Blog Archives
Audi S3 8l 1.8T BAM 225KM -> 257KM 363NM STAGE 2
Audi S3 8L Nogaro Blue 1.8T BAM 225KM -> 257KM 363NM STAGE 2
eSka Kamila przyjechała do nas na strojenie i montaż LPG
Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-Montaż instalacji LPG
– Strojenie by GREGOR10.PL
Pomiary mocy wypadły obiecująco 🙂 Przystąpiliśmy do strojenia S3ki.
Po indywidualnym strojenie na bezpiecznych nastawach softu osiągnęliśmy 257KM i 363NM !
Audi A4 B7 1.8T BFB 163KM -> 261KM 358NM STAGE +2 LPG POWER
Prosto z Wrocławia na mody przyjechało Audi A4 B7 1.8T BFB 163KM Quatro!!!
Właściciel sam zaopatrzył się w hybrydową turbosprężarkę k03 by Perun Turbo, a nas poprosił o dokończenie Stage 2+.
Podstawowy warunek, który musieliśmy spełnić to moc miała być uzyskana na najbardziej optymalnym pod każdym względem paliwie dostępnym na rynku. Nikogo pewnie nie dziwi, że mowa o LPG!!! 🙂
Przygotowaliśmy UNIKALNY STAGE +2 który pozwolił na osiągnięcie założeń Klienta.
W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
– Sprężarka hybrydowa „K03” by Perun Turbo
– Duży Intercooler FMIC Hi-Flow
– kolektor wydechowy Hi-Flow
– Downpipe
– TIP o wysokim przepływie Hi-FLOW
– Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
– Instalacja wtrysku gazu LPG
– indywidualne strojenie by Gregor10.
Pomiar mocy tak zmodyfikowanego silnika pokazał „skromny” przyrost blisko 100KM!!!
Audi A4 B7 1.8T Quattro legitymuje się mocą 261Km i 358Nm!!!***
*** – moc setupu została ograniczona na prośbę właściciela. Założenia zostały osiągnięte. 🙂
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 261KM 363NM STAGE +2 K03RS2 !
Prosto z Radomia na mody przyjechało Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM quattro
Przygotowaliśmy dla niej UNIKALNY STAGE +2 który pozwolił na osiągnięcie 261KM i 363NM !
W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
-Sprężarka hybrydowa K03H
-Duży Intercooler FMIC Hi-Flow
-Downpipe – Decat + Wydech 2.75cala Magnaflow
-Montaż TIPa o wysokim przepływie Hi-FLOW
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Nowa Pompa Paliwa VDO
-Instalacja wtrysku gazu LPG
Pomiary auta po zmianach mechanicznych dały wynik 200KM i 248NM – zdrowy motor.
Indywidualne strojenie tego wyjątkowego setupu 1.8T BEX-a przy zasilaniu LPG dało wysoki wynik – 261KM 363NM !
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 270KM 365NM STAGE +2 K03RS2 !
Prosto z Belgi na mody przyjechało Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM
Przygotowaliśmy dla niej UNIKALNY STAGE +2 który pozwolił na osiągnięcie 270KM i 365NM !
W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
-Sprężarka hybrydowa K03RS2 (P&P na bazie seryjnej K03) by GREGOR10
-Duży Intercooler FMIC Hi-Flow-Decat + Wydech 2.75cala Hi-FLOW
-Montaż TIPa o wysokim przepływie Hi-FLOW
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Zegar EGT STRI
Sprężarka Hybrydowa K03RS2 VS Garret GT2860RS
Indywidualne strojenie tego UNIKALNEGO setupu 1.8T BEX-a przy zasilaniu PB98 przerosło nasze oczekiwania dając wynik – 270KM 365NM !
Z całą pewnością jest to najmocniejsza A4 -ka B6 z hybrydową turbiną K03 w PL.
Seat Leon Cupra R 225KM -> 260KM 375NM STAGE 2
Seat Leon Cupra R 225KM -> 260KM 375NM STAGE 2
Modyfikacje:
-Przywrócenie auta do 100% sprawności
-Instalacja LPG
-Chiptuning by gregor10
Indywidualne mapowanie sterownika silnika pozwoliło osiągnąć następujący efekt 260KM 375NM
Audi TT 8N 1.8T APX 225KM -> 254KM 370NM STAGE 2
Tym razem podkręciliśmy srebrne Audi TT z Krakowa 1.8T quattro 225KM
Auto zostało oddane na mody z podejrzeniem o lekkie niedobory mocy.
Tradycyjnie modzenie zaczęło się od diagnostyki silnika i osprzętu.
1.Wykryty zostało niewiadomego pochodzenia soft.
2.Późno wstające turbo, które wydawało charakterystyczny świergot podczas pracy.
3.Pomiar mocy na nieznanym sofcie dał wynik 200KM i wysokie egt… które wynikało z niesprawności osprzętu.
4.Problem ciężkiego palenia po nocnym postoju.
TT-ka została przywrócona do 100% serii.
1.Dostała nowy MAF.
2.Nową pompe paliwa VDO.
3.Usunięto liczne nieszczelności w dolocie i zużyte elementy układu doładowania.
4.Usunięty problem świergotu i słabego ładowania turbo K04-022 – brak uszczelki kolektora 😉
Przy okazji inspekcja żeliwa turbo i kolektora – wykazały świetny stan turbo 🙂
Modyfikacje mechaniczne :
1.Następnie TTka została wyposażona w 3 calowy DOWNPIPE.
2.Wykonany został 3 calowy polerowany dolot turbo – TIP ze stali kwasoodpornej.
Po modach mechanicznych TT-ka poddana została strojeniu.
Wstępne próby zakończyły się niepowodzeniem.
Okazało się że w sterowniku już ktoś był , zamontowana była blokada tuningowa -zabezpieczająca przed odczytem i zapisem oprogramowania , do tego jak widać fajna nalepka na ‚gotowcu’ który kiedyś został zainstalowany w sterowniku.
Blokada została odpowiednio ‚zmodzona’ 🙂
Usunięto wszystkie blokady i przystąpiono do indywidualne strojenia.
TT dostała bardzo bezpieczny program który nie wysila nadmiernie osprzętu i zostawia delikatny zapas paliwa -seryjne wtryski 380cc.
Ostatecznie po modach TT generuje 254KM i 370Nm ! *
* W przyszłości istnieje możliwość osiągnięcia do 275Km po zmianie wtryskiwaczy na wydajniejsze i montażu FMIC +Wydechu.