Category Archives: 3.0TFSI
O ile skróci się czas 0-100km/h w Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM po STAGE 1 ?
O ile skróci się czas 0-100km/h w Audi S5 5F 3.0TFSI 354KM po STAGE 1?
Audi S5 3.0TFSI CWGD 354KM 500NM – STAGE 1 – 422KM 631NM
(paliwo 98oktan)
Czasy 0-100km/h w serii 4.5sek. Po stage 1?
Sami zobaczcie bo jest niezły przeskok!
Pomiary czasów 0-100km/h oraz wykres mocy po modyfikacji w filmiku!
Stay Tuned
GREGOR10
NAJSZYBSZA S5 W POLSCE!!! S5 3.0TFSI CWGD 550KM/ 770Nm Mod na seryjnym sterowniku (kwiecień 2020)
Audi S5 5F (B9) 3.0TFSI CWGD 354KM 500Nm STAGE 3 – 550KM / 770NM
-TURBO HYBRYDA PERUN TURBO
-DOWNPIPE
-INTERCOOLER
-DOLOT POWIETRZA
-INDYWIDUALNE STROJENIE NA SERYJNYM STEROWNIKU BOSCH MG1 – Jest to jedyna znana S5 na STAGE 3 w Polsce i prawdopodobnie na Å›wiecie wystrojona na ori komputerze.
Niebawem dalsze modyfikacje !
Zapraszamy na strojenie Audi A6 C8 / A7 / S5 5F /S4 B9 / Porsche 3.0TFSI
Tel 731 226 888
Audi RS5 2.9TFSI i S5 3.0TFSI najnowszej generacji w GREGOR10 !!! Chiptuning STAGE 1 Relacja ze strojenia
Zapraszamy na strojenie Audi RS5 /RS4 2.9TFSI 450KM oraz S5 3.0TFSI 354KM
Tel 731 226 888
Modyfikacje najnowszych Audi S5/ RS5 3.0TFSI oraz 2.9TFSI oraz BMW Porsche Mercedes już dostępne !
DÅ‚ugo wyczekiwany moment – najnowsze sterowniki Bosch MG1, MD1 zÅ‚amane!
Zapraszamy na modyfikacje !
W ofercie dostępna szeroka gama modyfikacji najnowszych AUDI, BMW, Mercedes Porsche na sterownikach MG1 MD1 w GREGOR10.
Przykładowe silniki:
3.0 TFSI S4 S5 A6 A7 A8 Macan 354/340KM,
2.9 TFSI Biturbo RS4 RS5 Panamera 450KM
SQ7 4.0TDI, 3.0TDI, 2.0TFSI i wiele wiele innych.
Dla pierwszych klientów RABAT i wyjątkowa CENA !
Zapraszamy !
Tel. 731 226 888
Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM S-tronic–> STAGE 3 470KM 597NM!!!
Audi S4 B8 3.0TFSI CAKA 333KM S-tronic–>Â STAGE 3 470KM 597NM!!!
Kolejne S4Â tym razem na STAGE 3 u GREGOR10 !!!
Auto przyjechało do nas zmodyfikowane już wcześniej w innej firmie.
Niestety wynik nie był satysfakcjonujący dla właściciela, dlatego też trafiło ono do GREGOR10 po prawdziwy zastrzyk mocy 🙂
STAGE 3 obejmuje:
-montaż tuningowego mniejszego kółka napędzającego kompresor,
-montaż większego koła na wale silnika napędzającego kompresor,
-downpipe bez katów,
-dolot powietrza,
-wydajniejszy wymiennik ciepła cieczy chłodzącej powietrze doładowane kompresorem,
-indywidualne mapowanie ECU i TCU by GREGOR10,
-włączona procedura startu Launch Control.
W tym przypadku auto posiada 7 biegową skrzynię S-tronic, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 3.
Samochód był już tuningowany w innej firmie jednak wynik okazał się być niesatysfakcjonujący bo zaledwie 415KM 502NM!
A czasy 0-100 4.5sek , 100-200 11.8sek.
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 czasy mówią same za siebie 0-100 w 3.8sek , 100-200 w 10.3sek 🙂
Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 470KM i 597NM na PB98!!!