Category Archives: 3.0TFSI

Audi S4 B8 3.0TFSI CCBA 333KM MANUAL–> STAGE 2 450KM / 550NM !!!

Audi S4 B8 3.0TFSI CCBA 333KM MANUAL–> STAGE 2 450KM / 550NM !!!

Audi S4 – Tym razem STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 352KM i 446NM – najzdrowsza seria jaką mierzyliśmy !

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie manualną dlatego strojenie ogranicza się tylko i wyłącznie do silnika.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 450KM i 550NM na PB98!!!

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM Stronic–> STAGE 2 448KM / 544NM !!!

Audi S4 B8FL 3.0TFSI CGXC 333KM Stronic–> STAGE 2 448KM / 544NM !!!

Audi S4 – STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 342KM i 441NM.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego, mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynię Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 448KM i 544NM na PB98!!!

Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> STAGE 2 435KM / 534NM !!!

Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic–> STAGE 2 435KM / 534NM !!!

Audi S4 –  STAGE 2 dla 3.0TFSI od GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 338KM i 444NM.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 435KM i 534NM na PB98!!!

Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA 290KM -> STAGE 2 430KM 537Nm

 Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA  290KM -> STAGE 2  430 KM  537Nm!


Audi przyjechało na modyfikacje  STAGE 2 dla 3.0TFSI.
STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania.
Korzyści ze zmiany koła kompresora wykorzystaliśmy podczas strojenia skomplikowanego sterownika
Continental Simos 8.3

Pomiar mocy silnika na fabrycznym programie z mniejszym kółkiem kompresora wykazały, że silnik osiąga moc rzędu 303KM 419NM.

Jednostka 3.0TFSI charakteryzuje się olbrzymim potencjałem na modyfikacje elektroniczne.
Chiptuning połączony z mniejszym kółkiem kompresora – STAGE 2 pozwolił na osiągnięcie niesamowitego przyrostu mocy.
SILNIK 3.0TFSI  WYGENEROWAŁ 430KM 537NM ! *

Audi A6 po modyfikacji STAGE 2 zapewnia przyśpieszenia godne sportowego samochodu
Jazda nim sprawia niesamowitą frajdę , samochód ciągnie bez wytchnienia do „odcinki”.

 

Audi S4 B8 3.0TFSI CCBA 333KM -> STAGE 2 440KM 540NM

Audi S4 B8 3.0TFSI CCBA 333KM  ROTOR -> STAGE 2+ 440KM / 540NM!

Pragniemy zaprezentować Audi S4 B8, które przyjechało z okolic Kraśnika  na  STAGE 2+ dla 3.0TFSI.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów która również została poddana modyfikacji. W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego które ograniczały silnik na stage 2.

 
Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 336KM i 440NM.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 440KM i 540NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza niesamowicie, ze względu na ultra responsywną i agresywną charakterystykę. Prezentowany 3.0TFSI daje niesamowitą frajdę z jazdy!

Audi S4 B8 LIFT 3.0TFSI CGWC 333KM -> STAGE 2++ 477KM 575NM

Audi S4 B8 3.0TFSI CGWC 333KM  ROTOR -> STAGE 2+ 477KM / 575NM!

Pragniemy zaprezentować Audi S4 B8FL, które przyjechało z Pomorza  na  STAGE 2++ dla 3.0TFSI.





STAGE 2++ obejmuje:
-montaż tuningowego mniejszego kółka
kompresora,
-downpipy
-dolot APR Carbonio
-wydajniejszego chłodzenia powietrza doładowanego
-indywidualne mapowanie ECU i TCU Stronic oraz przygotowanie silnika by GREGOR10.
Dodatkowo wyczyszczony został układ dolotowy z nagaru , zamontowane zostały nowe świece zapłonowe.

Poniżej trochę fotek z prac na S4 3.0TFSI.


Stan dolotu przed czyszczeniem (wybrane fotki).

Po czyszczeniu nagaru.



Downpipe zamiast katalizatorów.

Poprawiony układ chłodzenia powietrza.


Sportowe koło kompresora.

Dolot powietrza APR Carbonio

  
Po wymianie koła kompresora w silniku, który według producenta powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerował 344KM i 452NM.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 477KM i 575NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza niesamowicie, ze względu na ultra responsywną i agresywną charakterystykę.
Prezentowany 3.0TFSI daje niesamowitą frajdę z jazdy!

Polecamy !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube