmian w oprogramowaniu osiąga 294KM / 370NM !
Cupra posiada również wzmocniony układ hamulcowy STOPTECH dlatego wizyta na torze nie jest mu straszna. 🙂
Czasy przyśpieszeń 100-200 wykonane przy pomocy RaceLogic po tuningu STAGE 2
oscylują w okolicy 10.3s. W przypadku schłodzonego silnika właściciel wykręca czas 10.2s.
Seat po indywidualnym strojeniu silnika 2.0TSI CJX generuje moc 370KM 485NM !
Testy na autobanie:
Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 3 351KM 472NM !
Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 3 K04-064 351KM 472NM !
Audi A5 przyjechało na delikatne poprawienie seryjnych osiągów 2litrowej benzyny o seryjnej mocy 211KM.
Jak się okazało mieliśmy do czynienia z zadbaną jednostką która wygenerowała seryjne parametry mocy bez żadnego wysiłku.
Modyfikacje:
-downpipe
-k04-064
-strojenie ECU silnika by GREGOR10.
Po indywidualnym strojeniu A5 uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego. Silnik generuje 351KM i 472NM !
Seat Leon 2.0TFSI BWA 200KM -> STAGE 3 355KM / 474NM!!!
Seat Leon 2.0TFSI BWA 200KM -> STAGE 3 355KM / 474NM!!!
Modyfikacje STAGE 3:
-Turbo K04-064
-FMIC
-TIP
-DP
-Wydech przelotowy
-Wtryski S3
-Pompa Autotech
-Indywidualne strojenie by GREGOR10
Po strojeniu uzyskaliśmy wynik 355KM 474NM na PB98 !
Taka moc zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy i daje mnóstwo radości z jazdy 🙂