Category Archives: Audi A5/S5/RS5

Audi S5 FL 3.0TFSI CGWC 333KM -> STAGE 2 442KM 533NM

Audi S5 3.0TFSI CGWC 333KM  -> STAGE 2 442KM / 549NM!


Pragniemy zaprezentować Audi S5 FL USA  na
  STAGE 2 dla 3.0TFSI.

STAGE 2 obejmuje montaż tuningowego mniejszego kółka jak również indywidualne mapowanie by GREGOR10. W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik na stage 2.
S5 posiada również przelotowy układ wydechowy.


 
Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 335KM i 462NM. Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy świetny wynik 442KM i 533NM na PB98!!!
Auto przyśpiesza dając niesamowitą frajdę z jazdy !

Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 3 351KM 472NM !

Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 3 K04-064 351KM 472NM !

Audi A5 przyjechało na delikatne poprawienie seryjnych osiągów 2litrowej benzyny o seryjnej mocy 211KM.
Jak się okazało mieliśmy do czynienia z zadbaną jednostką która wygenerowała seryjne parametry mocy bez żadnego wysiłku.
Modyfikacje:
-downpipe
-k04-064
-strojenie ECU silnika by GREGOR10.

Po indywidualnym strojeniu A5 uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego. Silnik generuje 351KM i 472NM !

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic–> 453KM / 573NM !!!

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic-> 453KM / 573NM !!!

Audi S5 przyjechało na strojenie 3.0TFSI w GREGOR10 !!!

Fabrycznie według producenta silnik  powinien mieć 333KM na seryjnym sofcie, u nas podczas pomiaru wygenerowała 338KM i 443NM.

Zmienione zostało koło kompresora jak i koła pasowego na wale, usunięte katy,  a także wykonane zostało indywidualne mapowanie by GREGOR10.
W tym przypadku auto posiada skrzynie Stronic 7 biegów, która również została poddana modyfikacji.
W oprogramowaniu sterującym przesunięto wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi, jak również zniesione zostały limitery momentu obrotowego, które ograniczały silnik.

Po indywidualnym strojeniu by GREGOR10 uzyskaliśmy  wynik 453KM i 573NM na PB98!!!
Właściciel zapowiada dalsze modyfikacje – zmianę kolektorów wydechowych , poprawę układu chłodzenia powietrza doładowanego  i atakujemy kolejne konie 🙂

Audi A5 8T 3.0TDI CCWA 240KM -> STAGE 1 308KM 619NM !

Audi A5 3.0TDI CCWA 240KM ->STAGE 1 308KM 619NM!

Audi A5 przyjechało na delikatne poprawienie seryjnych osiągów 3litrowego diesla.

Seryjnie A5 dysponuje mocą 240KM 500NM.
Jak się okazało mieliśmy do czynienia z zadbaną jednostką, która
wygenerowała seryjne parametry mocy bez żadnego wysiłku.

Po indywidualnym strojeniu uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego –
3 litrowy diesel generuje 308KM i 619NM!

Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 2 292KM 470NM !

Audi A5 2.0TFSI CDNC 211KM -> STAGE 2 292KM 470NM!

Audi przyjechało do GREGOR10 tylko na strojenie Stage 2
Wykonane modyfikacje STAGE 2 :

– centralny duży intercooler FMIC, 
– wydech przelotowy,
– nowy silnik z poprawionym ‚problemem’ olejowym,
– chiptuning indywidualnie strojony by GREGOR10.


A5-ka okazała się bardzo zdrową sztuką, ponad przeciętną, z turbiną w idealnym stanie.
Trzeba zaznaczyć, że ma to związek oczywiście z tym, że pod maską pracuje nowy silnik z symbolicznym przebiegiem 🙂
Seria wygenerowała 229KM i 370NM.

Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 292KM i 470NM !



Audi A5 2.0TFSI CDNC Stronic 211KM -> STAGE 2+ 301KM 388NM !

Audi A5 2.0TFSI CDNC Stronic 211KM -> STAGE 3 301KM 388NM !




Audi A5 przyjechało na delikatne poprawienie osiągów 2litrowej benzyny o seryjnej mocy 211KM.
Jak się okazało mieliśmy do czynienia z zadbaną jednostką, która wygenerowała seryjne parametry mocy bez żadnego wysiłku.
Modyfikacje:
-Turbo Hybryda IHI
-downpipe
-Strojenie ECU by GREGOR10
-Strojenie TCU skrzyni biegów Stronic (limiter momentu, szybsza zmiana biegów, przesunięty limiter obrotów maksymalnych).

Po indywidualnym strojeniu A5 uzyskaliśmy spory przyrost mocy i momentu obrotowego. Silnik generuje 301KM i 388NM !

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube